Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #31938:
mechanici nesu rovnaku cast viny, ako vacsina vodicov, rovnako ako aj system tocenia vodicov po vozoch, kedy jeden vodic za 22 pracovnych dni prejde aj cez 10 vozov.....kompetentí by sa mali pozriet ako to vyzera v Saci a potom si rozmysliet co prinasa system nepridelovania vozov...
Važeni pani, to co povedal Stankovič, tak povedal dobre. Je pravda ,že autobusi su v dezolatnom stave , a že vodiči jazdia s takymi vozami ,čo by nemali prejst ani cez STK. A podnik si drži určitych ludi len nato aby vybavovali STK. Je aj pravda to ,že vodiči porušuju predpisi len aby stihali prestavky na konečnych, aby sa mohli najest,ist na WC atd. A to nemaju ani socialne zariadenia a občuravaju kolesa a jedia v špinavych autobusoch. ? Važme si Stankoviča ,lebo on jediny sa stara o to, aby vodiči mali lepšie socialne a pracovne podmienky, a roby to aj ked mu s každej strany hadžu polena pod nohy.
Reply on: PTI #31949:
Presne tak pan Titl! EU vydala vyzvy na projekt Cistota ovzdusia, tykajuci sa vystavby elektrickovych a trolejbusovych trati, ktory je potrebne odovzdat do konca aprila. EU prispeje na tieto trakcie v tom pripade, ak nimi bude nahradena niektora z terajsich autobusovych liniek. Bohuzial, ludia v DPMK s tymto nic nerobia. Tento projekt ma byt kryty piatimi percentami zo strany ziadatela, resp. verejnej spravy. A ked si vezmete, ze DPMK dostalo tohto roku 100 milionov korun na nakup autobusov a ak tie peniaze by mali tvorit tych 5 percent, potom sme mohli mat "doma" 2 miliardy korun !!!!!! A to je ina suma ako 100 milionov, alebo sa mylim ? 😞
Reply on: saly #31921:

Od toho to bola rámcová zmluva, že sa ceny dohodnuté pri podpise v r.2003 držali počas celého trvania zmluvy, teda 4 roky. Tu je vidieť nevýhoda keď sa zrazu skočí o 50 % hore. Preto si myslím a trvám na tom, že pôvodná zmluva s pražákmi bola výhodná, a kedže sa podľa nej rekonštruovala iba časť električiek - z 10 plánovaných len 6, mohol sa urobiť dodatok s predĺžením termínu, a za výhodné ceny dorobiť tie 4 ostávajúce. Nehovoriac o tom, že dodatok zmluvy dvoch strán poskytoval možnosť aj navýšenia počtu rekonštruovaných električiek. Od toho bola táto rámcová zmluva. Že ju DPMK ukončil a rozmýšľa o novej, s oveľa horšími finančnými reláciami pre firmu - to je pre mňa nepochopiteľné a na to som reagoval !
Reply on: Dimi #31948:
Prečo? Potom načo je dobrý vystražný? O čom to je potom toto všetko? Ak niečo chcem,idem za tým,a dovediem to do konca,alebo nie? No nerozumiem,všade ma šancu a v Košiciach nie.
Reply on: BMko #31925:

S názorom môžem iba súhlasiť.
A doplním - na magistráte je celý referát ktorý má v pracovnej náplni eurofondy - nuž spýtajte sa riaditeľa MMK koľko tých EURO z EU do Košíc zatiaľ prišlo, resp. koľko ich náš ctený MMK už vybavil...
Reply on: BMko #31944:
Ostry stajk nema sancu, nebud naivny ?
Reply on: Kari #31939:
Vlado Stankovic nie je profesional pred kamerou, ale obycajny clovek. Tymi prisnejsimi dodrziavaniami predpisov je myslene to, ze sa bude velmi dbat na to, aby vozidla nevchadzali do krizovatky na oranzovy signal, kedze su dlhe a chvost im do krizovatky trci uz pocas toho, ked maju zelenu auta v kriznom smere. chcu dalej dodrziavat prisnejsie aj konstrukcu rychlost vozidla atd.. To, co povedal pre media, povedal neprofesionalnym stylom, pretoze ako vravim, je to obycajny clovek a nie novinar.
Prečítajte si o skúsenostiach českého vodiča v Manchestri

http://reflex.cz/Clanek24542.html

Tento istý človek v poslednom čísle Reflexu 11/2008 hovorí o skúsenostiach z dopravy z Osla. Od štvrtka alebo piatka bude číslo prístupné onlajn, zatiaľ sa dá kúpiť v stánkoch. Potom sem pastnem linku

