Tak to je veľmi jednoduché: obidve autobusy sa rozstrúsia na L14, 15, 22, 29 ako doteraz 6270. Určite sa neodpredajú a (zatiaľ) o zmenení interiéru sa neuvažuje. Takže opäť "pohodlné cestovanie s vysokou kapacitou miest na státie(ak sa je kde držať) a sedenie" ?
Ja by som to urobil takto: Sú 2 autobusy, nazvyme ich nevyužité.... Keď sa raz zriadi linka L9 a linka L9A nemohli by premávať na tejto linke? Dajme tomu, že by sa striedali. (niečo také ako garantovaný NP spoj ? ) A určite by nebola tak vyťažená, že by sa v nej nebolo kde držať - stáť, alebo kde sedieť....
ja neobhajujem L 60, tiež si myslím, že je to somarina. Len som chcel povedať, že keď môžu byť diskriminovaní telesne postihnutý, ktorí si štikajú CL, tak prečo by nemohli byť diskriminovaní cigáni z L IX, ktorí si NEštikajú lístky. ? ?
Nakoľko sa L60 ruší(tá linka má za sebou toľko pokusov o zrušenie,že aj odvolávanie Dzurindu je oproti tomu nič raz však padnúť musela) zaujímalo by ma čo sa počne s plošinovými 6264 a 6270.Dá sa im preč plošina a interiér sa prerobí?Alebo sa ponúknu na odpredaj?
Nič v zlom, ale bolo to dosť trápne prevádzkovať bus, ktorý nakladá jeden vozík niekoľko minút a pritom tu máme kopec bezbarierových... len ich usmerniť...
Košice - Autobusovú linka Mestskej hromadnej dopravy č. 60 s prednostnou prepravou telesne postihnutých vzhľadom na dlhodobé minimálne využívanie jej spojov od pondelka 18.júla DPMK zruší. Spoj, ktorý premával takmer desať rokov tak poslednýkrát vyjde na cesty dnes. Dopravný podnik už minulý rok žiadal o jej zrušenie z dôvodu nehospodárnosti, avšak kompetentní na Magistráte mali iný názor.
"Od mája premávala linka na novej trati, ktorá sa z linky s prednostnou prepravou zmenila na obslužnú so zastavovaním na všetkých zastávkach," uviedol doprevný riaditeľ DPMK Štefan Dutko.
Linka v posledných týždňoch premávala v okruhu Nemocnica Západ - Magistrát - Námestie osloboditeľov - Astória, Stará nemocnica - Železníky - Poliklinika Západ. Ani prepojenie na nemocnice však nepomohlo a priemerne sa za deň v spoji previezlo asi dvanásť ľudí. Následne si dopravný podnik urobil niekoľkotýždňový prieskum, ktorý potvrdil, že linka nie je dostatočne využívaná. "Od mesta sme mali licenciu na prevádzkovanie spoja do konca júna. Keďže sa ukázalo, že o linku nie je dostatočný záujem tak ju rušíme."
Prvotným poslaním linky bolo zvážanie telesne postihnutých detí do Domova sociálnych služieb na Vyšnom Opátskom. Deti, ktoré tam chodia do školy tak mali zabezpečenú dopravu špeciálnym autobusom. "Uvidíme, čo bude v septembri. Zvažujeme, že počas školského roka, len v pracovných dňoch v rannej a popoludňajšej špičke, bude opäť nasadený. Existuje dohoda s mestom na tomto riešení."
No este ze tak. Ta SADka je drza jak 10-rocny Cigan. Chceli by kupit 2/3 v DPMP za 40 MSk? Uvedomuju si vobec, ze 40 milionov su 4 NP autobusy? A ze DPMP ma autobusov omnoho viac ako 4, a ze este ma trolejbusy? A meniarne, vozovnu atd? No to bola nehorazna drzost od nich.
Dakujem za poucny clanok. Ale kedze z neznamych pricin si ho hodil do kosickej diskusie, prekopirujem to do Presova.
NECHCU PREDAT MHD Mestská rada v Prešove pre nevýhodné podmienky odmietla návrh prešovskej Slovenskej autobusovej dopravy(SAD) na kúpu 66 percent podniku zabezpečujúceho mestskú hromadnú dopravu. Záujemca za dvojtretinový balík akcií Dopravného podniku mesta Prešov ponúkal 40 miliónov korún. Predstavenstvo mestského podniku však vyčíslilo účtovnú hodnotu spoločnosti až na 275 miliónov korún. Okrem toho peniaze ponúkané za akcie by nešli do pokladnice mesta, ale použili by sa na nákup nových autobusov. No a napokon SAD Prešov požadovala zachovanie súčasnej výšky finančného transferu z rozpočtu mesta. (Týždenník TRTREND 14.jula 2005)
Papyr
Dakujem za poucny clanok. Ale kedze z neznamych pricin si ho hodil do kosickej diskusie, prekopirujem to do Presova.