Kým vyvstanú nejaké konkrétne otázky, mohol by si nám aspoň objasniť, aká zostava zariadení vlastne túto súťaž vyhrala? Inými slovami, čo presne sa bude do košických vozidiel montovať, ako to bude vyzerať, čo všetko to bude robiť a aké výhody to prinesie?
Nerozumiem tomu co pises. Urcite splnime vsetko k comu sme sa zaviazali - to znamena vsetky vozidla podla zadania zo sutaze. Kto iny by mal podla Teba pokracovat? Odkial vznikla tato klebeta ak smiem vediet?
TO PETO5220: Ak si myslis ze nieje spravne ze chceme zareagovat a vysvetlit nas system prosim... na to mas pravo. Je ale zarazajuce ze ak niekto chce objektivne hodnotit tak si nechce vypocut /resp. precitat ? / druhu stranu. Cielom mojho vstupu do tejto diskusie je hlavne to ze podla mojho nazoru je tu mnoho tendencnych a nepravdivych legiend o nas. Na druhej strane je tu mnoho ludi co maju seriozny zaujem o problematiku a nemaju dostatok informacii. Preto som vstupil do tejto diskusie s cielom oboznamit Vas blizsie s nami a tym aj umoznil ludom co o to maju zaujem, rozsirit si obzor o nas a informacnych systemoch mozno nielen od nas. Tot vsio.
L15 a L32 sú koordinované z Exnárovej po Palackého (a opačne). Keď chceš mať rovnomerný interval, aby L15 a L18 chodili za sebou v preklade, tak pri Palackého pôjde L32 hneď s L18 (lebo aj ona jazdí v preklade s L15). Ak by k tomu pribudla aj L55, tak tie spoje chodia vždy po dve linky a naraz.
A tá koordinácia s L27 trvala dva mesiace po X urgovaniach (sám som to zažil keď mi z OD Beta ušla 27 a hneď zároveň aj 34 a čakaj 30 minút na ďalší spoj. ?
Re #17907 BMko: Mal by Ti prísť mail s odpoveďou na tvoju požiadavku. Ak nie, tak Ti to pošlem iným komunikačným kanálom.
Zdravim priatelia,
Na uvod by som sa rad predstavil. Som z fy. Emtest a cital som tu rozne polemiky o nas a nasom system. /pripadne jeho kvalite/. Nakolko sme vyhrali verejnu sutaz na dodavku systemu do MHD Kosice, k comu tu vznikla polemika, rad by som predisiel roznym nedorozumeniam a "famam", ktore tu uz zacali vznikat. Preto ak mate otazky, nieco Vas zaujima o nas a nasom systeme rad Vam odpoviem na Vase otazky. Dufam ze privitate takuto moznost priameho kontaku a informovania. Skupina ludi co sa stretava tu na tomto fore je velmi specificka najme svojimi znalostami a nazormi ohladom problematiky MHD a preto ja osobne pokladam za uzitocnu diskusiu a vymenu nazorov.
S pozdravom
Laco
Inac napadla ma myslienka, cy by sme nezorganizovali spomienkovu jazdu pri prilezitosti 30 ROKOV IKARUSOV 280 V Kosiciach. By sme sa povozili s 4082... ? ? ❤
YETi : dostalo sa mi do usi vase dalsie konanie a navrhy zmien v linkovom vedeni, na ktorom pracujete.
1. Preco navrhujete subehy ED a AD na sidlisku Nad Jazerom a na Komenskeho ul. Vy mate titul z dopravy? Hanbil by som sa zan, keby som nieco take vobec napadlo. Co tym dosiahnete? Ste v DPMK od roku 1989 a to je priblizne to obdobie od kedy kvalita sluzieb zakaznikom v DPMK zacala upadat. Nikto na vasom oddelenii nesuhlasi z vasimi navrhmi a rieseniami, ktore su neekonomicke a zbytocne stratove. Pytam sa do kedy planujete vymyslat take nezmysli ako vymyslate? Kedy si date od niekoho poradit ako sa to robi inde v civilizovanych DPMK?
L34 velmi rychlo zmenili, aby korešpondovala s L27. Ale ešte by ich mohlo napadnúť zmeniť aj linky na furču z namestia osloboditeľov. V prebehu 5 min. idú všetky spoje (L15, L18, L20, L55) a potom dlho nič. Hlavne L15 a L18 idu naraz. Ludia sa natrepu do tej prvej, ktora pride a ten druhy spoj ide naprazdno.
tbus
Ani vam nejdu obrazky?
Inac napadla ma myslienka, cy by sme nezorganizovali spomienkovu jazdu pri prilezitosti 30 ROKOV IKARUSOV 280 V Kosiciach. By sme sa povozili s 4082... ? ? ❤