Budeš sa čudovať, ale sú to práve niektorými obľúbené Čechy/Morava či Sliezsko, napr. Mariánske L., Opava...
Pojem "trolejová trakcia" bol samozrejme mimochodom, ale skús poučiť aj iných prispievateľov.
Kow: Zavedenie trolejbusov v Štiavnici by bolo totálne neekonomické, lebo to je bez urážky len taká väčšia dedina. A osobitná MHD v Brezne tiež nie je nevyhnutná, lebo aj naďalej by dochádzalo k výrazným súbehom s prímestskou dopravou. Takto je jeden dopravca, jedno cestovné a veľmi hustá ponuka spojov. Takmer ideálny IDS.:-)
Majkl:Veď to je mi úplne jasné a ani som to nikdy tak neprezentoval.ČR je rajom na Zemi výhradne v porovnaní so SR.Ale mne sa tu páči a som spokojný. Kow:Nehnevaj sa ale čokoľvek,čo má MHD v rozsahu 8 vozidiel,nie je V ŽIADNOM PRIPADE vhodné na zavedenie elektrickej trakcie (čo je to trolejová trakcia?Doporučujem najprv sa zoznámiť s významom tohto slova,až potom ho používať).Maximálne je to vhodné za hrobára myšlienky závislej trakcie v MHD.
A to je škoda. Nič proti zavedeniu linkovej MHD i v Brezne, napr. aj za mierne zvýšenie tarify.
Ďalší príklad: B. Štiavnica, exemplárny prípad (a aj ekologicky "zrelá") na zavedenie trolejového systému. Tu by postačilo cca. 8 ks 14Tr.
adrive: Tak mi prepáč. Ty to možno tak nevnímaš, ale ja túto situáciu hodnotím ako vážnu ba až tragickú, lebo ide o pomalé pochovávanie tejto MHD a to je proces nevratný.
bože to ako nemože človek nič napísať? si myslíš že z pieninskej budem na Tajovskeho ozaj chodiť peši? Načo? Ale keď dvihnú cestovné na nejakú dramatickú cifru, budeme sa s kolegom striedať autom takže tož tak... a zas neber všetko tak tragicky vážne...
Vševedko: ja viem, že kadečo v Čechách funguje lepšie ako u nás (vrátane MHD), ale netvárme sa, že to tam je raj na zemi. Pravidelne sa mi dostávajú do rúk české noviny, a tiež tam majú v mnohých veciach riadny bordel...
Dnes bola v správach na markíze prezentácia nových kĺbových Citybusov v Prešove... O takom niečom môže BB iba snívať. ?
Tak v tom prípade sa všetkým, ktorí to nepochopili ako žart hlboko ospravedlňujem (chcela by som sa aj hlbšie, ale nevidím tu nikde studňu ? - zase žart). Samozrejme, že s tebou súhlasím. Ale sledujem, že to tu nejako utícha. Bojím sa, že sa ľudia len vysťažovali a nič sa nebude meniť. Neviem, či má niekto informácie, ako to pokračuje ďalej.
Teda poviem vam, na linkach 8, 9, 98 chodia asi najvacsie carachy ake mhd vlastni teda okrem ikarusov na linke 22 a 26. Neviem naco je do tesca trolejove vedenie ked neni vyuzite. A este jeden dotaz, mhd nas asi otuzuje lebo v trolejoch sa absolutne nekuri a v busoch len ak sa vodic nahodou pomyli. Viem o tom ze vodicom nadspotrebu za elektriku a naftu zrazaju z platu, tych soferov lutujem, ale v konecnom dosledku si to zase odtrpime my, cestujuci. Bystricka mhd je fakt uzasna!!
V zmysle zakona mali byt cestovne poriadky schvalene 15 dni pred zaciatkom platnosti. Boli schvalene v tomto termine? Kym boli schvalene?
Kto je "zodpovedny pracovnik mesta"?
Vsak kto moze nech sa ide pozriet. Budeme mat nezavisleho svedka, zaroven vsak vdaka tr3mpovmu zistenie vieme ze Kralik neklame (hoci ani pravdu nema).
Tu bude pes zakopaný: "Okrem toho platný cestovný poriadok od 1.1.2005 autobusových liniek mesto SAD neschválilo a teda ani nesúhlasilo so zrušením linky č. 24." Možno p. primátor hovorí, že mesto neschválilo CP platný od 1.1., pretože taký neexistuje. Existujú zmeny až od 3.1. a ak hovorí p. Snopko pravdu, ani primátor neklame
LUK