Mňa by zaujímalo čo bude žumpa robiť ak si SAD ZV o mesiac vymyslí štvornásobné náklady a bude zas hroziť zastavením dopravy. A samozrejme rovno sa môže inšpirovať aj SAD LC a minimálne to na úroveň SAD ZV dorovnať.
Úplná hanba. Človek ktorý dostal od ľudí dôveru spravovať verejné peniaze nemá ani elementárnu priebojnosť a zaplatí akékoľvek výpalné ktoré si dopravca práve vymyslel. Byť obyvateľ BBSK tak by som si asi musel dať niečo na vysoký tlak...
Kraj v prvom rade nemal spočítané nič, ani následky a asi ani zmluvné povinnosti. Lebo tento cirkus humberto je mu vlastný. Najprv platiť nemôže a potom predčasne zaplatí (bez rozsudku). Tam už žiadnu logiku nehladam, za tie ťažké prachy čo platia blavackym advokátom mali mať aj rizika popísané.
Žiadna prezumpcia správnosti, súhlasím. Ale tu účelovo hovoria o kotlebovom dodatku, akoby zabudli, že zodpovednosť za ten dodatok má kraj ako taký a ak bude neplatný, bude platiť náhradu škody a ušlý zisk. A to ma serie, že to radšej mali nechať dôjsť a riadne pripraviť novú súťaž, lebo sa ukazuje, že kraj je diletant.
Tak kraj už v novom PDFku uvádza, že v piatok (!!!) zaplatil predčasne straty za rok 2019....čiže už rozsudok nepotrebuje. A potom prečo pýta 1.2 mil€ od dopravcu na súde? Uz zrazu sa tvári že január 2019 je ok? Kam vietor - tam dážď. Nech kraj zaplatí aj mne niečo len tak.
Asi najskôr závisí od toho, ako sú definované podmienky čerpania tých eurofondov, či je to tam vôbec riešené. A ak áno, či je tam písané že môžu jazdiť iba linky (spoje) objednávané vo verejnom záujme, alebo prevažne.. A potom osobitná zmluva - niektoré sú zjavne uzavreté firmami (ex. železiarne Podbrezová, neviem ako sa teraz oficiálne volajú), ale niektoré sú uzavreté samosprávami - mestami či obcami. Či už aby si na prímestskú linku (licenciu) dorobili spoje iba "v rámci mesta", alebo aby pridali nejaké spoje na trase nad rámec objednávaný BBSK.
Ja mám jednu možno blbú otázku..Môže sad zvolen používať vozidlá ktoré boli zakúpené prostrednictvom eurofondov na linky ktoré jaydia len na yáklade osobitných zmlúv?
Je úplne jedno, čo chce v tomto momente SADZV. Dopravná licencia ťa zaväzuje plniť si povinnosti dopravcu podľa § 11 Zákona. To, že by napr. zajtra nadobudlo právoplatnosť rozhodnutie okresného súdu vo veci zmluvy a dodatku, nemá na túto skutočnosť (povinnosti dopravcu) žiadny vplyv.
Nie som právnik, ale mam pocit ze nič také ako diaľková doprava už neexistuje. A tebou spomínaný zákaz v zákone nie je. Keby bbsk chcel, môže si objednať linku Bratislava Košice. Samozrejme po korektnom licencnom konaní.
To sa dialo aj v 2006om, ked sa vodici BBDS vozili Variom po meste a strhavali novovyvesene cestovne poriadky. Nejake konflikty by urcite boli. Na druhej strane, dnes ma kazdy ma mobil s kamerou, a par incidentov by verejnu mienku rychlo otocilo proti bryndziarom. A cosi mi hovori, ze takto pred volbami je to ta posledna vec, o ktoru by stali.
Dialkova doprava sa nejazdi podľa Zmluvy o službách (nemôže sa). Prímestská naopak áno AV BB výlučne pod zmluvou. Jednoducho treba si prečítať zmluvu a rozhodnutia o udelení licencií a vtedy je jasné, že SadZV nikdy nechcel jazdiť PAL komerčne ale len a výlučne podľa zmluvy.
PIT: rovnako ako kvalita bbMHD je výsledok vedenia mesta (to že trolejbusy jazdia cez víkend úplne nepoužiteľné a súbežne s busmi a link.vedenie je samospad), tak kvalita PAL je výsledok konania kraja. Ja som nikdy SADzv neobhajoval, ani nebudem. Práve naopak som prvý kto si rypne keď ma do čoho. Ale to čo robí BBSK je pomaly zneužitie právomoci. A inak štruktúra SADzv je zrejmá. Ale to že kraj je ujov rodinný podnik, tom som a do včera nevedel.
Čo 4/4: "najmä" nerovná sa "taxativne". A doba odpisovania je 4 roky, lenže ak poznáš zmluvu, vieš že bola predĺžená aby kraj ušetril?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka