Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pablo.jpg #55482:
Je bežné pri kontrole revízorom v MHD BB že vyžadujú kartu z ktorej bol lístok kúpený (ak nešlo o PCL)?
Tí, ktorí majú kartu registrovanú cez Ubian (alebo len kartu, ktorá nie je Zvolenská a platí v BB) a je platná v ktoromkoľvek meste, pozor pri kontrole revizormi, zobrazuje im (tak, ako v prípade karty SAD LC používaná na MHD BB), že neplatná karta cez ich čítačky aj napriek tomu, že karta kompatibilná je, v konečnom dôsledku nemôžu pokutovať keďže lístok z EmTrestu zobralo… koho by to zaujímalo, zbytočné dotazy si vyprosím
Vo vozovni sad ZV je 8 krátkych a 8 dlhých Urbanway bielo červený náter, vyhotovenie diesel.
Reply on: milanko79 #55479:
Mali by to byť Urbany. Pokiaľ dobre viem malo by prísť 8 krátkych a 8 dlhých ale nemám to na 100% potvrdené.
V ZV na vozovni nové Ivecá, vyzerali ako Streetway v bielo červenom vyhotovení, asi nové vozidlá pre BB, cca 4 kusy
No nič, vyzerá že už zase zakazujú používanie čítačiek na konci autobusu
Reply on: Viko #55474:
Mne to hovoril kamarát. Vraj to boli autá pôvodne určené pre Poľsko a ešte pred vybavením sedadlami sa od nákupu ustúpilo. Ale naozaj neviem koľko je na tom pravdy. Neviem si skôr potom vysvetliť ten manuál (ak to skutočne objednávala SAD ZV) . Od roku 2018 s výnimkou vysokých Crosswayov a od roku 2020 už aj vysoké Crossy sú všetko automaty. Skúsenosti sú s nimi dobré, spotreba v praxi nižšia a nákupná cena rovnaká. Čiže asi odtiaľto pramení ten mýtus , prečo by práve teraz znovu prešli na manuál. Jediný dôvod mohla byť doba dodania ak vozidla už boli vyrobené.
Reply on: milanko79 #55472:
Skade je ten poľský mýtus? Prečo by niekto v Poľsku objednával busy presne podľa zvolenskej špecifikácie v duchu zmluvy s BBSK?

P.S. tá 869ES nebola predvádzačka v zmysle že by sa požičiavala na skúšku záujemcom, oni ju na Czechbuse vystavili ako ukážku aktuálnej produkcie a už vtedy sa vedelo, že je objednaná Zvolenom.
Reply on: milanko79 #55472:
14,5m sú tiež manuály. Všetky tieto nové Crosswaye sú manuály.
Mal by som otázku ohľadom prevodoviek nových vozidiel. Aktuálne zaradené Crosswaye v dĺžkach 12 a 10.8m sú vybavené manuálom úplne všetky asi aj ZV869ES i keď je predvádzačka. Vraj sú to vozidlá , pôvodne určené pre Poľsko.
Neviete ale ako to je u 14.5m verzie? Podľa stránky výrobcu sa manuálna prevodovka už ani neponúka v tejto verzii a pokiaľ viem tieto už špecifikovala priamo SADka. A v posledných rokoch sa už nové manuály ani nekupovali.
Reply on: draxter #55468:
Mňa by skôr zaujímal zmysel generálky #1528. 😅
Reply on: Timmy #55469:
Čiže sú brutálne vyuzite....asi ako stierače na ponorke.
Reply on: draxter #55468:
3201 väčšinou na NZV.
3202 s 3203 na ZV.
V poslednej dobe jazdia hocijako.
Ako vlastne jazdia 3201 až 3203? Ja ich vidam náhodne a záložne...to skutočne BB má peniaze na rozhadzovanie že takéto vozy nevyužije riadne na úsekoch ako smer Rakytovce?
Reply on: ado.boj #55466:
Vzhľadom na kvalitu práce Transdaty by som sa nedivil keby to fungovalo len omylom 😀
Reply on: PeterBB #55462:
Dakujem, sranda, je, ze ziadne oficialne kanaly, ci uz dopravne kancelarie DPBB, resp. SAD ZV alebo aj SAD LC alebo aj ubian tuto infomaciu mi nepotvrdia, ale vyvratia. Ich odpoved je , ze plati len v primestskej BBSK doprave 🙂 Tak neviem, preco je to take utajene
Možno má BB predsa len nádej, že sa rozšírenia trolejbusovej siete dožijú aj tí, ktorí sme sa ako deti išli prvýkrát previezť bystrickým trolejbusom na linke 36.
https://zdopravy.cz/ek-chce-v-roce-2030-ciste-mestske-autobusy-a-zasadni-omezeni-emisi-z-kamionu-145127/
Reply on: PeterBB #55462:
Vdaka, tak to by sedelo, ze je to cestvejsia vec v MHD BB. Zhiadol som tuto informaciu aj na webe Ubianu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.