Je zaujímavé, že v iných mestách dostávajú vodiči zakaždým voz "ako príde", teda nikto nemá "svoj" stály, a napriek tomu (vďaka tomu?) sú električky v rádovo lepšom stave ako tie naše košické. Takže také jednoduché to nebude. A to už nehovorím o tom, aby sa robili striedané prestávky s tým, že vodič po prestávke ide na iný voz. To by v KE asi málokto z vodičov "rozdýchal".
Električky sú popridelované, "stálym" vodičom. Ale nikdy nemáš istotu, že ju budeš mať aj na druhý deň. Možno ju uvidíš behať na linke kde by ju mal mať ten vodič čo ju má pridelenú a vodič z nej bude jazdiť na "cudzej" a "svoju" dostane raz za uhorský rok a aj to možno len náhodou. O NP KT viem že sú popridelované a tie zatiaľ "skáču" z L7 na L9 a z L7 na L9, s gazdom keď robí. Keď nie tak sa hádžu ako príde. A preto aj vyzerajú košické električky ako také, tak ako vyzerajú, pretože sa hádžu z ruky do ruky. Takže asi tak. ?
Tiež sa mi to nepozdáva (však sa uvidí čo tam pôjde), už len preto, že spomínané tri majú 5 rokov a čosi a je to nejak skoro na dožitie. Alebo si Šaca nárokuje modernejšie vozidlá. ?
hmm to važne? a načo im v Saci bude tak veľa klbakov? ved z tých 5tich aj tak vypravia denne len 4......z toho 3 len na 2 hod rano, 2hod poobede.....a okrem toho aj plno kratkych vozov tam stojí a nie je vypravovanych.......čiže ak by došlo na tvoje slova.......a 3201,02,03 šli do Sace......veľmi realne vidím navrat 3 klbakov (3004,4082,4092,4093,4203) zo sace do KE
Irisb