To sa ti kedy prisnilo? Ziadne vozy pre ziadne mesto nie su nikdy vyrobene, kym nie su objednane. Skade si si toto vycucal? Ty si tie vozy videl niekde na vlastne oci parkovat, alebo co?
Uz by mohli dojst nejake klbaky. A na den otvorenych dveri ☺ Teda ak bude. V roku 2003 to boli B 952 a nase oblubene solarisy (medzi nimi aj kvalitné 3521 a 3522).
Solaris napisal: "Všetky 14 a 15 TrM-ky už hlásia audiovizuálne. Aj 15 Tr budú hlásiť". Mne islo len o to, ze to zle sformuloval, nie ze nema pravdu. Slovo "audiovizualne" znamena vnimane zvukom aj zrakom. Ak by ho SM pouzil spravne, ako inak by sa este dalo hlasit? ? Uz sa chapeme?
Dnes v Korzári je článok z názvom "Ak sa nevyrieši doprava, Aupark nebude". Článok je na strane 2. Košický denník asi ešte nie je uverejnený a preto nepíšem http:// odkaz.
Re 3211: To je zda sa najlepsia otazka pre cynernetic-a, on ti odpovie ao najzasvätenejsi v tejto veci.
Re *SOLARIS* maniak: Hlasit audiovizualne znamena hlasit obrazom aj zvukom. A to pokial viem sa este naplno nedeje, na to sa predsa aj 3211 pyta. Vsetky M-kove tbusy od pociatku hlasili vizualne, teraz sa pridava aj akustika. To ja len aby bolo jasno v cudzich slovach ?
Nie si zablokovaný Ty, ale IP adresa oného barana, ktorý z nej prispieval. Je to spoločná vonkajšia IP adresa internetového poskytovateľa služieb, cez ktorého si pripojený. Pre bližšie informácie a riešenie problému ma kontaktuj mailom.
Inak ten budarista = onen baran M. G. ml. = BAN = odporúča sa ignorovať
Kus ku teme klbovych autobusov. Mienia ich kupovat aj nadalej, alebo tieto spominane tri budu posledne? Sice je to len teoreticka otazka, lebo je to buducnost.
Keďže si vodič trolejbusu, ako si to napísal, prečo niesú vo všetkých trolejbusoch namontované hlásiče? nevieš náhodou alebo niekto? aA na ktorom trolejbuse jazdíš?
Mam toho na trolejbusoch najazdene myslim si ze dost (samozrejme z pozicie cestujuceho), ale skutocne sa v Kosiciach neporovnatelne pomalsie jazdi. Zober si Zilinu, oni su takmer taki stari ako my, maju aj porovnatelny vozidlovy park. Aj oni maju miestami tak nevhodne naprojektovanu trat ako my (velky rozostup priecnych zavesnych lan a tym padom velky uhol v obluku), ale jazdia plynulo, palice nepadaju. Stary pan vodic mi raz povedal - "Mne ani palice nevyskocia. Ak by predsa aj, musel by som najprv vyliezt na strechu, uvolnit sruby, aby som vobec palicu stiahol". A je zaujimave, ze ich obluky vobec nie su tak znicene ako tie nase, ze pod nich davame listy (dokonca aj na obluky malych uhlov - vid Posta 22) a tym sa umerne znizuje rychlost v danom useku. Takymito listami je uz posiaty cely usek od Lingova po Tesco. Zjazd z Furce je nas absolutny extrem. Pri meraniach jazdnych casov bol zisteny niekedy az jednominutovy rozdiel v jazde z a do kopca.
Uzavrel by som to tak - nepovazujem za rychlu jazdu to, co sa deje v Kosiciach - som na rovine tak slapem ako drak, ale pri prvom obluku, liste ci nerovnosti vozovky brzdim a brzdim, aby som potom znova naslapoval. Stary sef tomu myslim hovoril "klavirova jazda". Byt plynuly znamena snahu o zmensenia vplyvu trolejovej drahy a kvality vozovky na prevadzkovu rychlost vozidla. Pri trolejbusoch sa na to dbat samozrejme stale bude musiet (ved o tom je trolejbus), ale bolo by fajn dostat to zhruba na uroven, ako v ZA, PO, Brne, Ostrave, ...
Fakt vam ale drzim prsty, mate moju podporu. Snazte sa a kronikara poslite radsej na Bardejovsku do kniznice ?
1018
Mam toho na trolejbusoch najazdene myslim si ze dost (samozrejme z pozicie cestujuceho), ale skutocne sa v Kosiciach neporovnatelne pomalsie jazdi. Zober si Zilinu, oni su takmer taki stari ako my, maju aj porovnatelny vozidlovy park. Aj oni maju miestami tak nevhodne naprojektovanu trat ako my (velky rozostup priecnych zavesnych lan a tym padom velky uhol v obluku), ale jazdia plynulo, palice nepadaju. Stary pan vodic mi raz povedal - "Mne ani palice nevyskocia. Ak by predsa aj, musel by som najprv vyliezt na strechu, uvolnit sruby, aby som vobec palicu stiahol". A je zaujimave, ze ich obluky vobec nie su tak znicene ako tie nase, ze pod nich davame listy (dokonca aj na obluky malych uhlov - vid Posta 22) a tym sa umerne znizuje rychlost v danom useku. Takymito listami je uz posiaty cely usek od Lingova po Tesco. Zjazd z Furce je nas absolutny extrem. Pri meraniach jazdnych casov bol zisteny niekedy az jednominutovy rozdiel v jazde z a do kopca.
Uzavrel by som to tak - nepovazujem za rychlu jazdu to, co sa deje v Kosiciach - som na rovine tak slapem ako drak, ale pri prvom obluku, liste ci nerovnosti vozovky brzdim a brzdim, aby som potom znova naslapoval. Stary sef tomu myslim hovoril "klavirova jazda". Byt plynuly znamena snahu o zmensenia vplyvu trolejovej drahy a kvality vozovky na prevadzkovu rychlost vozidla. Pri trolejbusoch sa na to dbat samozrejme stale bude musiet (ved o tom je trolejbus), ale bolo by fajn dostat to zhruba na uroven, ako v ZA, PO, Brne, Ostrave, ...
Fakt vam ale drzim prsty, mate moju podporu. Snazte sa a kronikara poslite radsej na Bardejovsku do kniznice ?