Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #9944:
Ako to, že nie?! Rady 7xxx, 8xxx a 9xxx sú alebo boli použité pre služobné osobné, nákladné, účelové vozidlá, trolejové veže a iné mechanizmy.
Reply on: eMareq #9943:
ja len hovorím, že už raz použité rady ( čísla ) by sa nemuseli dávať opäť. Prečo by sa nemohli začať dávať čísla 7xxx, 8xxx, 9xxx - veď to je cca 30 radov a 3000 čísel. DPMK predsa nekúpi 3000 vozidiel ani za najbližších 3000 rokov ?.
Mimochodom odkedy dokedy jazdili SM11-ky v KE? lebo to si už ja pamätať nemôžem ...
Reply on: TA #9941:
Rad 55XX kedysi v KE bol prideleny SM11kam. Teraz ich maju novoplany, tiez raz pouzity bol.
Reply on: Sarko #9932:
e #9932 Cez pracovné je vypravených (asi) 44 služieb a podľa mojích "fušerackých" výpočtov mi vychadzá 78 KUSOV vozov... ? ?
Reply on: Sarko #9908:
prečo opäť pužiť rad 45xx, keď už raz použitý bol? česť pamiatke jediného Tambusu
Reply on: Sarko #9939:
k tejto téme doplním toto: http://www.usske.sk/job-s.htm
Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:

Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek

lokalita: Veľká Británia

termín nástupu: február 2005

požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt

pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy

mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)

zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí

V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
Reply on: Nodes #9911:
tú Karosu som videl z električky - jej ľavý bok
Reply on: eMareq #9935:
Jasné, ja som len konštatoval, aká je momentálna situácia.

OK, ja som to napísal obrazne povedané 🙂

Jj, na pokračovateľky rady 62xx som zabudol.

Ale SAO Lučenec neskrachoval hneď a nebol by problém do tohto času nakúpiť aj nejednu sériu.
Reply on: Sarko #9934:
Jaj tak tak je to! Len sa mi ten cely prispevok nezdal, ked tam boli zamontovane aj KTcka. Zabudol si aj na 64xx 😉

Vsak ked SAO lucenec skrachovalo, tak co sa uz mohlo kupovat.
Reply on: Sarko #9932:
Suhlasim, modernizacia/GO (ale radsej modernizacia) je momentalne jediny smer, ktorym sa DP moze uberat. Ja viem, ze 5ks modernizovanych elin neurobi dieru do sveta, len v tom treba pokracovat (tj postupne za rok posielat jednotlive vozidla vo vacsom mnozstve na GO/modernizaciu)

Co by nechyrovali ved 22ka im tam jazdi a pravidelne 6x do dna aj RA1 🙂 😉
Reply on: eMareq #9928:
BM Ti len naznačil, aký je rozdiel medzi radami 54xx a 55xx. Oni tie manuály a automaty majú bohatú históriu už v radoch 62xx (B732) a 63xx (B731). Ale asi nikto nepočítal s tým, že sa viac Novoplanov už nekúpi.
Reply on: eMareq #9931:
No ja tam vidím len záhadnú pani celú v v snehovo bielom, s bielym klobúkom, veľkým bielym zahaľujúcim šálom a tmavými okuliarmi. Mojsejovci a rozvoj MHD? Myslíš, že o nejakej MHD v meste čo len chyrujú? ?
Reply on: eMareq #9928:
To som nepovedal. Ale keď sa tak na to pozrieš, drvivá vačšina súčasných električiek je vo vekovej kategórie od 16 do 18 rokov a všetky zvyšné T3SUCS #349 až 407 (okrem T3 po GO #337 a 361) už dovŕšili "dôchodkový" vek. Takže ak sa nezačne so systematickými modernizáciami alebo aspoň s GO, tak o 4 roky nás súčasných 5 električiek nezachráni (359, 361, 512, 517 a 521). A pri zachovaní súčasného tempa v priemere 1 vozidlo ročne by sme aj tak mali modernizovaných vozidiel len 9 a to je nie, že zlá prognóza, ale apokalyptická.
Reply on: Sarko #9930:
Priprava na casting, ktory bude o 5 dni prave tam, alebo nakoniec tie 2 miliony venuju na rozvoj kosickej MHD? ?
Mojsejovci práve sedia v reštaurácii hotela Slovan a zrejme počas čakania na večeru sledujú premávku dopravného uzla N.O. 🙂
Reply on: Sarko #9908:
Tym som chcel povedat, ze rady 7xx; 8xx a 9xx mohli zostat elektrickej trakcii, teda aj trolikom. 🙂
Reply on: Sarko #9908:
Nepredpokladam, ze DP zacne hufne skupovat nove eliny (podla hesla "mame par stovek milionu korun nazvys ?) , skor sa vrhne cestou modernizacii (to je moja prognoza).

Re #9913 BMko: Vysvetli mi, preco kvoli 3 novoplanom zacal DP dve stovkove rady (5401, 5501 a 5502), nestacila by jedna? A aku ma suvislost manualna a automaticka prevodovka KTciek s ciselnymi radmi, o ktorych sme tu hovorili?

Inac ten clanok v korzari ohladom L40 je trochu zavadzajuci. Pisu, ze odchody z Jahodnej su jednu hodinu po odchode zo Stadiona Lokomotivy. Nieje to celkom tak. Lebo odchody su presne take iste ako minuly rok. Teda posledny autobus odchadza o 21.15 (neviem sice preco, ale ked chcu vozit vzduch, nech si ho vozia). Dnes na spominanej linke boli az dvaja cestujuci.
z osmej za halou zmizla 368-369 ?

PS: zda sa mi ze som videl 366 vo vozovni, ale nie som si isty
Diggi & Sarko - pochvala za dnešné fotky, sú super 😉
a zvlášť sa mi páči na tejto:
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f0f0edf5f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f122f1f2f525
tá hŕstka rómskych spoluobčanov čumiacich na 521 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.