Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BB-Schuhu #53576:
ešte jeden zdroj:
https://mybystrica.sme.sk/c/20794591/vcerajsia-vazna-nehoda-autobusu-a-auta-na-taloch-ma-niekolko-zranenych.html

Včera som ZV-828CY stretol na spoji 17:20 z Brezna na Tále. A takto to skončilo....
Nehoda prímestského autobusu Crossway ZV-828CY včera na Veľkonočný pondelok vo večerných hodinách na linke 603429 neďaleko Táľov.
https://www.cas.sk/clanok/676371/zrazka-autobusu-s-osobnym-autom-pri-stredisku-tale-traja-ludia-su-zraneni/
https://www.noviny.sk/krimi/322695-autobus-sa-zrazil-s-dodavkou-vodic-stratil-vedomie
Reply on: BB-Schuhu #53567:
Aj cez Veľkú Noc sa žilinským rýchlikom lepí smola.

29.3.2018 (Zelený štvrtok) R342 Odra (13:34 z Banskej Bystrice) sa pokazil v Príbovciach.

1.4.2018 (Veľkonočná nedeľa) R952 Rozsutec (15:54 z Banskej Bystrice) mal pri Harmanci kolíziu s padajúcim kameňom, v dôsledku čoho došlo k poškodeniu palivovej nádrže HDV. Meškanie 71 minút.
Reply on: roman85 #53573:
Môžeš mi prosímťa povedať na základe čoho si dospel k tomuto rozdeleniu "nízko" a "vysokopodlažných" liniek?
myslim ze by sa aj v BB mohli zriadit linky obsluhovane nizkopodlaznymi vozidlami ,
vysoko podlazne linky : 20.21,23,28,29,31,32,33,35,36,41,43/1
nizkopodlazne linky : 22,24,25,26,34,42,43/2,kde by bolo garantovane ze na tychto linkach sa nikdy neobjavi karosa , ale v pripade dostatku kapacity by na karosa linkach mohli premavat citelisy , alebo oznacit v cestovnych poriadkoch ze spoj zabezpecuje np vozidlo
Všimol som si, že vo viacerých (možno aj všetkých) trolejbusoch boli demontované obrazovky "BusMedia"....
Urban ZV-859DN obdržal novú reklamu na záhradný servis HARA umiestnenú na zadnom čele.
hulmiho.ukkolen

hulmiho.ukkolen

Reply on: S499.1023 #53569:
Aj to som čítal ale článok o primitivizme Lustera som tu nechcel dávať, predsa len je to pán v rokoch. Vieš, byť "antifa" nestačí, treba mať aj rozum a nielen prázdne reči, a treba byť aj psychicky v poriadku a nie mať papier od psychiatra v zmysle, že pacient nie je schopný viesť tím ľudí. ? Vieš ... drístať, že leteli odborníci a nezistiť si, že kto to boli tí ľudia to je také populisticko-fašisticko-boľševické ale nič nové pod Slnkom v našich končinách od puču v 1989. Preto doporučujem skôr než sa začne drístať si overiť, kto išiel a akým spôsobom, či už absurdne, neoprávnene alebo aj oprávnene.
Reply on: hulmiho.ukkolen #53568:
https://www.cas.sk/clanok/654180/lunter-sa-rozhodol-urobit-poriadok-cistky-po-kotlebovi-v-zupe/

Aj ty si vyfičal, Dunčík a nemôžeš si tak užiť vyššie príjmy?
Uviaznutý Beskyd zrejme napokon vyprostilo HDV od Detvana, podľa tisu už premávka obnovená a vlaky pokračujú nasledovne: Beskyd +160 minút, Detvan +24 minút, Borišov +42 minút.
Reply on: BB-Schuhu #53565:
R347 Detvan prišiel do stanice Čremošné a už generuje aj R956 Borišov (19:34 z BB) v stanici Harmanec jaskyňa. Uviaznutý Beskyd stojí niekde na trati, vraj skapala 757.009.
Posledný týždeň je na železnici mimoriadne nepríjemný.

