Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: magiq #44722:
základy strojariny mám, ale len tie najzákladnejšie základy, čiže nemôže povedať, že sa v tom vyznám, nikdy som to bližšie neštudoval. Z môjho subjektívneho (laického) pohľadu to vyzerá na veľmi krehkú konštrukciu obalenú plastom. Že sú naše cesty v nie práve najlepšom stave mi je jasné, aj to, že na autobusoch to je vidieť, ale nečakal som, že na takto nových busoch sa to prejaví až tak rýchlo. Tie zvary mi prišli dosť nedôverihodné, tak som si dal do súvisu vek busov to, že každý jeden (až na jeden, ako tu ktosi spomínal) má nejakú prasklinu v konštrukcii a relatívne krehko vyzerajúci rám. Neukameňujte ma za to.
Reply on: Axel #44730:
to hej, ale ak budú len spamovať SMSkami, tak to si naozaj neprosím (na druhej strane, k môjmu číslu sa ani nedostanú ?)


http://www.kosice.sk/article.asp?id=5122

Sarko bude mať radosť ?

"Súčasťou projektu IDS je okrem iného výstavba dopravného terminálu so zastávkou Košice – Sever, z ktorého povedie nová električková trať cez Námestie maratónu mieru po ❗Moyzesovej ulici❗ až na Staničné námestie s napojením na železničnú trať (úsek od MMM po stanicu prejde zásadnou obnovou). Opačným smerom z terminálu Sever má byť vybudovaná koľajová trať na Sídlisko Ťahanovce. Ráta sa aj so samostatnou stavbou koľajového napojenia Letiska Košice na súčasnú električkovú trať pri Pereši (úsek od Moyzesovej ulice po Pereš tiež komplexne zrekonštruujú). "
Reply on: Isidor #44729:
Co sa stazujes? Budu ti vyvolavat agenti s teplou vodou... ?
Vies aka je to zabava robit si z nich prcu?
Reply on: eMareq #44721:


"Využitím akejkoľvek služby spoločnosti Mediatex, užívateľ automaticky súhlasí s využívaním svojho telefónneho čísla na marketingové účely spoločnosti Mediatex, s.r.o."

?
Reply on: jt #44720:
nepis to co si len ty v hlave vymyslis. Ani nemas sajn preco praska ram na Tedome v oblasti prednej napravy. Karoseria Tedomu je kusok tazsia, vozidlo ma relativne nizko zavesene napravy. Naprava od ZF je zla varianta pre Kosicke cesty a nedostatocny balik penazi na udrzbu vozidiel. Vybite stabilizatory na prednej naprave vdaka cestam, sposobuju, ze sa netlmia razy, ktore vznikaju pri jazde nerovnym povrchom, automaticky po case odchadzaju tlmice a razy pri prejazde dierami su silnejsie. A ak mas cyklicky pretazovany ram razmy, tak je jasne ze po case sa material unavy a nastane deformacia alebo lom. To je pripad Tedomu. K napravam prispela cesta na Furcu, ktora bola v dezolatnom stave, dalej cesta k ZOO. Nakolko som jazdil po nich tak viem ako trpel voz pri prejazde. Napravy od ZF su konstrukcne riesene pre nemecke a francuzke cesty. Bohuzial este len minuly rok odprezentoval Mercedes novy typ naprav pre nizkopodlazne vozidla, ktory vyuziva podobny system ako zavesenie naprav McPershon a znizuje tak zatazenie na napravu a ako aj lepsie kopirovanie povrchu vozovky. Je to obdobne zavesenie ako bolo u Ikarusu a Karos na Slovensku. Je otazkou, kedy ktory vyrobca si odkupi licencne pravo na pouzivanie tohto typu naprav na nizkopodlaznych vozoch. Osobne mal som, moznost jazdit na novom type napravy na najnovsom Mercedese z tohto roku a je to neporovnatelne lepsie
http://www.sme.sk/c/4366045/kosice-zacinaju-s-prieskumom-k-integrovanemu-dopravnemu-systemu.htm

Nemali sme tu to iste , akurat v bledomodrom, pred 2 tyzdnami?
Pekne nahnat vsetkych povalacov do ulic a nie zase vyhadzovat 10 tisic ojro von oknom...
CITELIS-ovská nádielka:

Novododané autobusy IVECO CITELIS Irisbus 18m CNG po príchode do Košíc:
http://kosice.cnds.cz/fd/fd106.htm


CITELIS Irisbus 18m CNG pred príchodom do Košíc v Prostějove:
http://kosice.cnds.cz/fd/fd107.htm


Citelisy v detailoch ...

http://kosice.cnds.cz/fd/fd108.htm

? ? ?
Reply on: jt #44720:
Ja by som povedal, že to je skôr opačne: na rozdiel oproti niektorým konkurenčným výrobcom konštrukcia tedomu je dosť pevná.
Reply on: VLK #44714:
" v PP je uvedené, že musíš strpieť nevyhnutný čas na zistenie totožnosti. "

--->>> to je pekné, ale nebolo to podložené zákonom, takže to malo nulovú právnu hodnotu. Teraz po zmene, ktorú spomína BMko, je to už iné.
Reply on: eMareq #44721:
no ešte aby mi DPMK posielal reklamné SMSky.
Čo je horšie je ale to, že tú databázu môže využívať na posielanie reklamných SMSiek aj samotná spoločnosť, ktorá bude prevádzkovať predaj CL pre DPMK.
ad.jt: A co se ti zdá na konstrukci Tedomu jiné než u ostatních busů? Viděl jsi nějaký jiný bus takto? Viděl jsi toto vůbec na vlastní oči? Máš za sebou nějaký základ strojařiny? Pokud ano, tak se omlouvám a jdu zpytovat svědomí.
Kontrolór: Súťaž mal DPMK zrušiť!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=26.3.2009/93436K

"Ovplyvnený tender?

