A keď si brali ľudia do zásoby aj 10 lístkov? To nie je zneužívanie? Vodič má dostávať peniaze za to čo odjazdí a nie za to koľko lístkov predá (tým zároveň odpadne časť špekulantov, ktorá kupovala aj 1000!!! lístkov mesačne a potom ich predávala). Cena lístka v doplnkovom predpredaji má byť tak nastavená, aby pôsobila dostatočne demotivujúco (ono to totiž zdržuje a keďže sú tie lístky už časové, za ten lístok by som mal čo čo najviac precestovať a nie prestáť!). Za to, že sa zrušili predpredaje a súkromníkom sa nastavili marže také, že sa mu oplatí predať stovky až tisícky lístkov, aby niečo zarobil (preto vodiči suplujú predpredaj - lebo stánkari NECHCÚ predávať), za to by mal byť zodpovedný ten čo to navrhol! Služba zostáva, len sa mení cena.
teším sa na štatistiky. Koľko sa predá lístkov a či klesnú tržby. BTW mohlo sa urobiť tak, že po 20:00 pri nástupe na predné dvere by bola cena nižšia, napr. 25 SK ?
Zdražiť predaj cl u vodiča na 30sk znamená chcieť zrušiť tento predaj.
Celý systém predaja bol chaoticky navrhnutý a zorganizovaný už v dpmk a teraz svoju neschopnosť riešia „fackou“ cestujúcim. Skvelé. Ovšemže ako ináč ,v dpmk, že?
Je dobré ked odstupujú od tej rady „astronomických“ čísel. No neviem či je z mojho pohladu dobré to zamiešať s abusmi. Zrejme sú inšpirovaní linkou s kombinovaným nezávislým pohonom . Nechcem do toho Bratislave hovoriť, ale lepšie postupovali v Brne, - návrat do klasiky.
"Schválená bola aj zmena platnej tarify DPMK. Nový návrh zohľadňuje nové požiadavky pre kvalitnejšie a uspokojivejšie cestovanie MHD a znemožňuje špekulatívne zneužívanie cestovného zo strany verejnosti. Zmena sa dotkla doplnkového predaja cestovného lístka u vodiča, ktorý bude od 1.1.2008 stáť 30 Sk"
Barkas je asi najdrahší preto, lebo je prešpikovaný "špičkovou meracou a záznamovou technikou" (zhruba z 80 tych rokov), používajú ho napr. na hľadanie podzemných inž. sietí (el. vedenie, vodovody a pod.)
*SOLARIS* maniak