Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Killer children and cannibal

international actual information:od dnes pouzivam nick vrah deti a kanibal po anglicky.



Majte sa


S pozdravom Bonzak Qwertakovsky alias Milan 337 !



☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Reply on: Yps #11438:
A prečo veľa žien riadi električky v DPMK a.s. ?
Reply on: 5 #11437:
Thank you very much. Vieš 5.11.2004 som tu nebol a keď som prišiel tak už som nenašiel. Ešte raz : Dakujem ti veľmi, 5.
Reply on: Pivix #11435:
Tvoje riešenie pokladám v danej situácii asi za najlepšie možné. DP s tým mal počítať a mal si nechať rezervu aspoň 1 mesiac a vytasiť ju v pravej chvíli . A ešte k tým ženám pri okienkách. Veľmi zriedka vidieť niekde na takých pracoviskách mužov, lebo je dávno známe, že ženy vydržia v takých situáciách viac. Muž by asi vybuchol pri každom jednom nadávajúcom zákazníkovi. ?
Reply on: Dispecer #11434:
Toto si sa už pýtal v #7908 a odpoveď prišla v #7909.
Reply on: Dispecer #11434:
Prosím vás odpovedajte, prosím???? ❓ !
Reply on: Yps #11431:
Je mozne ze som to s tym ryzovanim kapanek prehnal ale podstatu to vystihuje. Ja netvrdim aby tam nieko sedel 24hod denne. To je jednoznacne ako vravis neefektivne. Ale urcite uznas ze takymto tempom nebudu obsluzeny vsetci cakatelia (nehladiac na to ze je to aj ich chyba). Jedine riesenie co ma napada (aj to nemusi vela riesit) je pridat este jeden mesiac platnosti papierovych kuponov. Ale aj to je velmi slaby napad lebo chapem hlbsie suvislosti ktore to nedovoluju. A k tej praci z ludmi: je to velmi tazke to chapem. A preto tam maju byt ludia ktori to zvladaju ako ta pani ktoru som spominal v #11423.
Reply on: Dispecer #11432:
Opakujem:Koľko je Karos B 732 NGS (CNG)?????????????????????? ❓ ?
--------------------------------------------------------------------------------------------
6222, 6230, 6236, 6407, 641x, ...
Reply on: Papyr #11424:
Je to mozne a asi ako uvadzas aj velmi pravdepodobne.
Koľko je Karos B 732 NGS (CNG)???????????????????? ❓ ❓ ?
Reply on: Pivix #11421:
Už som občas počul o nejakých firmách, čo ryžujú, ale v prípade mestských dopr. podnikov mi ukáž jeden príklad, ktorý je ziskový. Hovoríš, že ti je jedno, koľko hodín tie ženy tam za okienkami pracujú, ale ked´sú tam 12 hod., t.j. od 7.00 do 19.00, vieš si predstaviť žeby tam nejaký zákazník prišiel skôr, alebo po 19.00 ? No ,možno 14 hod., ale viac by bolo asi neefektívne. A ešte na margo toho oleja do ohňa, ked´už sa ich tak zastávam, tak ja už som robil s ľud´mi neraz a ver mi, že ked´ťa jeden , alebo piati naserú, tak sa to ešte dá zožrať, ale ked´je to len každý tretí pri tých čakacích časoch, tak na druhý deň ideš zo stresom do práce a na tretí pomýšľaš na samovraždu. ?
Ja o tom viem, ten príspevok som si všimol. Problém je v tom, že zasahovať do databázy CP bez toho, že by som vedel, ako to mám opraviť, si nemôžem dovoliť. Prosím o zhovievavosť.
Reply on: Dispecer #11428:
e #11428 oky
?
Reply on: Milan 337 #11427:
Mne to nepatrí, to len Sarko si to nevšimol, vieš!? ?
Reply on: Dispecer #11425:
e #11425 no je je to byl postřeh ! kukni na st. píspevky a uvidíš, kedy som sa na to tu sťažoval ? ? ☺ ? ? ? ? ?
Dispecer: Vďaka za upozornenie, hneď, ako to bude možné, opravíme.
ERROR: CP linky 50 na zastávke Belehradská v iMHD.sk nie je!!!
Reply on: Pivix #11420:
Suhlas, az na jeden detail: v Presove vlastni cipovu kartu asi 40 tisic ludi. Kedze KE su 2,5-krat vacsie, predpokladam, ze tvoje cislo 60 tisic je smutne podhodnotene, skor by som cakal nieco ako 100 tisic. Cize s tymi frontami je to este horsie, ako uvazujes.
Reply on: Balky #11422:
Ano mas pravdu. Zivali prazdnotou. Je to hlavne kvoli lenivosti, ale dost vysoke percento je aj kvoli nekvalitnym informaciam. Ludia cakali kym sa to utrasie a spresni co sa vlastne ma robit. Ten cas je uz tu a preto to vizera tak ako to vizera. Ja som drzitelom ISIC cize ja som problem s kartou nemal. Len s dobijanim.
Je jasne ze vsetci sme len ludia a atmosfera v miestnosti kde je v rade natlacenych 50 ludi stojacich 2.5hod, nebude velmi priatelska. A preto som nechapal preco niektore pracovnicky este prilievali olej do ohna. Velmi prijemnu skusenost mam s dobijanim na NO v tej budke. Bola tam jedna starsia vysmiata pani ktorej robota isla jedna radost. A aj frflajuci ludia po odbaveni mali nas5 usmev na tvary. Proste idealny clovek pre pracu s verejnostou.
Reply on: Pivix #11420:
Beriem tvoj prepocet...Ale ked v tom clanku znelo, ze predtym ich vybavovacie miesta zivali prazdnotou....t.j.neboli vyuzite.Ak by vtedy boli 1/2hodinove rady, tak dnes by nemuseli lenivci cakat 2 a viac hodin.
Teraz mohli dobijanie BCK+predaj kuponov riesit inak. Ci nakupom dalsej techniky? Mali dat vacsie investicie do zariadeni, ktore potom nebudu potrebne?Vyssie vydaje=vacsie naklady=vysia cena BCK na kompenzovanie vydajov. Mal by som ja platit viac za BCK, aby si aj ti posledni lenivci mohli v pohode vybavit kartu za 10min? To by snad nechcel nikto z nas...Pricom vacsina z nas si uz urcite vybavila BCK v case, ked este neboli rady. Je to absurdne, ked normalnezmyslajuci ludia sa zastavaju flakacov, lenivcov...
Je to absurdne, ako ked sa cestujuci s platnym CL postavi na stranu cierneho pasaziera. Vsimnite si, ked revizori chytia ciernych. Kolki sa zastanu revizorov a kolki skocia do revizorov. Druhi vyhravaju na celej ciare. A pritom si neuvedomuju, ze okradaju hlavne seba, lebo DP unikaju trzby a musi zvysovat cestovne,a odnesie si to znova len poctivy cestujuci s platnym CL.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.