Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prepravná kontrola je asi na hlavu... revízorka stála v autobuse a sledovala cestujúcich, ktorí si označili lístok. Aj tak ich potom skontrolovala, navyše od nich pýtala aj kartu... ?
Reply on: Peter55 #26147:
Keďže kombinácie žltej a zelenej je skoro na každom jednom SPP voze, myslím že ani nie. ? Aj naše SU 15 pred nalepením tých nálepiek vyzerali divne. Ale keďže u vás už SPP skončilo, ako som sa tu dozvedel, myslím, že je to už jedno.
Reply on: AAA #26145:
Aj keby tak to ma ďaleko od reklamy pre SPP nemyslíš? ? ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: AAA #26145:
SPP už skončila platnosť reklamy na autobusoch. Práve preto sa dávali dole nálepky SPP.
Reply on: Peter55 #26144:
Keďže ak som správne pochopil, kupujete CNG busy, bude ten náter z výroby asi podklad pre CVR SPP.
Reply on: TA #26143:
ad kabínka: V TEDOME asi dosť keď nevedia namiešať ani farby ? ?

Ešte by ma zaujímalo, to DP nedáva výrobcovy nejakú schému aký máme lak ? ?
Reply on: Záchvat #26140:
na konečnej si ju vyberieš von, nejaký hokerlík pod nohy a máš fajront ?

Re #26115 Nodes : asi majú konexie v Delfách ?

Koľko môže stáť kompletne oddelená kabína pre vodiča ❓
preco vymazalo niektore vcerajsie prispevky??? ?
Reply on: Záchvat #26140:
A na pni by sa ti nepáčilo sedieť? Vôňa čistej živice, lykožrút čo chrúme vnútro... ?
eMareq: Len aby tam vodič nemal tu ratanovu stoličku, čo si mi ukazoval v jednom prospekte. 😃

*SOLARIS* maniak

Reply on: eMareq #26138:
budú mať kabínky ako Karosy B 932.
Reply on: m@rtin #26130:
Myslím, že nikto nešpecifikoval ako má kabína pre vodiča vyzerať (dôjde nejaký TEDOMácky štandard).
Pri kruhovom objazde na Moldavskej nehoda 2x elektricka.
Reply on: I2i50 #26135:
Dopravca mal zrejme na mysli, že pri výstupe z 2. vozidla sa ocitneš "v nástupe" cestujúcich, a teda označuješ prestup v nástupe pri výstupe. ?
Reply on: 5 #26134:
O tom, že treba označovať kartu pri prestupe viem. Ja tu len so Záchvatom robím experimenty. ?
Reply on: I2i50 #26132:
Nuž ale podľa toho neinteraktívneho manuálu DPMK si v takomto prípade treba označiť BČK "až v nástupe do ďalšieho vozidla". Čiže nie až pri výstupe z 2. vozidla, ale už v nástupe do 2. vozidla. Ale čo to je za formuláciu, že "v nástupe"..
Reply on: I2i50 #26132:
Keďže som sa dodatočne dozvedel, že si spolu cestoval viac ako 30 minút, tak ti už nemalo čo vydať. Systém sa zachoval úplne štandardne a nezakúpil Ti ďalší lístok, tak ako sa toho niekto obával.
Takže si dáš najbližšie repete a vystúpiš o dve minúty skôr. ?

Len som zvedavý, ako takúto verziu zvládne "interaktívny manuál k označovačom." Cestujúci už vôbec nie. To bude guláš. ?
ZÁCHVAT: Kúpil som si dnes hodinový lístok cez EP, pocestoval v jednom spoji, potom prestúpil do ďalšieho (prestup som neoznačoval), pri výstupe z druhého vozidla som označoval výstup a písalo iba info o zakúpenom lístku a počet minút zostávajúcich do platnosti lístka. ?
Reply on: matway #26129:
Myslím že keby to cestujúcim tĺkli denne do hlavy, tak o mesiac môžu pokračovať ďalším nenáročným dielom, v ktorom by preberali napríklad nákup cestovných lístkov. ?
Reply on: matway #26121:

Ne, to jsem já nebyl. Kabina řidiče je podle specifikací DPMK, resp. jakou si jí DP objedná, takovou ji má.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.