Dnes ma napadla jedna maličkosť pri pohľade na istú situáciu. Električka stála na zastávke s už zatvorenými dverami a bola pripravená na odchod. Čakala na CSS na signál voľno. Lenže ešte vtedy, keď mala signál stoj, pribehol človek k posledným dverám a chcel si ich pomocou tlačidla otvoriť. Avšak samozrejme dvere už boli zablokované. No napriek tomu, že by vodič stihol ešte otvoriť dvere a cestujúci počas čakania na zastávke pred križovatkou nastúpiť, nestalo sa to. Tak si teda cestujúci odstál cca 20 sekúnd pred zatvorenými dverami, kým mu doslova spred nosa neodišla električka. Takže pýtam sa : dokedy je vodič v práve, ak už opätovne neotvára dvere alebo inak povedané, kedy už nemusí otvoriť dvere
Podobná situácia síce mohla nastať aj predtým, ale teraz vzhľadom na používanie DOD je o to zvláštnejšia.
Dakujem Ti! Si zlaty clovek som si neuvedomil aky by to mohlo mat dopad pre danu osobu.Tak verim ze uz moze kludne hajat a snivat o novom linkovom vedeni.Naozaj sa hlboko ospravedlnujem danej osobe. ? ? ? ?
ojazdeniny napríklad v podobe T6A2 z Berlína (v cene cca 3mil. korún/kus) s úspornou (oproti T3 rozhodne) výzbrojou TV3 (ktorú tu už máme), v ukážkovom stave (Nemci sú Nemci), by zas nemuseli byť tak úúplne od veci. Poliaci to teda kupujú vo veľkom ?
TA
Podobná situácia síce mohla nastať aj predtým, ale teraz vzhľadom na používanie DOD je o to zvláštnejšia.