Re #7838 eMareq: Ja viem, v tej novinke mi tá L6 akosi ušla. Nemala byť posilnená a ani nebola. Moja chyba.
Re #7849 Dggi: Až na to, že každý slušný novinár nemá problém odkázať na zdroj, odkiaľ novinky čerpe. A táto stránka má, pokiaľ viem, názov ke.imhd.sk a Kristián Sabo
Ja keď novinku prepíšem zo stránok dopravcu alebo z novín, tak tam uvediem aj zdroj. LEN svoje meno dávam len v prípade, že info je z vlastných pozorovaní, zistení alebo osobnývh rozhovorov s pracovníkmi DP.
Re #7855 Balky: Dlhodobo som sa o novinky na ke.imhd.sk staral ja. Pred pár dňami som sa ale presťahoval do Nitry a zatiaľ nemám k netu prístup. Takže buďto sa o aktualizáciu postarajú oprávnení kolegovia alebo budete musieť trochu vydržať
Takže tie kolóny sú úplne prirodzená vec, veď v mnohých úsekoch je voľný len jeden prúd, je potrebný častý prechod do vedľajšieho prúdu s dávaním prednosti a do úvahy treba vziať aj po niekoľkých mesiacoch opätovné čiastkové zmeny, ktoré zaskočia aj skúseného vodiča. Momentálne funguje ten najzložitejší variant, keď je na konci Palackého svetelná križovatka a potreba odbočovať vľavo i vpravo do pravého uhla. Keď bude križovatka kompletne dostavaná (celkovo budú existovať 3 mosty cez Hornád a 4 premostenia), potom uvidíš, aký to bude rýchly a plynulý úsek.
Po prvé,musíš zobrať do úvahy, že postupujúcim časom sa počet áut a ich koncentrácia neustále zvyšuje, čím sa postupne znižuje priepustnosť existujúcich komunikácií. Takže kým sa vybuduje nová komunikácia alebo mimoúrovňová križovatka, po jej dostavaní sa opäť len znormalizuje priepustnosť existujúcej siete, ktorú je znova a znova potrebné rozširovať. Toto je však vždy len technická stránka veci, dôraz na organizačnú stránku a preventívne riešenia je minimálny. Najsilnejšou stránkou je rozvoj a zatraktívňovanie MHD, naopak kladenie prekážok individuálnej doprave a motivovanie až donucovanie vodičov IAD, aby začali využívať MHD.
Po druhé, križovatka Palackého - Južné nábrežie sa stavia za plnej prevádzky, takže pri tak zložitom súbore napájania jednotlivých vetiev komunikácii a mostov je vôbec taký malý zázrak
No samozrejme, majú sa vyťať stromy a živý plot pri električkovej trati. Ku chodníku je ešte dostatočne široký zelený pás po oboch krajniciach, aby tam mohla vzniknúť aj štvorprúdovka. Umiestnenie ostrovčekov má byť zachované. Z Bačíkovej sa plánovala úprava na park a na Továrenskej vysadenie aleje stromov. Celá prestavba by však bola finančne natoľko náročná, že pochybujem o jej realizácii v najbližších rokoch.
To si stal, alebo si robil reklamu pre kooperativu (pan vodic, tu je 40 a vy ste sli 30...zasluzite si...odmenu)???Ja len, ze predbiehal plne nalozeny kamion... ?
Ja som isiel 28.10. domov a 30.10. z domu autom. Plny suhlas. Samovrazednych manevrov som za tie dva dni videl asi osem, jazda spocivala scasti v modleni sa a scasti v opakovani si prvej pomoci.
Najlepsie bolo, ked na ceste Zilina - Dolny Hricov sa ma rozhodol predbehnut kamion - vpravo osobne auto (ja), v strede kamion cisterna s fosilnymi palivami, v protismere druhe osobne auto. To som sa fakt bal.
Asi si sedim na vedeni, ale na dialkovom SORe na dialkovej linke nevidim nic chore. Aj ked je mozno kus prekvapujuce, ze taku trasu ide 10,5 m vozidlo.
Urcite ste si vsimli ze odkedy spustili usek Palackeho atd... tak su tam cim dalej tym vecsie kolony aut. A samozrejme o tom chaose co tam panuje v spicke ani nehovorim. Zaujimave je ze kolony boli pred sprejazdnenim mosta mensie. Ci sa mylim??? Komicke je ze ked bus prechadza tymto usekom zo vsetkych ludi v nom sa razom stavaju inziniery a prezentuju svoje myslienky ako tie najlepsie
môžem sa ťa spýtať, ako sa dá zoobojsmerniť hviezdoslavova ulica ? vytnú sa tie staré stromy ? alebo sa posunie električková zastávka niekam ? existuje nejaký projekt na to už ?
Ono to bude trochu zložitejšie, lebo územne je schválená prestavba Hviezdoslavovej na obojsmernú komunikáciu a následne vznik pešej zóny na Bačíkovej a Továrenskej. Takže buď sa presadí zrušenie tohto zámeru, alebo sa vybudujú jednosmerné stopy po Bačíkovej a Hviezdoslavovej a až bude aktuálna prestavba komunikácií a prípadne aj električkovej trate na stanicu, tak sa ten úsek bude musieť postaviť prakticky nanovo.
Oki, nic sa nestalo. Pocital som s tou spravickou v hornej casti, upozornil si ma, ze je zahrabana az dole. Cital som to ako laik, teda len najhorucejsie spravy v hornej casti.
"Členovia predstavenstva by v rámci investičného plánu podniku chceli v budúcom roku začať realizovať ďalšiu etapu zavádzania trolejbusovej dopravy do MHD a to v úseku z námestie Medzinárodného maratónu mieru na sídlisko KVP."