Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #84535:
Logické by bolo tú zastávku predĺžiť dopredu do úrovne, v ktorej tam vozidlo stojí a vytvoriť priechod aj pri označníku. Keď tam teda tá zastávka už musí byť. Ostrovček tej nasledujúcej začína o neskutočných 160 metrov ďalej a najbliží v opačnom smere ešte menej.
Nemajú uz KTcka výhybku 0? Inak návrh evidentne na palicu.
Reply on: Bmpeer #84534:
Preboha, to kto toto navrhol?
Reply on: Dispecer #84537:
predtým to bolo výnimočne, ale teraz čím ďalej tým viac ich zastavuje takto, dokonca aj s maličkými variami. Neviem čo to je za trend či prišli noví vodiči alebo čo
KT sa vojde v pohode pred delic. Ale potom zastavi daleko pre ludi co stoja v budke a aj rozbeh je potom taky neprijemny s trhnutim. Celkovo je to nafigu
Reply on: romeo #84535:
Z mojej skúsenosti vodiči zastavujú skôr bližšie k prechodu ako 1. dverami za označníkom. Toto bude skôr výnimka.
Reply on: Bmpeer #84534:
Projektantovi to nevadilo? Je to v súlade s normami? Viac-menej rečnícke otázky.
Reply on: Bmpeer #84534:
Ja viem že je to dôvod, ale zastávka je dostatočne dlhá, dokonca je lepšie ak zastaví viac vzadu,pretože aj priechod je na konci a majú to potom bližšie. Takto vystupujú ľudia do blata či snehu a prebehujú cez cestu (viď tie diery v kríkoch ktoré spravili lebo sa im už nechce vracať). 90% vodičov vie zastaviť normálne, tak by mohol aj ten zvyšok sa naučiť.
Reply on: romeo #84533:
Dôvod prečo sa tak zastavuje je asi tento: https://imhd.sk/ke/galeria-media/222335/
Ak by zastavil presne pri označníku, už sa nikam nepohne. A neviem ako je na tom dĺžka zastávky, či sa s KT-čkom dá zastavovať až za deličom, aby sa pred ním stihol ešte rozbehnúť a či by zároveň netrčal za nástupnou plochou.
A nezastavia ako ľudia ani za svet- fotené tesne po zatvorení dverí, ale takto stál. A ešte stále niektorí majú aj tie druhé dvere za označníkom,však čo ľudia nech si skáču do blata, vodič si sedí v kabínke jemu jedno.
Reply on: Bmpeer #84530:
na to holt nasa zeleznica by som ti tu vedel do rana pisat aj tak by si tomu nepochopil..prakticky kazdy tyzden som vo vlaku aj viac krat do tyzdna ..kolko veci co ma fungovat a nefunguje tam o tom by som vedel napisat román. Čize tak.
Reply on: Bmpeer #84530:
uz sa stalo neboj len ci pride vobec nejaka odpoved netusim...proste cele zle je to takto.
Reply on: LUKYmhd #84529:
Pripomienkuj u DPMK. Čo je jednoduchšie upraviť, MHD alebo železničnú dopravu? Koľko má nadväzností železnica a koľko ich má MHD? Asi toľko k tvojej skutočne veľmi hlúpej pripomienke "ale tak holt nasa zeleznica".
Reply on: S499.1023 #84526:
Ty si dalsi expert co necita prispevky len blafne co ho nepadne..este raz nejde o minuty ako take ale o to ze s nocakom to nestiham kedze pride presne v tu istu minutu ako odide vlak.

Reply on: Bmpeer #84524:
Kamoško no nie je to jedno pokila nočak pride v tu istu minutu ako odide vlak--citaj pozorna prispevok moj mne nejde o minutu ako taku ale o to ze usom sa to neda stihnut co sa doteraz ako tak dalo.
Reply on: LUKYmhd #84522:
holt zeleznica chcela odchody prisposobit cislu linky 57, aby bola zapamatatelna pre Kosicanov, kedze dana linka je naviazana k vlakom, okrem toho, nocne autobusy maju evidencne cisla zacinajuce 57xx, mne to pride celkom logicke 🤔
Reply on: Bmpeer #84524:
Košičan sa zrejme dokáže naučiť x:03 ale nedokáže x:57.
Reply on: LUKYmhd #84521:
Ano, svojho casu som na RJ chodil autom. Pisal som, ze by bolo fajn posunut rozjazd o 4tej, neda sa.

Teraz uz chodim autom celu cestu az do ciech. Nemam nervy si predlzovat cestu o neumerne dlhe prestupy
Reply on: LUKYmhd #84522:
Ako keby nebolo jedno v ktorej minúte to jazdí. Košice potrebujú odchod o xx:00, ale ostatní na trase sa musia učiť iné číselká? 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.