bola to KAROSA B941 E 3208 a Solaris 3504 3208 nwmal zduch ale potom prišla dielna a 3504 nevedel vijst po Janigovej hore lebo bol lad na ceste tak zišiel dole a vyšiel naspäť hore ak si videl 2.chlapcov v 3504 bol som ja s kamošom bol si tam osobne si to videl?
Dvere súvisia s označovačmi tak, že je ich málo a ešte treba nejakých 35 melónov na dovybavenie zostatku vozového parku (v akom rozsahu neviem). Ďalšia vec je, že táto chorá hlava vymyslela počas víkendu nástup na predné dvere ("ekonomické dôvody"). Zbanskobystrickieva sa. ?
To nie je treba... Po dvadsiatej musíš na predné, tam sa skontroluje BČK, alebo si označíš JCL...
Cez deň pri súčasnej tarife jedine pri zadných dverách nemôžeš označiť lístok... a pri zmene tarify ani BČK... ale inde to možné bude...
Takto som to pochopil ja.
To bude teda bordel, keď sa nabehne na elektronické označovače.... a stým spojený nástup len cez stredné dvere
Nechápem ako mohla takáto .o.o.ina niekomu v predstavenstve prejsť....
njn, riadne drahe. Neviem, ale do nejakych 50 milionov by sa ta stara radnica -amfik vosla s reko nie?Abo nie? neviem.
A este: Ked chcu reko pri arene, bude sa robiť aj pri stanici, alebo sa to odlozi?
Na tuto otazku neviem dat kvalifikovanu odpoved. Sice je to ina situacia, ale jeden klimeter novostavby trate stoji priblizne 200 milionov. Ked by slo o specialne upravy, napr. odhlucnenie, tam cena rastie dost vyrazne.
Peter523