Nedeľa 18.3.2018 - REX 1782 Geravy nabehol v úseku Telgárt - Červená Skala na snehový závej, v dôsledku čoho došlo k vyrazeniu poklopu na podlahe motorového vlaku a zasypaniu interiéru priestoru pre cestujúcich.
https://www.aktuality.sk/clanok/574562/cestujucich-vo-vlaku-zaskocil-sneh-zeleznice-vysvetlili-kde-sa-vzal/

Pondelok 19.3.2018 - osobný vlak Os 7337 (s odchodom 18:06 z Banskej Bystrice) sa vykoľajil v stanici Zvolen os. st.
http://www.teraz.sk/regiony/pod-zamkom-vo-zvolene-sa-vykolajil-vla/314736-clanok.html

Štvrtok 22.3.2018 - na rýchliku R943 Krížna (odchod 5:54 zo Žiliny) začal v medzistaničnom úseku Košťany nad Turcom - Príbovce horieť rušeň 754.071. Vlak bol náhradným rušňom dotiahnutý do Príboviec, v ďalšej časti bol odrieknutý. Cestujúci počkali na ďalší spoj, ktorý tiež meškal viac ako 30 minút.

Štvrtok 22.3.2018 - na rýchliku R340 Beskyd (17:34 z Banskej Bystrice) sa pokazil rušeň v úseku Harmanec jaskyňa - Čremošné. Aktuálne v tejto chvíli vlak generuje meškanie, teraz je na úrovni 115 minút - meškanie sa uvádza v stanici Čremošné "pred príchodom", teda podľa toho vlak do Čremošného ani nedošiel - celkom by ma zaujímalo, kde presne vlak ostal stáť, ktovie či nie vo vnútri Čremošnianskeho tunela.
Nehoda osobného auta, ktoré vletelo rovno do priestoru zastávky (prístrešku) Partizánska cesta, tlačiareň
zdroj: http://bystrica.dnes24.sk/foto-z-miesta-nehody-na-partizanskej-ceste-auto-skoncilo-v-autobusovej-zastavke-294440

Tak ešte že tam nečakali na spoj žiadni cestujúci...
Reply on: draxter #53548:
O baterkáčoch neviem nič nové, ani v médiách sa dlhšie nič neobjavilo, takže ťažko povedať. Ja si však myslím, že tie vozy (teda skôr 3201) už najazdili požadovaný počet kilometrov, a teda testovacia prevádzka sa tým pádom skončila. A teraz sa asi čaká na ukončenie proesu homologizácie (papiere). To je ale len jedna vec. Druhá vec je, že dosiaľ som nezachytil info o tom, žeby poslanci schválili nákup týchto vozidiel (hovorilo sa však niečo o navýšení dotácie z dôvodu obnovy vozového parku u OBOCH dopravcov - to by logicky vychádzalo na nové Urbany pre SAD ZV a TNB 12 pre DPM BB). Ale kým to nebude doriešené (ak sa tak ešte nestalo), tak je čokoľvek predčasné.
Reply on: S499.1023 #53561:
Takisto mam prazsky rocny kupon, hoci chodim do prace prevazne autom. Ani neviem, ci dam tych 13 jazd do mesiaca v MHD, ale za tu cenu je to proste pohodlnejsie. Ked nahodou nemam rocny kupon, tak spekulujem, ako sa MHD vyhnut, obcas idem na cierno a podobne.
Preto si myslim, ze ak mesto chce, aby sa ludia MHD nevyhybali, tak by sa mala nastavit vyhodna cena rocneho kuponu. Povedzme 150€.
Rozhodnutie kupit si rocny kupon je totiz jednorazove, boli ma to raz za rok, rozhodnutie zaplatit jednorazovy listok vsak robi clovek pred kazdym nastupom do autobusu a zakazdym vymysla, ci nie je lepsie riesenie, napriklad ist autom, pesi...

Pritom uz z PITovych udajov vyplyva, ze mesacny kupon v BB az tak velkou usporou nie je. Tržby z PCL 14,36 % a počet prepravených osôb 17,08 %. T.j. len nejaka 15% uspora oproti "priemernemu" cestujucemu.
Reply on: PIT #53560:
Predpokladám, že ten malý počet "električenkárov" je daný tým, že ľudia sa naučili vďaka kvalite a prozákazníckosti MHD používať auto (aj formou spolujazdy), chodiť pešo, na bicykli a MHD využijú, len keď niet inej možnosti (je zima, sneh, vietor, auto je pokazené a sused odišiel na služobnú cestu), takže tých 2x 20 jázd len tak tak využijú a preto radšej idú na zvýhodnené jednorazové z ČK.
Príklad z Prahy: Mesačné predplatné pri použití ročného lístka je ekvivalentom nejakého trinásťnasobku jednotlivého cestovného. Takže si ten ročný lístok kúpim, aj keď väčšinu mesiaca idem len do práce a z práce (autom, pretože 16 min. vs. 60 min. kvôli atypickej relácii) a len dva - trikrát do týždňa idem do mesta (tam chodím prakticky výhradne MHD).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.