Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
To mi tu aj niekto odpise...... ci na to mam zabudnut alebo aky je tu sistem..... ❓
Reply on: pato #11288:
no možeš na stanici, na prvej zastavke na Jazere, na Bardejovskej v DP, na Roseweltovej tiež v DP, o inych neviem..... možno sa už da aj vo všetkych predpredajoch v meste.
Chcel by som sa dozvediet, kde sa da vsade daju nabit cipove karty- konkretne na ktorych miestach. dakujem ?
Reply on: Isidor #11283:
Presne tak. Ak pojdes zo ZST na Letisko, potrebujes listky pre obe pasma. Tak ako ich budes potrebovat do Spalovne, do kremaku. Zapamatal som si L33: V useku Tahanovce-Monok az Krematorium je II.tarifne pasmo. To znaci, ze ak cestujem po Monok, potrebujem JCL v hodnote 12Sk, od Monoka po kremak by som si mal stiknut JCL v hodnote 7Sk. A pri prechode medzi medzi pasmami zakonite potrebujem JCl pre obe pasma. Logika, nie??
Neviem kto ma na starosti wapove stranky, ale vo vyhladavani spoja podla zastavky je zle naprogramovane vyhladavanie mena zastavky. Ak je v nom medzera napr. "OC Laborec" (Alebo len "OC L"), nikdy nic nenajde. Ale pritom ked zadate iba "OC", tak zistite ze "pocet najdenych zastavok je prilis velky". Ako najst zastavky s medzerou, hm? ?
Reply on: tbus #11284:
to boli fotky metra z dalekeho Volgogradu a to nevies, ze podla www.cp.sk mame metro aj priamo pod nosom v Kosiciach! 😛
kto neveri, nech si klikne napr. sem a vsimne si typ niektorych spojov: http://www.cp.sk/ConnRes.asp?tt=N&from=7&from=0&from=39&to=7&to=0&to=17&date=10.3.2005&time=12:54&min1=0&max1=60&isdep=1&link=BEB7
Reply on: Balky #11276:
Zmatocne je to, ze cestovanie v uvedenych usekoch bolo zaradene do II/III pasma, a pod tymto oznamom bol dodatok, ze pri ceste MEDZI pasmami je treba mat listok pre obe pasma. Z toho clovek mohol nadobudnut pocit, ze samotne zastavky boli zaradene do II/III pasma a teda pri cestovani napr. zo stanice na letisko potrebujem listok pre I aj II pasmo. Co Shorty vyvratil...
Reply on: Sarko #11263:
Ty sa chystáš za robotou na západ, že si si zobral admina ke.iMHD??? ? ? ?
Reply on: Peter 523 #11274:
Videl som ju odstavenu pred halou vo vozovni.
Sarkovi blahozelam aj ja. Nech sa mu dari... 🙂
Minule sa tu rozoberal oznam o zmene tarify na niektorych busovych linkach. Pozorne som si ho precital a myslim si, ze je uplne jasny. V uvedenych usekoch plati tarifa pre II., resp. III. pasmo. Nechapem, co je na tom zmätocne a nejasne.
for admin: chcel by som vam pomoct pri vytvarani Katalogu vozidiel. mali by ste zaujem ???
Nevie mi zvas dakto povedat co je s 359-kou
a vobec jazdi este?
Motory MAN: Motoraky radu 812 rozhodne na CNG nejazdia. Nie je to nahodou len rovnaky blok (a preto rovnake cislo, len s inym indexom) na ine palivo a nastaveny na iny vykon? MAN totiz robi pod jednym cislom (z hlavy neviem) tri podobne motory, kazdy s inym pismennym indexom, v rovnakej vykonovej triede. Jeden je klasicky diesel, dalsi CNG, treti LPG. Treba pozriet ich stranky, tam to urcite je, ak nie, LPG verzia jazdi na abusoch MAN v DPMaL.
Reply on: Roman #11271:
Zistime...
Nodes. Nie ale vraj 812 008 az 026, z ktorych vecsina je v RD KOSICE ma ten isty typ potora. Su remotorizovane lebo u povodnych motorov bol problem s vysokym obsahom nafty v oleji. Bola to konstrukcna vada tak isto ako aj prevodovky. Tam bol vysoky oter medi a ani v ZOS neprisli na to ze odkial.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.