Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #17246:
Nie je to nejaká sesternica Vektry?
Pekne foto 1014:D ?
Reply on: Isidor #17246:
to už je aj vyrobené??? ? Ale hnusné to je... ?
Reply on: Isidor #17246:
Tank.
Reply on: Záchvat #17229:
Samozrejme, že nie!!!! Mal som na mysli samotnú MHD, nie stav DP. Dopravu ako takú!
V mojom predoslom prispevku vidim namiesto pismen s makcenmi otazniky, tak to dufam kazdy vylusti. Anglicky operator O2 to akosi nepozna :-|
TA: Myslí?, ?e na R-kách sa nenastupuje vo ve?kom? Povedal by som, ?e ove?a masovej?ie, ne? na mestkých linkách. Síce sa málo nastupuje (u zrýchlených spojov vôbec) na zastávkach Pere?, Po?ov a Ludvikov dvor, ale to je len zlomok v?etkých ostatných zastávok. Ale typ RT6N1 za tých podmienok, v akých sa ocitol po vyrobení (slabé jazdné vlastnosti, vysoká hlu?nos?, ne?elané vibrácie, ve?mi zlé vyrie?ená koncepcia interiéru a obrovská poruchovos?), sa ukázalo pre Ko?ice ako ve?mi nevhodné, na ?o som aj sám upovedomil vedenie DP.
Reply on: eMareq #17241:
Vzadu má schod, lebo je to verzia so schodom vzadu. Druhé Citaro, ktoré je 100%-ne NP ostalo doma v Nitre 😛
Viezol som sa tým Citarom-Gitarom. Nič moc to teda nieje. Vzadu schod. Vyššie postavy si vzadu nabijú hlavu do stropu posledná z trojice sedačiek je nižšie ako ostatné dve. Interiér sa mi zdá OK, aj keď pri poslednom okne je nad hlavou plast inde je všade kov. Vozíčkari si nejak na svoje neprídu, lebo tam chýba žehliaca doska - teda sa nemajú ako pripútať. Otvárateľné (vyklápateľné) sklenené okná sú až štyri. Je vybavené el. označovačmi a informačným systémom, ale pri zatváraní dverí sa neozýva žiadne zvukové znamenie ?. Bol som ho testovať spolu s Furčanom, Solaris maniakom a neskôr sa pridal na krátku trasu aj Pivix.
Reply on: TA #17232:
ta koľaj viedla ku tabakovej továrni (severna strana ulice,zvaračská škola) napajala sa z trate na Komenského ul. a končila tam kde aj dnes konči.
Reply on: S499.1023 #17238:

to som nevedel ?. Ale i tak si myslím, že NP sa hodí skôr tam, kde sa nastupuje a vystupuje často a vo veľkom, čiže v klasickej mestskej prevádzke a nie na rýchlodráhu. ?
Reply on: TA #17235:
Tá skratka RT znamená Rychlodrážní Tramvaj, tak prečo nie ? ?
Reply on: Papyr #17226:
Praha vlastní štyri, rovnako ako Brno. Myslím, že všetky menované DP by boli šťastné, keby si KE chceli tieto drahé estetické nie vlastnou silou pojazdné predajne cestovných lístkov (občasné využitie v Brne) kúpiť:-D.
Reply on: SHORTY #17224:
Áno, RT6 je designovo veľmi pekná. Bohužiaľ je to jej prvá ale hneď aj posledná pozitívna vlastnosť.
Reply on: Nodes #17234:

trochu zvláštne, že NP vozy by dali na rýchlodráhu ?
Reply on: TA #17233:
Ked mam dobre informacie, tak mali byt urcene pre rychlodrahu. Kto vie viac, nech doplni.
Reply on: Nodes #17227:
DPMK si niekedy chcelo objednať RT6N1 ❓
Kam smerovala koľaj, ktorú je ešte dnes možné vidieť na Strojárenskej ulici za križovatkou so Železničnou ❓
Furcan: Tie stlpy co tam osadili sa mi zdaju dost tenke nato aby mohli znasat tlaky trolejoveho vedenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.