Pre neprajníkov EHMK dobré, ale nepotvrdené správy - amfiteáter by sa nemal zastrešovať, prestavba bane Bankov by mala byť hradená výhradne zo súkromných peňazí. Nemožno sa však na to odvolávať, nie je to nič oficiálne
Reply on: Kari #31943:
ozvi sa mi cez email alebo na icq 218 - 686 -873
Reply on: Kari #31939:
A este k tomu strajkovaniu. Aj toto je forma strajkovej pohotovosti ako sa vyjadril predseda odborov 2. Este nebolo rec o ostrom strajku, ked nevyjde von ani jeden autobus. A medzi vodicmi to zacina vriet, takze mozno sa stane aj to, ze jedno rano budes stat na zastavke a nic nebude chodit cely den. A cele mesto bude trpiet za to, ze sa pozabudalo roky na mhd, ktora je fakt v kritickom stave.
Reply on: BMko #31941:
ja som sa neurazil, len sme sa nepochopili. To čo píšeš, je smutné, že je to tak. Ja som napr. na Hornádskej v živote nebol, viem len to, čo sa dozviem z médií a od kamošov vodičov. Škoda, že DPKM vyzerá, ako vyzerá.
Reply on: RDZ 50 #31940:
Neviem na co narazas, ale rozpis sa na icq
Reply on: Kari #31939:
nadavka nie je inteligent 😛 Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie. Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.

Ale osobne by sa tu mohol ten clovek aj sam prezentovat a sice sem tam sa tu aj prezentuje.

Nove linkove preslo z miernou upravou. Ale hlavna myslienka ostava zachovana

PS : nie som zatial v odboroch. ale vzdy podporim zdravu myslienku.
Reply on: BMko #31938:
Počítaš tam aj busmechanika? ?
Re #31939 Kari: Jasné že hej, si videl? Celkom vytuningovane spravené... ? Už sa teším, že 3 zastávky pocestujem v štyroch autobusoch... ? ?
Reply on: BMko #31932:
nepracujem ani na magistráte, ani v DPMK, ani nemám nič spoločné s DPMK, nikdy som tam nepracoval a dúfam, ani nebudem. Ak je pre teba slovo inteligent nadávkou, potom ťa úprimne ľutujem. Ty ním zjavne nie si, pretože to by si pochopil, že ja som svojim vyjadrením nešiel proti vodičom (doprajem im slušné platy, je to ťažká robota), ale proti nejakému odborárovi (žeby si to bol ty?), ktorý povie do novín takú sprostosť, že vodiči budú štrajkovať tým, že "prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne", čo je psia povinnosť každého vodiča, či je štrajk, či nie. Ja sa MHD denno denne vozím za svoje peniaze tak mi záleží na tom, aby MHD fungovala na úrovni.

"A som rad, ze preslo linkove vedenie je to krok k zkvalitneniu dopravy." - teraz vážne. Nové LV už prešlo, čiže je schválené? V akom tvare?

saly: to beriem, ale keď je to tak, je to veľmi smutné.
Reply on: Irisb #31935:
Saca je vizitka isteho pana nosiaceho meno vtaka, ktory je znami tym ze kradne a k tomu este z madarskym akcentom. Dalej je tam pol mechanika, lebo jeden co sa snazi nie je taky dobry mechanik a ten druhy toho za mechanika nepovazujem, ten len vybavuje STK pre podnik vdaka svojim znamostiam. Posledny dvaja normalny mechanici,ktory boli skoncili na Hornadskej
Reply on: saly #31936:
Pána Boha... ta totej 57čky sa už do júna nedočkam na zastávke veckaj.....šak tam len budare jazdia... ? ? ?
Reply on: Kari #31928:
Podľa mňa ide o určitú nepísanú dohodu medzi DP a Magistrátom, že sa jazdí na vozoch, ktoré nie celkom spĺňajú požiadavky na výpravu. A to preto, lebo Mesto nemá financie na zlepšenie vozového parku v takom rozsahu.
Ale keď si to situácia vyžiada - štrajk- tak je možné pohroziť tým, že sa nevyjde s vozom v zlom tech. stave.
Reply on: BMko #31932:
"Bol by som rad aby sa tu ozvali aj vodici z prevadzky Saca a ty by tu opisali na com musia robit a ako dlho aby splnili normu. "

ze musia robit aj nad ramec "normálnej" pracovnej doby aby splnili normu suhlasim...ostatne ako aj s vacsou castou tvojho prispevku......ale zaujala ma ta poznamka...."na com musia robit"....myslis tym technicky stav vozov? lebo ak ano, tak z velkej casti si mozu za to hlavne sami Sacanskí....a nie len slabou udrzbou, ale aj katovacim systemom, ktory v Saci panuje uz roky.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.