Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #33542:

citujem z článku : " Dodal, že po bývalých zamestnancoch siahli, lebo ich už poznali. "

nie je to náhodou klientelizmus ❓
Do tretice všetko dobré. Otvorím ešte jeden problém, na ktorý som upozornil viacerých novinárov ale je to asi nevhodná téma tak o tom nikto nič nezverejnil. Robím to teda týmto spôsobom.

Koncom februára prebehla tlačou informácia o tom, že mestské zastupiteľstvo odsúhlasilo prenájom pozemkov na VŠA, na ktorých je v súčasnosti garáž autobusov DPMK, a.s. na 50 rokov Mestskému futbalovému klubu za jednu korunu. Určite viete o tom, že na sťahovanie garáži z VŠA na Bardejovskú ul. sa predpokladá náklad cca 130 miliónov Sk. Na vyhotovenie projektu na tieto práce sa sa už zadala objednávka. Hlavný architekt Martin Drahovský sa vyjadril, že k sťahovaniu autobusov na Bardejovskú ul. nemá námietky.
Považujem si za povinnosť upozorniť Vás, rovnako ako som upozornil zástupcov Valného zhromaždenia DPMK, a.s. na jednu skutočnosť o ktorej sa nehovorí a nepíše.
Areál DPMK, a.s. na Bardejovskej ulici v Košiciach je v tesnej blízkosti obytnej zóny, t.j. Luníka VIII. Doteraz tam boli umiestnené iba električky, čo je doprava ekologická. Niekoľko desiatok autobusov (cca 90 ks), ktoré prevádzkuje DPMK, a.s. majú 10 a viac rokov. V zimných mesiacoch, keď udrú mrazy musia sa tieto autobusy po ukončení nočnej služby nechať naštartované a takto idú až do ranného nástupu do služieb. Viete si predstaviť koľko hluku a exhalátov to narobí za celú noc ? Po prvej takejto noci Vás a mesto zasypú sťažnosti občanov. Už dva roky bola zima veľmi mierna ale pochybujem, že sa to bude trvalo opakovať. Až potom budeme hľadať vhodnejšiu lokalitu a desiatky miliónov na ďalšie sťahovanie?
Čo vy na to ?

Vladislav Stankovič predseda ZO OZ Doprava č. 2 pri DPMK, a.s. Košice
stankovic@netkosice.sk
Reply on: Kari #33455:

Prepáète Kari a ostatní, ktorí reagujete na moje vyjadrenie k zmenám na linke è. 23 s tým, že je to "Typický zadubený odborársky poh¾ad."
Ak niekto máte skúsenosti s médiami tak viete, že vy nieèo poviete, uverejnené nakoniec nie je to podstatné èo ste povedal , ale reakcie sú na zverejnený text.
To podstatné teda zopakujem.
Naše výhrady k cestovným poriadkom boli z viacerých h¾adísk.
1. Lietadlo nie je dopravný prostriedok MHD a nie je preto možné jeho prílet zabezpeèiť v plánovanom èase v rozsahu plus - mínus 2 minúty.
2. Cestovné poriadky - viaceré, pretože linku è. 23 nerobí iba jeden autobus - sa urobili tak, že opakovane, nieko¾kokrát za sebou sa dal otoèný èas na letisku 5 minút a na železniènej stanici 2 minúty. Vodièi mi však hlásili, že v špièke pravidelne meškajú 8 - 10 minút. Neviem si teda predstaviť vzájomnú koordináciu takto nastaveným spôsobom.
3. Mestská doprava je rovnako dôležitá pre zamestnancov ako pre cestujúcich. Zamestnanec má však pevne urèený zaèiatok a ukonèenie pracovnej zmeny.

