Vedel som, ze pouzijes presne priklad L10. Ja ti to neberiem, ale potom, potom nech L20 ostane stat rovno na Mikoviniho a zbytocne nech nejde dalej, lebo to nema vyznam, kedze v nej ide 5 ludi a v troleji 12 alebo naopak. Proste si beru cestujucich a chodit na prazdno potom nema zmysel. Chapem ta, ale treba chapat aj to, co vravim ja. Isteze ma L10 prednost, ale aj tak. Chcel si ale linky, kt. idu spolu? Tak potom L19 a L71 a dokonca aj L54 - vsetky 3 naraz z NO v spicke, tiez bohovske.
Vozidlo má byť tento rok vyradené z evidencie. Hádam sa nejaké krídlo dverí nájde. Inak o tomto zlepšováku som nevedel ani ja, pokiaľ som si nekukol fotku. ☠
Re #24644 Stevqo: Zmena odchodov L20 z NO znamená minimálne zmeniť:
- odchody L10 (prekladanie)
- táto zmena však celkom iste vyvolá ďalšie zmeny v odchodoch ďalších X liniek a nakoniec zistíme, že sa opäť dostaneme ku L20, ale nude mať odchody iné, ako mala mať v pôvodnom návrhu - teda nepreložiteľné. Thanks & best wishes to retired Mr. Arpád Schwartz. ?
Vysvetli mi, načo chceš koordinovať linky 20 a 72, keď majú v trase od NO spoločné ÚBOHÉ 2 zastávky, a to Krajský súd a Myslava-Grunt. Vôbec ťa nenapadlo, že L20 je koordinovaná v PRVOM rade s L10, keďže po Lunik VIII majú ÚPLNE totožnú trasu? A že tým tvojim len 10 min. posunutím by si úplne rozbabral koordináciu L10 s L20, ktoré by tak chodili súčasne? Čo tak vidieť širšie súvislosti a nie len svoju záhradku?
neporusil tym niekto nieco? sak ako mozu takto zasahovat do hist. vozidla....
Nikomu nic nieje svate...
to skoda reci.... ale rad by som videl toho fusera, co toto takto poriesil, ci vymyslel. to potom ako sa tie dvere kurnik otvaraju, ked je tam pevna tabula? nijako...
Tu briku podla mna poseru uplne,.. ?
Ja samozrejme netvrdim, ze Myslava je jedina, praveze naopak. Velmi dobre viem, ze su tu omnoho horsie pripady a najma pri omnoho vacsom pocte ludi, najma na THC a Furci, ale zda sa, ze asi aj vsade inde v meste. Mne ide len o to, ze ked tieto 2 spoje idu v spicke spolu z NO, su absolutne k nicomu pre Myslavcanov a paradoxne tam tie linky koncia. Iste, L20 je velmi potrebna napriklad pre internatistov, ok, ale vsak to je problem ju posunut o 10 min? Ved tym by sa nic nemenilo...
Re #24643 5: Ako som povedal, ja nemam problem s tym, ak by boli intervaly len 30 minutove, lenze, nakolko nateraz sa s tym nejde robit nic, tak staci len posunut L20 odchod z NO v spicke a je po probleme. Mozno sa tym dokonca ulahci situacia aj Furcanom, kedze tym padom ta L20 odide z Furce o tych 10 min neskor a tak nepojde naraz s L15 a L18. K tej SAD-ke. To je sice pekne, ale Myslava je MC a dokonca je od KVP iba niekolko pesich krokov, takze sa tu netvar ako keby to bol Bukovec, kt. je v porovnani s Myslavou na mile vzdialeny...
Myslava je tá posledná, čo má čo k MHD ústa otvárať. Ja by som im hneď opravil interval...
Ako často že chodí SAD do rovnako veľkých obcí, ktoré nie sú mestskými časťami?
tak ja som maniak do autobusom milujem ich a preto chcem aby mi kosice sme ju maly na jednicku ? ? ? . mi kosice mame niekedy velmi nerozumnych vodicov. to sa mi nepaci inak som s nasou dopravov spokojny.Hlavne zo spojom 3202 tento spoj milujem
no jo, ale aj my furcania na tom nie sme lepsie.....pocas spicky!! za 5 min odide vsetko (15,18,20) a osal sa dalsich 20 min, mimo spicky 30 minut.....s tymito vlacikmi maju problem vsetky mestske casti.....a vyriesit sa to da jedine novym linkovym vedenim, novymi intervalmi
Kludne, nemam problem s tym, zeby boli v okrajovych obciach intervaly zjednotene na 30 minut, to beriem. Ale PRECO sa neda upravit ASPON interval odchodu L20 z NO tak, aby nesli presne naraz s L72? Ved to je vyslovene CHORE ako u blaznov. O to mi ide. Ked uz tam tie 2 linky su, tak nech chodia normalne, nie obidve naraz, ved to nema zmysel !
ERIK3202