1018, chcel by som sa ťa spýtať, či (ak ešte stále študuješ v ZA) náhodou nebývať na Hlinách blok 5.
Lebo na nástenke na vrátnici sa objavili CP trolejbusov napísané rukou na tých vašich košických tlačivách cestovných poriadkov.
1018 Ti vo svojej odpovedi napisal, ze sa bude stavat trolejbusova trat. Konkretne od Jumba na KVP. Nove trolejbusy... Ked bude sedlovy interval 10 minut a spickovy 5 minut na vsetkych trolej linkach ? , tak mozno budu aj nove vozidla.
Trápne naťahovanie sa na slovíčkach (písmenkách)...
Ja to chápem tak, že palubák EMtest vie priamo spolupracovať s displejmi BUSE a R&G. Čo sa Ti na tom nezdá?
A v Košiciach odhadujem, že bude nejako previazaný EMtest s BUSE. Keďže BUSE je vo vozidlách, nezbavíš sa ho. Keďže čítačky BČK sú EMtest, nezbavíš sa ho tiež. Pointa je v tom, že tieto dva systémy dokážu spolu komunikovať.
Na záver úryvok z KSSJ:
kompatibilita -y ž. odb. schopnosť zlučovať sa, spájať sa (navzájom), zlučiteľnosť, spájateľnosť, op. inkompatibilita: k. prvkov v systéme;
Trváš na tej kompaktibilite? Už sme na ICQ vyanalyzovali, že to môže byť stlačiteľnosť, zmenšiteľnosť alebo vypáliteľnosť na CD:-P.
A ak to potrebuje iný program pre BUSE, tak to nie je ani kompaktibilné, ani kompatibilné.
Omni_817
citacky su DELL, modul je "Emtest", cely system BCK v KE je Emtest...
zatial sa to riesenie tyka nocakov a L s celodennym nastupom cez predne dvere...