Reply on: lapo127 #54857:
Keďže za viac ako 14 rokov sa to napriek verejnému sľubu dopravcu nestalo (samozrejme, že už do zmluvy sa to nepremietlo) a MsÚ to stále nevadí, tak asi nikdy.Z á p i s n i c a
z mimoriadneho zasadnutia Mestského zastupiteľstva, konaného
13. decembra 2005 v Banskej Bystrici
Mgr. Adrián Polóny- SAD Zvolen: situáciu v MHD treba riešiť minimálne z jedného aspektu, od roku 1996 sa počet prepravených obyvateľov mesta znížil o dve tretiny. Naša spoločnosť dala jasne najavo priority. Pôjde o zníženie cestovného na 14,- Sk. V ponuke navrhujeme zrušiť tarifné pásmo dva so zachovaním všetkých liniek, ktorých sa to týka. To preradenie by znamenalo zníženie cestovného z 18,- na 15,- Sk so všetkými dôsledkami, ktoré pre mesto z tohto plynú, to znamená nižšia dotácia. Naša ponuka obsahuje presnú sumu, ktorú by sme od mesta požadovali, a je to 31 mil. Sk. Dopravca musí počúvať potreby mesta a na toto budeme klásť dôraz. Čo sa týka prevádzkovania trolejbusov, mesto nemá vo vlastníctve trolejbusy. Bolo vypísané výberové konanie na prevádzkovateľa dopravy a nie prevádzkovateľa dopravy trolejbusov. Čo sa týka ekologického hľadiska, naša spoločnosť ponúka motory EURO 3 a následne EURO 4. Pri predchodcovi mi absentoval jeden moment, a to je obnova vozidlového parku. Pri súčasnom trende, ktorý je v meste B.Bystrica by došlo v technologickému krachu. Ďalej sa vyjadril k možnosti odkúpenia vozidiel vo výške odpisov. Tiež uviedol, že poskytnú pomoc pri dostavbe AS, finančne prispejú na túto dostavbu. Ak bude ich spoločnosť víťazom uvedomujú si dosah na zamestnanosť Zaručia mestu B.Bystrica úplnú kontrolu hospodárenia v rámci MHD B.Bystrica až po primárne zdroje. Ďalší dôležitý aspekt je taký, že bude umožnené NASTUPOVANIE VŠETKÝMI DVERMI do MHD. Jednoznačný príjem pre mesto B.Bystrica, ktorý vyplýva z našej ponuky je okamžitý a prejaví sa do 3- 4 mesiacov.
kvorka