Nehovoril som o mestách na západe ale o zahraničí. Dovolím si však tvrdiť, že kdekoľvek v zahraničí som bol (Česko, Polsko, Spojené kráľovstvo, Cyprus, Mexiko, Španielksko, Taliansko) tak s výnimkou mexika bola doprava určite všade na lepšej úrovni ako v BB (kde sa MHD od roku 2005 takmer vôbec nezlepšila a ak tak len minimálne - za jediné zlepšenie považujem, že MHD obsluhuje viac NP vozidiel). BB je síce menšie mesto ale aj tak nemá absolútne žiadnu snahu dostať ľudí do MHD. Zatiaľ.
Treba sa pozrieť, aké je využitie MHD v tých vzývaných mestácha na západe, aká je tam priemerná a špičková zaplnenosť vozidiel a potom sa treba zamyslieť nad tým, či je to správna cesta.
Preradenie dvojdverových Citelisov nie je krok späť ale naopak posun vpred. Krok vzad by bol ak by na MHD jazdili B952 E napriek tomu, že v garáži stoja nevyužité nízkopodlažné vozy, ktoré okrem toho, že sú dvojdverové plne spĺňajú parametre autobusu vhodného pre MHD.
Mimochodom nasadzovanie dvojdverových autobusov na MHD je bežná prax hockde v zahraničí takže v tom nevidím žiadnu tragédiu ba naopak. Ďalších 5 dvojdverových Citelisov by som preradil na MHD do ZH a 5 pôvodne bystrických Citelisov by som vrátil späť do BB. A zvyšných pár vozov by som v ZH nahradil Crosswaymi LE 12M tak ako je to v BR.
Nevieš náhodou či 1529 je odstavená za účelom opravy alebo vyradenia?
A ešte kto vie: dokončí sa GO na 1528?
Ako je to s tretím baterkáčom údajne stojacim vo vozovni - ešte nie je ani v katalógu, tak či ho vôbec kúpili,lebo zmena vedenia liniek stále nič.
zase sa vraciame 10 rokov spet ked primestske autobusy jazdili v mhd , v L43 je velky pohyb ludi , hlavne starsich, ktory si sadaju v blizkosti dveri , a potom sa predieraj na vystup cez ich tasky z kauflandu , vsetky 2-dverove primestske busy maly byt preradene do zv , nech zmyznu z oci , zo sveta
roman85