Konateľ firmy A-SMS, s. r. o., Richard Szabó považuje vyhodnotenie súťaže za neštandardné, pretože na Slovensku túto službu požadované obdobie nikto neprevádzkoval: "Naša firma ju poskytuje od novembra a napriek tomu to vyhrala spoločnosť, ktorá s tým nemá žiadnu skúsenosť. Riaditeľ DPMK Michal Tkáč mi odpísal, že víťazná firma poskytla lepšie obchodné podmienky. Tomu rozumiem. Ale nemohla poskytnúť referenciu a pokiaľ na tlačovke priznal, že ju nemá, tak priznal, že tender mohol byť nejakým spôsobom ovplyvnený." Napriek tomu sa s podnetom na Úrad pre verejné obstarávanie v Bratislave ani on neobráti.

Vedenie DPMK : Všetko je v poriadku

Predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák tvrdí, že z piatich prihlásených firiem vybrali Mediatex, ktorá mala najnižšiu požiadavku na províziu. Navyše má podľa neho skúsenosti vo verejnej hromadnej doprave a podobné služby poskytuje pre SAD. "Výberové konanie žiaden z uchádzačov ani primátor nespochybnili, definitívne ho potvrdila dozorná rada aj predstavenstvo," zdôrazňuje hovorkyňa DPMK Monika Murová."

Keď to povedal Bruňák, že je šicko v porádku, tak to musí byť pravda. Värímä. ?

BTW, dajte si stránku www.teltex.sk (Mediatex s r.o.) no a potom referencie. Nevraviac o tom, že vo Výhodách SMS služieb je jeden riadok kde sa píše "získanie databázy telefónnych čísiel pre cielenú reklamu"

Tak aby sa SMSkárom v mobiloch nezačali objavovať nevyžiadané reklamy.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42241&idt=u&idg=3669&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Tu vidíme ako krásne je tá konštrukcia Tedomov pozváraná. Nechcem si ani predstaviť, čo by s tým narobil nejaký bočný náraz s iným autobusom, alebo nákladniakom. Keď to vidím, tak sa ani nečudujem, že to tak praská.
Reply on: VLK #44714:
Ja na čierno nechodievam, ani by som nikdy nešiel. Stalo sa mi to len raz, aj to nedopatrením, lebo som si zle zapamätal dátum platnosti CL. V tomto konkrétnom prípade mi šlo len o princíp, či revízor na to právo má, alebo nie.
Reply on: Nodes #44716:
Ma pravdu VLK, takto bol zakon novelizovany asi pred 2 alebo 3 rokmi
Reply on: VLK #44714:
No revizor v Norsku je na urovni vektera, ma 1 hodnost na pleciach. Vekter ma pravo zadrzat osobu a dozadovat sa osobnych udajov. V Norsku je jediny udaj s ktorym pracujes takzvane Fødselsnummer, cize nieco ako nase rodne cislo. Inac pokutu platia vacsinou vsetci na mieste. Kreditna karta tu v norsku staci uplne ako identifikacny doklad a zaroven s nou mozes zaplatit pokutu. Nestava sa ale aby domaci sli na cierno, alebo na slepo ako sa to tu vravi. jediny kto cestuje na cierno su utecenci a pristahovalci.
Reply on: VLK #44714:
Prepravny poriadok je zmes chujovin. Dam si tu namahu a zistim, aka je skutocnost. Jedna vec je to, co moze revizor ziadat. Druha vec je to, na co ma pravo. Ked prepravny poriadok v tomto bode odporuje norme vyssej pravnej sily, tak je v tomto bode neplatny. Opakujem, zistim, aka je skutocnost.
Reply on: VLK #44714:
Tam je ina mentalita, tam si ľudia asi toľko nedovoľuju asi tak ako to bolo tu pred 89 (?) jak tka pozeram tie filmy ?
Reply on: jt #44711:
v PP je uvedené, že musíš strpieť nevyhnutný čas na zistenie totožnosti. Je to práve úprava kvôli takým, ako ste vy. Ak máš neplatný lístok, buď predložíš doklad totožnosti alebo si počkáš na zistenie totožnosti iným spôsobom (polícia). Samozrejme, väčšina tohto národa je naučená podvádzať a okrádať, tak sa to musí riešiť takto. Väčšina ľudí pozná svoje práva, ale povinnosti ani zbla.

Napríklad v Nórku som stretol prepravnú kontrolu, ktorých som sa pýtal, ako postupujú pri zistení čierneho pasažiera. Rovnako sa tam vyžaduje doklad na zistenie totožnosti. Na moju otázku či volajú políciu, keď sa im odmietne čierny pasažier preukázať boli dosť udivený, vraj sa to nikdy nestalo. ?
Reply on: Axel #44710:
keď skončia na hornom konci, tak sa budú musieť presunúť späť na dolný. Teda musia ako musia, mestu to je určite jedno ( má iné priority - EHMK 2013 a podobne ) a pochybujem, že sa bude zaoberať nejakou reklamáciou cesty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.