Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #77140:
No už vidím, ako si mestská firma odkúpi tento pozemok za komerčnú cenu ? Ak sa nepletiem, pred krízou sa tam plánovalo veľké obchodné centrum (v preklade polyfunkčný objekt). Tipujem, že majiteľ parcely len čaká na lepšiu ekonomickú situáciu, aby svoj zámer splnil, prípadne to odpredal s patričným ziskom. Rovnako, ako v prípade pozemku oproti na mieste niekdajšieho futbalového štadiónu. Pokiaľ sa pod magistrátom nenájde rozsiahle ložisko ropy, tak autobusy tam garantovane parkovať nebudú a potlačia sa, spolu s vozmi z VŠA a s električkami, vo vozovni. Alebo budú chodiť nocovať do Šace, prípadne parkovať na konečných zastávkach, kde ich po vzore bratislavského DP, bude strážiť SBS 🙂 A možno nás prekvapia a nájdu iné nesmierne ekonomické a premyslené riešenie 🙂
Reply on: myslavcan #77139:
Šašo ti sľúbi čokoľvek, čo ti nikto nesplní. Aký štadión??? ?
Reply on: myslavcan #77138:
Po kvótach na imigrantov ma už Bruselský debilizmus v ničom neprekvapí... ?
Reply on: myslavcan #77139:
celkom vhodné miesto by mohlo byť neďaleko dpmk-bývalý štadión spojov,aj tak sa tam nič nepostaví,jedine otázna je cena pozemku
Reply on: Tatranka #77133:
S tými pozemkami na Hornádskej mi napadla otázka. Už sa vie, čo bude s vozidlami z Garáže VŠA? Lebo ten šašo sľúbil, že na jeseň sa začne stavať štadión, tak či už sa vie kde ich uskladnia a kam premiestnia plničku plynu... Tak matne si spomínam, že pred takými 10 rokmi, keď sa začalo hovoriť o štadióne, tak niekto vyčíslil náklady na sťahovanie na miliardu korún ?
Reply on: veteran #77137:
Keď EÚ s radosťou zaplatí tram-trainové koľajnice okolo celého centra, pričom každému je jasné, že tu tram-trainy nikdy nebudú, keď zaplatí dvojrozchodovú trať do Petržalky, po ktorej tiež nikdy neprejde vozidlo z rozchodom 1435mm, tak preplatí aj trolejbusové drôty, pod ktorými nebudú jazdiť trolejbusy. Už preplatili aj väčšie juchoviny.
Reply on: Yogi616 #77136:
€Ú budú možno zaujímať dôvody, prečo je málo trolejbusov v pojazdnom stave a prečo sa teda do projektu zahrnula oprava vedenia, keď pod ním nič nejazdí. Prevádzka neznamená, že to tam bude zavesené a nič.
Reply on: Bjorn #77126:
No veď prevádzkovať sa bude, nikto ho nezvesí. Len pod ním nebudú trolejbusy jazdiť. Dá sa vonku nejaká správa, že ich je málo v pojazdnom stave a musia jazdiť autobusy.
Reply on: veteran #77130:
Tak ale môžme hovoriť o tom, že za Rašiho primátorovania sa stav trolejbusovej dopravy nezlepší.

Tie zbabrané súťaže hovoria sami za seba, ako to s trolejbuskou vedenie mesta a DPMK myslí.
za mna klimatizacia urcite ano ale napriklad dnes je 35 stupnov tak by mala ist na plny vykon nie na taky jemny vanok 😃 a trolejbusy sa vratia podla mna ved co by s nimi urobili, moj oblubeny je 1006, velmi pekne opraveny
Reply on: Yogi616 #77129:
Rašiho trolejbusy "zaujímajú", maximálne tak po nejakej petícii proti ich zrušeniu a aj to len v populusticko-papulistickej rovine, on tu slobodne v podstate aj tak o ničom nerozhoduje, úlohy má nalinkované úplne iné. GR DPMK pre "zmenu", čo dostane befelom zhora, to bez rečí spraví, dosadený na funkciu nebol pre modré oči a "kvalifikáciu". Treba skôr hľadať prepojenie Dozorná rada DPMK - štátostrana - obyvatelia nebytového domu a príslušná záujmová finančná skupina. Ide podľa mňa totiž hlavne o pozemky na Hornádskej pre developerskú výstavbu, zbytok je omáčka... Ako konšpiračná teória to snáď ujde ?
Reply on: Yogi616 #77129:
"Srali sme na to desať rokov, tak sa na to vyserme na furt."
V konecnom vysledku vyjde zrusenie vedenia na viac penazi ako nakup novych trolejbusov cez eurofondy. Dalsia vec je, ze trolejbusovy okruh by bolo treba dobudovat, prave na kopec okolo Cassovaru by sa prave trolejbusy naramne hodili a nemusel by clovek dufat, ze to autobus do kopca vyskrabe.
Reply on: Yogi616 #77129:
Dochtora by aj zaujímali, keby to bolo na ňom. On nemá právo rozhodovať, čo ho zaujíma a čo nie. Nový direktor je podobný prípad, akurát je celej štruktúre o nejaké to poschodie nižšie. Problém nie je v podstate trolejbusov. A kto dá peniaze... No, stačilo, keby sa drzým a okatých spôsobom neutopili tri predvolebné súťaže... Stačilo by mať normálne nastavené €urofondy. A záujem a ochota sa TD zaoberať. Ani zrušenie TD nebude totiž zadarmo.
Reply on: tbus #77121:
Áno, je vybudované. Ale súčasná sieť je neudržiavaná, dosť blbé trasovanie a k tomu hrozný stav trolejbusov. Kto dá peniaze na rozšírenie siete a nové trolejbusy? Rašiho trolejbusy nezaujímajú, nový riaditeľ DP sa nejaví tak, žeby chcel tento stav zmeniť.
Ja som za trolejbusovú dopravu, ale nie v takom stave, v akom je teraz.

