Dokonca teraz cez víkend som v SAD Lučenec na linke Lučenec - Banská Bystrica (linka č. 060166, po starom 606428) videl kurióznu situáciu - voz už s novou pokladňou zobrazoval ešte staré číslo (428, resp. 628) a naopak, voz ešte so starou pokladňou zobrazoval už nové číslo (166).
Staré čísla liniek budú problém dopravcov, že ešte nenehrali nové čísla na panely, avšak jazdenie na ceduľky som videl len u bryndziara, v LC fungujú panely úplne normálne (aj s novými pokladňami) len miestami sa ešte objaví staré číslo na paneloch, lebo však komu by sa chcelo nahrať novú databázu naraz do všetkých vozov
Akurát šiel dolu podlavicami spoj linky 462 - nemalo toto číslo od 1.1.2024 zaniknúť? Badinsky voz zase úplne neoznaceny smerom do BB. Toto je ten nový level? Aha, možno v Gori...
Plný súhlas, IDS BBSK to má na svojom webe úplne neprehľadne. Nehovoriac o tom, že už v samotnom číslovaní liniek nevidím systém, pritom bola šanca raz a navždy do toho vniesť poriadok. Nemôžem si pomôcť, ale akosi stále nevidím to rapídne zlepšenie služieb v prímestskej autobusovej doprave a vysokú profesionalitu IDS BBSK, najmä pri pohľade na dlhé čakajúce rady pred zákazníckymi centrami IDS v týchto mrazoch a na označenie autobusov formou A4 v euroobale sa mi skôr vynárajú spomienky na 90. roky. Neviem, rád svoj názor v budúcnosti zmením, ale zatiaľ vo mne prevládajú negatívne pocity. K "Mesiacu mobility" sa vyjadrovať ani nebudem, nech sa páči treba vyskúšať niektoré spoje napr. na Horehronie čo sa tam teraz deje a táto "super akcia" vyženie z verejnej dopravy aj tých posledných verných cestujúcich. Nehovoriac čo to bude stáť. Taktiež nesúhlasím ani s touto akciou.
Som pozrel web kraja, a príde mi úplne uletené, že cestovné poriadky sú bez čísel vypísané tu: https://idsbbsk.sk/primestska-autobusova-doprava/
To ešte nikoho nenapadlo, že ak zmenili číslovanie, zóny a pod., tak by tie CP mali byť zverejňované v prvom rade pod číslami? Takto klikať ako cicimbrus, že čo za linku to je.... SAD ZV v tomto smere úplný profesionál, riadne čísla liniek má uvedené.
Tým, že tie dva nepremávajúce spoje na 676 sú prudko formálne (najmä vratný, ktorého celá trasa je na území nitrianskeho kraja a na nič nenadväzuje), tak pochybujem aj o záujme V tejto chvíli je to skôr pripravená pôda "ako dokázať, že to nebude využívané"...
Inak, dá sa očakávať, že kraj začne vyvíjať nejaký záujem o napojenie na okolité kraje? Nerozumiem, prečo 116 nepotiahnuť až do PE, prečo z Kremnice do Turč. Teplíc ide jeden spoj denne, prečo chýbajú spojenia medzi Levicami a B. Štiavnicou (potom vznikajú absurdity ako stredoškoláci jazdiaci z LV na štiavnický intrák diaľkovou linkou, alebo štvorhodinová 5km trasa medzi susediacimi obcami Baďan a Jabloňovce).
A to ani nehovorím o potenciálnych spojeniach cez maďarskú hranicu.
Všetko super, akurát som v rozpakoch z linky 151 - asi by bolo lepšie miesto obcí uvádzať miestne časti, aby to nevyzeralo, že sa zachádza priamo do Krškán, Drženíc alebo Brhloviec.
Akože v BR zrušenie MHD a premávka linky 400 vytvorí riadny guláš. Človek nebude vidieť, či ide 1,2 alebo 3, bude musieť varianty trasy riešiť... ****ovina riadna.
Viko