A teraz to podstatné na èo reagujete.
Ak nie je možné vzájomne skoordinovať tieto dve dopravy, pretože autobus má pevne stanovené odchody a èakať nemôže a teda ani nebude a následne ide naprázdno, tak takéto plánovanie je nezmyslom. Aj ja obèas využívam leteckú dopravu ako bežný cestujúci. Moje osobné skúsenosti ale aj skúsenosti vodièov DPMK potvrdzujú, že vozia v prevažnej väèšine len zamestnancov letiska, stavbárov fi. VALEO a potom už väèšinou len vzduch.
Ak sa aj stane, že prílet lietadla a odchod autobusu na seba nadväzuje, ide autobusom zopár cestujúcich. Zrejme aj kvôli skúsenosti s èakaním na spoj si už dojednali príbuzných , resp. osobných šoférov alebo kolegov z firiem. Viacerí idú taxíkom aj keï tam autobus stojí. A ja som k tomu dodal, že v takom prípade je potrebné pre tých nieko¾ko cestujúcich zabezpeèiť minibus a ten by èakal na prílet a odbavenie cestujúcich a potom ich odviezol do mesta.
Ak sa Vám tento poh¾ad zdá zadubený tak sorry. Ak chcete aby MHD chodila každých 10 - 15 minút všade tak O.K. ale niekto to musí zaplatiť a zabezpeèiť dosť vodièov a autobusov. A aj to treba zaplatiť. Viete o tom, že pre ich nedostatok sú pravidelne nevypravované služby a to aj 10 - 15 denne. Viete o tom, že z dôvodu, že vodièi MHD v Košiciach majú najnižšie príjmy a najhoršie pracovné podmienky je ich stále menej ?
A zopakujem na záver ešte raz. Ak máte výhrady voèi tomu èo sa mi pripisuje, neváhajte a napíšte mi priamo na môj email : stankovic@netkosice.sk
Pozdravujem Vlado
Dali im stotisícové odstupné a potom ich vzali späť
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=31.5.2008/71071K
Reply on: Arksun #33514:
Prepáčte kolegovia nebol som tu zase dlhšie, ale dostal som odkaz, že tu beží diskusia k linke č. 23 ako reakcia na moje vyjadrenie do Korzára a našiel som tu aj túto poznámku k rozpisu služieb. Neviem však, čo tým chcel BMko naznačiť a k čomu som sa mal vyjadriť. V čom vidí porušenie ?
To čo hovorí zákonník práce, resp. aj zákon č. 462/2007 Z.z. o organizácii pracovného času v doprave je základom pre kolektívne vyjednávanie. ZP hovorí tiež o tom, že rozvrh pracovného času čo je vlastne rozpis služieb môže zamestnávateľ vydať len po dohode a to sa do dnešného dňa stále porušuje.
Ak mi teda napíšete konkrétnejšie vyjadrím sa. Stále máte možnosť napísať aj na môj e-mail stankovic@netkosice.sk. Máme funkčnú aj svoju stránku www.odbory-dpmk.netkosice.sk kde som ochotný vysvetlenia na podobné otázky zverejniť.
Vlado
Hlavne, ze Mutafov sa do toho rozumie jak kura do piva. aj s *****mi.
Reply on: Isidor #33538:
Héééj, no to sú mi divy. A čo zvyšné staré kádre? Nespomínajú ich? ?
Zo zasadnutia MZ, 24.4.2008; Téma - problémy (nielen) s autkleimom

p. Mutafov, poslanec MZ – V materiáli hlavného kontrolóra je aj správa o kontrole v DPMK. Problém je v tom, že po odchode odborne zdatných manažérov, ako bol p. Reiprich, prišla do DPMK skupina ľudí, ktorí s dopravou mali také spojenie, ako on s astronautickým výskumom.

? ?
BM/Dimi/Papyr: pekný chat... ? ?
Reply on: Papyr #33535:
355 mala ist do Izevska (?). Ked ju odstrojili, tak zistili, ze je v strasnom stave. Mam dojem, ze vtedy namiesto nej rekonstruovali pre zakaznika prazsku T3.
Nodes a BMko: Zas sa niekto stal obetou myslenia "Praha je vo vsetkom lepsia?"

Povedzte mi prosim, v COM je prazska non-reko T3 z roku 1972 LEPSIA od kosickej non-reko T3 dajme tomu z roku 1989? V COM, V COM, V COM???

Prazskymi elektrickami som sa najazdil mnoho a mnoho kilometrov. V Kosiciach som sa mal to stastie za posledny mesiac 4x previezt vozidlom 417. ZIADNY rozdiel v kvalite som nepozoroval.
Reply on: BMko #33532:
A tak. No to uznavam...
Reply on: BMko #33532:
Nezahovaraj ?
Reply on: Nodes #33531:
Nepochopili sme sa. Chcel som povedat, ze je hriech vobec porovnavat Kosicke elektricky
Reply on: BMko #33530:
Precitaj poriadne, co som napisal. "20 rocna kosicka je v horsom stave ako prazska 40 rocna".
Reply on: Nodes #33529:
mi chces povedat? Ze prazska T3 vyzera po 40tich rokoch horsie ako Kosicka?
Reply on: BMko #33528:
Prave naopak.
Reply on: Nodes #33526:
no dovol neurazaj prazske elektricky.
Reply on: Vladimír #33479:
V neakej Jing Jang na dalekom vychode maju lepsie organizovane rikse ako tu v KE dopravu. Bohuzial cim som dlhsie v KE tym viac vidim aky exemplarne jedinecny pristup je k cestujucej verejnosti. A Bardejovsku 6 by som priclenil pod Lunik IX, bordel ako bordel, kazdy ma vo vedeni svoje prava ale povinosti ziadne
Reply on: BMko #33525:
Kedysi som vedel tak, ze zivotnost T3 bola 20 rokov. Samozrejme, ze pri dobrej udrzbe, napr. Praha, nemali problem ani po 40 rokoch. Je vseobecne znama vec, ze 20 rocna kosicka je v horsom stave ako prazska 40 rocna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.