Ako si povedal, ide o ten dementny pridany spoj, ktory jazdi sucasne s 24 a aj tak s tym skoro nikto nejazdi, takze je uplne jedno, ci tam posles autobus, furik alebo rebrinak.
19:17 na linke 25 dvojdverák 041CN. To je fasa pre Sásovú... Pred týmto spojom však šla priamo harmonika 344CN na linke 24 (čo je tiež neuveriteľné dementné).
Prekvapila ma aj zase 352BI, jeden by čakal že ak vypadne Citelis, tak sa vezme iný...
Primestske citelisy už aj vo Zvolene. Podľa mňa absolútne nevhodné vozy na mhd. Veľmi mi to pripomína situáciu spred 10 rokov dozadu, kedy boli na mhd nasadzovane Karosy C734 a aj LC735 akurát teraz sa snažia nasilu vyradiť B732ky, najskôr rozbitými, starými citelismi a ešte viac rozbitými 952kami z BB a teraz s týmito nevhodnými strojmi. Radšej tie staré rozbite bystricke citelisy ako toto. Neviete niekto akú majú tieto medzimestske prevodovku, lebo mi príde že sa viac šklbe pri rozjazde. U vás v BB sú nasadzovane aj na vyťaženejšie linky?
Kmeňovo zaradená je už len jediná B961 ZV-309BI, ktorá striedavo po týždni jazdí na 24/3c a 25/2x. Všetko ostatné čo sa objaví sú náhrady za NP vozy. Ale napr. ZV-352BI má pridelený vodič - striedač, čiže vždy keď jazdí tento vodič, berie si svoj voz. Napr. posledné dva mesiace hradí jedného z vodičov ZV-103DN, takže reálne ZV-103DN jazdí často len doobednú službu a na poobednej je ZV-352BI so svojím vodičom. A potom sú to poruchy, PN-ky, dovolenky, takže áno, tie B961 jazdia často.
Konečne jazdí už aj ZV-726CN. Ale napr. v nedeľu vypadla ZV-852DN, tá je teraz hradená ZV-315BI.
Tak pri aktuálnom zložení vozového parku by každá jedna či už sólo alebo kĺbová linka mohla mať minimálne jedno garantovane nízkopodlažné poradie ale obávam sa, že to v BB tak skoro asi nehrozí.
Čo sa týka Agory tá by sa vzhľadom na typ prevodovky najviac hodila na L23 ale momentálne je to skôr o tom, že kto si zoberie na krk nie moc spoľahlivý voz Budem však pevne veriť a dúfať, že jeden z posledných mohykánov BBDS ešte nejaku dobu vydrží
Konečne zmena k lepšiemu, čo sa tohto týka. ZV-732CN bola pridelená na 34/4, ZV-719CN pridelená na 34/5 a najnovšie do striedania s ZV-159CA išla agora ZV-429CD. Podľa aktuálnej výpravy sú teda na všetkých piatich podlavických poradiach 34/1 - 34/5, ale aj 27/1c nízkopodlažné vozy (pokiaľ nie sú nejaké výpadky samozrejme).
Dokonca aj toľko kritizované zaradenie prímestských Citelisov na linky MHD prinieslo minimálne jedno pozitívum v tom, že nové krátke urbany z roku 2018 boli preradené z liniek 42 a 43 na vyťaženejšie linky, najmä do Sásovej namiesto prestarnutých B952, čo kvitujem. Vďaka tejto zmene tak majú cestujúci nízku podlahu už aj na poradiach 20/1, 20/2, 23/1, 28/2 a 33/1.
Včera potvrdzuje obe klobásky na 34: ZV-719CN a ZV-732CN. Hneď to inak vyzeralo v Podlaviciach čo do kultúry cestovania. Normálne na nábreží som až pozeral, že "34" na mňa nekuká z B961
Minulý týždeň sa do premávky vrátila znova aj Agora ZV-429CD, zobrali si ju vodiči z ZV-361BI a jazdí striedavo na poradiach 34/1 a 27/1c. Uvdíme, koľko vydrží jazdiť teraz.
draxter
tak dnes na 22 až vx B961: cca 11:10 na 21 ZV-352BI a na 22 ZV-314BI, oba odchádzali od pivovaru smer centrum (teda 22 potom zahla do R2Nparku).