Reply on: BB-Schuhu #56007:
Sakra, to čo znamená, že budú linky 1, 2, 4, 6, 7, 8 premávať kyvadlovo mimo CP cca dvakrát za hodinu?! V tejto lokalite zjavne hlúposť bude kvitnúť donekonečna a normálnych riešení a toho, že dopravca dokáže následne aj slovami to riešenie zrozumiteľne popísať, sa zjavne ani ďalšie desiatky rokov vari nedočkáme.Ako môže niekto napísať takýto oznam, z ktorého napr. môže vyplývať, že linky 2, 4, 7, ktoré v nedeľu premávajú bežne raz za hodinu a linka 8 bežne nepremáva, môžu naopak v čase výluky premávať dokonca hneď dva razy za hodinu, možno i viac? No už ich vidím, že to tak bude. Resp. že linky 1, 6 môžu ísť aj raz alebo vôbec i keď premávajú bežne dva razy za hodinu. To čo komu povie, keď nezistí ani len početnosť spojov a nieto ešte kedy by tak asi mohli ísť?
Druhá vec - seriózni dopravcovia spracujú výlukový CP (keď je to zložitejšie a diferencované na dni, tak sa to dá aj elektronicky na webovom sídle dopravcu samostatne pre každý deň spraviť) a neodporučia nepriamo cestujúcim, aby sa na ich služby radšej vykašľali a nečakali úplne na náhodu, kedy a či vôbec niečo príde. A pritom sa nejedná o niečo výnimočné, ale o výluku s obchádzkovou trasou skoro ako pri maratóne (vtedy samozrejme takisto nie je schopnosť spraviť výlukový CP a prípadne aspoň na Striebornom námestí tie odchody uviesť - však to by bola námaha a práca a cestujúcich vlastne netreba), akurát od Strieborného námestia nie je potrebné ísť k Lidlu, ale cez EUROPA SC/Nám. H. Vajanského možno pokračovať späť riadne po trasách týchto liniek s teoretickým meškaním cca 3 min, t. j. možno deklarovať, že spoje pôjdu pred vylúčeným úsekom podľa platného CP a po vylúčenom úseku s meškaním pár minút, tak s tým počítajte (ale hlavne aspoň relatívne presne sú tak časové polohy spojov definované) - no fakt jadrová fyzika.
Len ako ukážka príklad prípadného výlukového CP.
Neposunulo sa to tu za posledných 20 rokov nikam k lepšiemu. Nehovoriac o tom, že by niekto tú MHD preferoval a výluky sa robili tak, aby aj riešenia boli menej problematické. Lenže v Blbotíne nad Hronom takú ešte nehrali a ani zjavne nebudú.

BB-Schuhu
1. Za najväčší nedostatok považujem extrémne malý font písma pri značkách obmedzujúcich premávku spojov, čiže x,(6),+,u, negatívne značky a pod. To písmo je tak príšerne malé, že človek to prečíta doslova len s lupou. Pripadal som si ako u očného lekára na vyšetrení. Osoba s horším zrakom, pri zníženej viditeľnosti, v tme, pri vyššie umiestnenej výveske nemá šancu si prečítať obmedzenia k spoju, len čas odchodu.
2. Na výveske chýba dátum platnosti cestovného poriadku, čo je pre mňa dôležitá informácia (fakt neviem či toto bol zámer IDS BBSK takúto informáciu utajiť).
3. Pri časoch odchodov jednotlivých spojov sú uvedené čísla spojov, číslo linky naopak chýba.
4. Po grafickej a dizajnovej stránke tiež žiadna sláva.
Po 7 mesiacoch neaktuálnych vývesiek v teréne prichádza k zmene, ktorá však problém nerieši, lebo takéto vývesky neplnia svoj účel. Sú nečitateľné a neprehľadné.
Okrem toho od 1.8.2024 sa menil cestovný poriadok v prímestskej doprave. Na linke č. 604 je posunutý spoj z Banskej Bystrice do Dolného Harmanca z 19:10 na 19:15, spiatočný spoj z Dolného Harmanca je posunutý z 19:50 na 19:55.