Košice sa zapojili do Týždňa mobility cestovaním na "techničák"
(...) Podľa službukonajúcej dispečerky Dopravného podniku mesta Košice Heleny Gergelyovej, záujem verejnosti bol značný a vodiči i prepravní kontrolóri mali čo robiť. Veľa záujemcov o kampaň hlásili najmä vodiči autobusov. Viacerí Košičania si pre istotu prišlo informáciu o možnosti nahradiť cestovný lístok "techničákom" od svojho štvorkolesového tátoša radšej vopred overiť na predpredajné miesto.
tak toto som od Vás nečakal... Doslova ma to vyburcovalo napísať prispevok!... Neviem čo ste tým chceli povedať, ale doslova ma to uráža, že také prispevky sa tu objavujú... Ak to máme brať ako hrozbu, tak to už tuším spadá pod trestný čin... Vyhrážať sa tu zbraňami tak to je už sila...
Viem asi ako ste to myslel "obrazne", ale doslova neznášam ak niekto píše o zbraniach... ? ? ?
Nerobil by som predčasné závery a odpustil by som si uštipačné poznámky, najmä ak toho vodiča nepoznáš! A citáty denníka Korzár odjakživa nie sú citáty ale slová vložené do úst citovanému ?
Ked urobi pip tak to je v poriadku ale ked zacne zvonit ako budik ze pipipipip pipipipip tak uz je problem lebo niekto nema nabitu BCK.S tretim signalom som sa este nestretol.
Akurát som dopozeral fotonovinku ?"Včerajší krst prvej električky typu Škoda 13 T v Brne"?keď ma napadlo, že by to bolo skvelé, ak by aj naše električky mali svoje mená. Ľahšie rozpoznanie a lepšie zapamätanie by bolo, ak by chceli hovoriť o nejakom vozidle. Predsa človek si určite skôr zapamätá meno napr. Filoména ako 512. ? A keď už nie všetky električky pomenovať, tak aspoň tie najnovšie zrekonštruované KT8D5R.N2.
Čo na to hovoríte
V tomto pripade bola chyba na mojej strane, ale bez ohladu na to, ci som spravil chybu alebo nie, by pracovnik prepravnej kontroly mal byt na urcitom stupni profesionalneho pristupu, vediet jednat a posobit s respektom. Ja som chcel poukazat na tuto stranku. To nie je moj problem, ze sa revizori stretavaju s kadejakymi pripadmi a grazlami, kto chce taku pracu vykonavat, mal by ju zvladat. Problem v pripade DPMK je, ze revizori nie su adekvatne zaplateni, trenovani a dokonca sa najdu aj taki, ktori vymahaju pokuty do vlastneho vrecka.
V DPMK zrejme ešte nemajú pojem o značení farieb štvormiestnym číselným kódom RAL.
Je to zrejme trvalý problém, už Karosy chodili každá séria s iným odtieňom zelenej.
Vlastne oni si to za žiadny problém nepovažujú. ...ta take zelene nam urobce...
Tak toto si jej dal poriadnu palku ? ? ? ? ? ? Inak dnes boli po prvy krat v mojom zivote revizori v RA5.Samozrejme ze studenti nemali listok na TZR!Tak sa pustili do nich s velkou radostou az to z nich srsalo ta radost ked im tie masinky zacali zvonit ako budiky.Neviem ci vobec niekomu aj dali pokutu pretoze nikto nic nevedel o pasme TZR!V buse so mnou isli dvaja spoluziaci.Prvy ukazal starkemu BCK ta masinka zabzucala ako budik co signalizovalo ze nema nabitu kartu.On si ju pozrel s druhej strany kde mal blocek a tam mal ze je nabita no na pasmo T1.Podal mu nas5 kartu a mal na salame.Druhy mal vacsie stastie ked revizor na neho zabudol pri hatke s inym cestujucim ? ? ? Proste poniektory revizori su trolkovia a nevedia tu pracu robit.
Isidor
(...) Podľa službukonajúcej dispečerky Dopravného podniku mesta Košice Heleny Gergelyovej, záujem verejnosti bol značný a vodiči i prepravní kontrolóri mali čo robiť. Veľa záujemcov o kampaň hlásili najmä vodiči autobusov. Viacerí Košičania si pre istotu prišlo informáciu o možnosti nahradiť cestovný lístok "techničákom" od svojho štvorkolesového tátoša radšej vopred overiť na predpredajné miesto.
http://www.antik.sk/Domov/Kosice/Kosice-sa-zapojili-do-Tyzdna-mobility-cestovanim-na-technicak