Pivix: Môžem potvrdiť predošlý Isidorov príspevok. Akurát doplním, že trať po Sečovskej sa plánuje postaviť s trasou Exnárova - Tr. gen. Svobodu - Sečovská - Palackého - N.O. Mala to byť vetva 3. etapy výstavby trolejbusovej dopravy, ktorá sa však mala začať stavať po rekonštrukcii križovatky N.O. - Protifaš. bojovníkov do zapusteného tunela zo Štúrovej na Štefánikovu. Tento megalomanský plán však bol odložený na neurčito a tak sa mohlo dodatočne postaviť aspoň priame prepojenie N.O. s Protifaš. bojovníkov, namiesto dovtedajšieho "kľukatenia" trolejbusov cez Bottovu a Rooseveltovu. Súčasná trolejbusová sieť pozostáva iba z kompletnej 1. etapy (Lingov - Mlynská bašta), západnej časti 3. etapy (N.O. - KVP), malej časti 2. etapy (KVP - Myslava) a dodatočne schválenej trasy Mlynská bašta - N.O. Posledne menovaná trasa však existovala na pláne variantného ukončenia 1. etapy. Existovali minimálne 3 varianty, pričom jeden z nich mal existovať v jednosmernej trase Mlynská bašta - Štefánikova - N.O. - Moyzesova - Bačíkova - Mlynská bašta. Zvolený bol nakoniec najlacnejší a dočasný variant okolo kruhového objazdu na Mlynskej bašte. Dočasný preto, že pri budúcej výstavbe električkovej trate NMM - žel. stanica, má tento kruhový objazd zaniknúť spolu s obratiskom!
To Pivix: V povodnom plane trolejbusovej "siete" sa nikde s tratou Mlynska Basta - Nam.Osloboditelov nepocitalo. Namiesto toho mala z Furce na KVP viest druha vetva cez Secovsku. Z roznych dovodov sa vsak napokon postavila dnesna varianta mestom, pricom trat Secovskou je asi este stale v plane. Samozrejme, v sucasnosti nie je realna.
Shorty: Keď ma nezaveje po ceste z USS, tak po 14-tej Ti môžem prísť pomôcť Inak tu, v areáli USS zúri už doslova víchrica a roboši si musia držať prilby, aby im nepopadali.
Nuž, nepomôže sťažovať sa tu na iMHD, pretože my s tým nič neurobíme. Treba sťažnosťami "terorizovať" starostu, resp. spísať petíciu na jeho odvolanie. Inak výkony si v DPMK objednáva práve mesto. To isté mesto, ktoré je zastúpené aj všetkými mestskými časťami, a teda ich starostami. Takže ani DPMK s tým nemôže veľa urobiť, nanajvýš prerokovať prípadné sťažnosti cestujúcich na zasadnutiach mestskej rady.
Vdaka ludom a starostu sidliska Tahanovce maju ludia dalsiu linku.
A co ludia na furci. Ti mi pripradaju sprosty. Aj keby im zrusili vsetky linky, nic by nerobili. Najpv zrusili L51, L17, zchadzku L30 na stanicu, obmedzili intervali na L30 a L18 (z 20 min na 30 min ) .
A hlavne ten debilny skorumpovany starosta LUMTZER, ktory by uz mal sediet za spreneveru penazi vo vazeni. Som zvedavy, dokedy chce DPMK nicit takto obyvatelov furce.
Ale zistil som jednu chybicku. Odchody zobrazuje len z vychodzich zastavok (Hanojska a NMM). Z ostatnych zastavok sa odchody nezobrazuju (len poznamka: čas - Priemerná jazdná doba na uvedenú zastávku v minútach
Dopravca: DPMK, a.s., Bardejovská 6, 043 29 Košice. Údaje do databázy poskytol DPMK, a.s.)
. (Mozno to blbne iba mne). Skuste aj ini vyskusat ci sa Vam zobrazuju odchody aj z inych zastavok.
Ta zmena zastavok je aj tu a este skor ako to DP vycapil na ich web.
Neviem kto z Vas siel dnes L50 (ja ano :)/. Tu su postrehy: Cesta trva cca 12 minut (takze ak ide pred L50 L34 predbehnete ju - ak je ten odstup maly). Cestujuci vystupuju na NMM priamo na zastavke pre 13, 17, 32, 34 .... Nastup je na zastavke pre L34, 36, 60. Otacanie vozidiel sa robi na Masiarskej ulici, potom bol presun a vozidlo stalo pri Hydku so zapnutym vsetkymi smerovkami.
giorgio
http://www.dpmk.sk/index.php?pag=41&n=52