eMareq: Ano, ale R-ky v 90-tych rokoch podla mna vypadavali vdaka AD, kde sa miestami intervaly na ukor ED zlepsili a peazne trasy jej rozhodne nebudu priat. Je potrebne v tomto smere uplatnit zasadovost a koncepcnost, neustupit jednotlivcom a lobbistom so zistnymi umyslami. Bezni cestujuci si vyhody prestupnej tarify velmi rychlo osvoja, budu si ju pochvalovat a este aj z viacerych pozitivnych pricin pritiahne cast cestujucich, ktori prestali MHD vyuzivat alebo uz len prilezitostne, a to najma z dovodu absolutne neatraktivnych intervalov. Taki Peresania budu len radi, ak im pojde taka kyvadlova L22 ku kazdej elektricke, ktora bude premavat cez Peres kazdych 6,6 min. v jednom smere, za predpokladu 20 min. intervalu na LR1, R2 a R3. Teraz im chodi L22 raz za hodinu/polhodinu v spicke, vsak taka zmena musi kazdemu doslova "udriet" do oci. A ak sa bude chciet niekto dostat na stanicu a ujde mu LR1, tak ma moznost ist o par minut s akymkolvek inym spojom a pri OC Optima prestupit na L5, alebo z R3 na Spolocenskom pavilone na L6, ale hodinu rozhodne cakat nebude musiet. No a prestup by sa vyriesil jednoducho, na prechode pre chodcov instalovat semafor. Napadla mi aj drahsia moznost - od podjazdu na mimourovnovej krizovatke smerom od Lorincika potiahnut asfaltovu komunikaciu hned vedla rychlodrahy ku zastavke ED a na stanovisti liniek smerom na VA USS zriadit sucasne aj vystupnu a nastupnu zastavku L22. Autobus sa otoci na konci ostrovceka v slucke a vrati sa spat ku mimourovnovej krizovatke a dalej uz po povodnej trase.
1018
Ci existuje strednodoby neviem, ale existuje kratkodoby na horizont rokov 2006-2008. Ak z neho nieco potrebujes zistit konkretne, kontaktuj ma na 1018@imhd.sk