Ak sa min. neobnoví vozidlový park, tak nebude mať zmysel držať tu naďalej trolejbusy, však koľko z nich už je v katastrofalnom stave.
Reply on: Bjorn #77127:
Nebola požadovaná, lebo výrobca to nerobí/nevie urobiť. Ale netreba mať obavy, ďalším krokom v modernizácii môže byť EVO, to má aj klímu, má to hrby, schodíky a ako čerešničku aj kľukatú kvázi nízkopodlažnú uličku.
Reply on: veteran #77125:
S klímou to napravili pri kúpe tých K2, kde nebola požadovaná, lebo "dvere sa často otvárajú" (kto by to bol čakal pri MHD) 🙂
Reply on: veteran #77124:
Takže za europeniaze sa rekonštruuje trolejové vedenie. To automaticky znamená, že minimálne ďalších 5 rokov sa musí prevádzkovať, inak únia pošle faktúru na preplatenie celého rozdielu, ak rovno nie za celú rekonštrukciu (keďže trolejové vedenie je jej súčasťou). Alebo sa pletiem? Ako súdruhovia vyšpekulujú toto?
Reply on: Bjorn #77119:
Pozor, s tou klímou opatrne. Tu sa najnovšie vedie názorová línia, že nápad s klímou bol zlý a že to vlastne ani nie je treba. Najlepšie sú veľké vetracie klapky a posuvné okná. Lebo to bolo dobré aj pred 40 rokmi ?
Reply on: 110mat110 #77123:
Príkazy zhora sú jasné:
1. Trolejbusy nechať dožiť.
2. O infraštruktúru sa nestarať.
3. Postupne nahradiť chýbajúce vozidlá v tabuľkách ekologickými voňavučkými nedorobkami z JZD.
4. Drzo zneužiť katastrofálne zmanažovanú výluku a donútiť ľudí na trolejbusovú trakciu zabudnúť (pod rúškom komfortu, hoci výsledkom bol istý čas nedostatok vozidiel adekvátnej kapacity)
5. Trolejbusy už potom nesprevádzkovať.
6. Postupne likvidovať infraštruktúru.
7. Zbaviť sa TD na Hornádskej.

...a to všetko za ochotnej asistencie miestnych prisluhovačov. Ono, výhovorka, prečo TD zrušiť/neobnoviť, sa dá vymyslieť akákoľvek. Od primitívnych typu "nie je to až tak ekologické, ako by sa zdalo" až po tie naoko sofistikovanejšie (no aj tak mizerné a slabé ako čajíček o piatej): "trolejbusy limitujú LV, ak by neboli, dali by sa spraviť priamejšie linky". Čísla a štatistiky sa tomu prispôsobiť dajú, to nie je problém. Verím len štatistikám, ktoré osobne sfalšujem...

Späť k tým siedmim bodom. Ak by som vzal do ruky precedovu vlastnohlavnú červenú fixku, tak fajočku dám k bodom 1, 2, 3, 4.

Najväčšia sranda je, že na Štúrovej sa z €uropeňazí rekonštruuje aj trolejbusové vedenie. Akýže to paradox. Niekto niekomu asi zabudol povedať, že tu sa už veľmi s trolejbusmi neráta. A niekto (ten, čo to z 85% financuje) by asi nebol nadšený, ak by sa o tom dozvedel, však? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.