Reply on: LUK #6160:
Tak v tom prípade sa všetkým, ktorí to nepochopili ako žart hlboko ospravedlňujem (chcela by som sa aj hlbšie, ale nevidím tu nikde studňu ? - zase žart). Samozrejme, že s tebou súhlasím. Ale sledujem, že to tu nejako utícha. Bojím sa, že sa ľudia len vysťažovali a nič sa nebude meniť. Neviem, či má niekto informácie, ako to pokračuje ďalej.
PIT
- v prvom rade je pre mňa nepochopiteľné, ako je možné si dovoliť vykonávať prepravu podľa neschváleného CP a rovnako rušiť linky a meniť ich trasy bez schválenia správneho orgánu, ako to vyplýva z vyjadrenia primátora mesta z 05.01.2005;
- spoj L55 idúci o 6:50wBh z Hronseku má opäť v CP nesprávne vysvetlenú poznámku Bh - po Badín, Hliny, keďže sa tento spoj nachádza aj na všetkých nasledujúcich zastávkach a mala by byť pravdepodobne "ide cez Badín, Hliny";
- na zastávkach sú vylepené v smere do Hronseku novšie CP L55 platné od 03.01.2005; jediná zmena je asi len ukončenie spoja L55/16:38cB v Rakytovciach, teda už len 16:38cR;
- viete mi niekto logicky odôvodniť, prečo spoje L55 premávajúce cez víkend a po 19:00 aj v pracovných dňoch, majú čas jazdy medzi Uhliskom parkoviskom a Bellušovou 2 minúty a v pracovných dňoch do 19:00 a teda i vyššej intenzite prepravy, len 1 minútu?
- na spoji L34/1/43 7:23cJ Podlavice - Okružná - NS - Jesenský vŕšok po utorku a strede, kedy na ňom premávalo sólo vozidlo a v stredu bol posledný cestujúci nalepený na predných dverách, išlo dnes kĺbové vozidlo; škoda len, že dnes dostala väčšina škôl riaditeľské voľno a vozidlo tak išlo prázdne. Dúfam, že v pondelok, po dnešnom nevyužití
ponúkanej prepravnej kapacity, nepôjde na tomto spoji opäť sólo vozidlo! Inak opäť prízvukujem, že na zastávke Okružná, ZŠ CHÝBA OZNAČNÍK ZASTÁVKY SPOLU S CESTOVNÝM PORIADKOM, na základe ktorého by všetci cestujúci vedeli o spomínanom spoji. Rovnako je nutné bezodkladne upraviť poznámku J napr. ide ako expres cez Okružnú a Nám. slobody po Jesenký vŕšok a odstrániť odchod spoja zo zastávok, na ktorých nezastavuje, resp. na nich zastavovať v súlade s CP;
- na žel. stanici boli už CP rozdelené na jednotlivé nástupištia - L2, 5, 8, ďalej L6, 7, samostatne L1 a nakoniec L20, 80, medzi CP ktoré nejaký chytrák najprv nalepil aj CP L26, ale potom ho našťastie prelepil prázdnym CP;
- dnes išlo na spoji L3/710 smer Nám. L. Svobodu vozidlo BB-516AI s označením na boku až dvoma smerovými tabuľami používanými na trolejbusoch, škoda len, že jedna z nich bola pre L3 a druhá pre L2;
- ako sa dá zdôvodniť nezmyselné nerovnomerné rozdelenie spojov na L3 a 9, kedy v súbehu nejazdia rovnomerne, ale napr. z Kyjevského nám. smer Nám. L. Svobodu: 10a 25x 41a 46x, 10a 25x 41a 46x (2 spoje v priebehu 21 minút a potom 39 minút nič; čo takto 30 min. interval?) a v popoludňajšej špičke 01 16 25 46 (čo takto po 15 min.?) alebo smer Sládkovičova: 18:12 47a 52x, 19:12x 17a 37a 52x, 20:12x 37a 52x (v priebehu 20 minút 2 spoje "x" a potom 40 minút nič, prípadne za 20 minút 2 spoje v "a" a potom 60 minút nič) a v popoludňajšej špičke 12 27 42 52...