Reply on: Diggi #220:
Pekne si to napísal a súhlasím, až na to, že ručné vyklopenie plošiny je rýchlejšie ako elektrické. To si na to ako prišiel? Pozorovaním? 
Re #222 Sarko: Mne sa dizajn a vôbec priestor pre cestujúcich zdá lepšie vyriešený v Citare, ak porovnávame 15m verzie. Po technickej stránke vozidlá porovnať neviem.
Vladimír
Lacnejší je len autobus, ale tomu zodpovedá aj (ne)pohodlie cestujúcich.
Jednoducho si myslím, že je úplne normálne, že k jednému druhu verejnej dopravy (letecká) nadväzuje na ich styčnom bode (letisko) iný druh verejnej dopravy (mestská).
Ak DPMK robí dopravu pre Košičanov a ich návštavníkov (napr. tranzitujúcich cestujúcich), nechápem, prečo by mal ignorovať obsluhu letiska. Je to tak isto pochybné, ako keby sa jedného dňa DPMK rozhodol, že železnica je drahá, a tak nebude jazdiť k železničnej stanici.
Preto ešte raz, som veľmi potešený zmenami k 1.8.2003.
1018: Tak potom som zle pochopil informáciu ja.