Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #53537:
Naozaj len vzdialene podobnú ? .
Reply on: Agent007 #53535:
Mám podozrenie, že keby MHD BB toto zaviedla, tak platba kartou pôjde len pri prvých dverách pod bdelým dozorom drába ? .
Reply on: PIT #53534:
Isteze, pretoze mhdbb zaostava za lidrami v pokroku o niekolko tisic svetelnych rokov...
Reply on: Agent007 #53533:
Skôr by sa asi dostala len na súčasné štandardy v pôsobe platenia a nič viac.
Reply on: PIT #53450:
Dnes mesto vydalo povolenie na zbúranie zvyšných troch budov v areáli Slovenky http://uradnatabula.banskabystrica.sk/download_file_f.php?id=943408
Zaujímavé archívne videá o začiatkoch trolejbusov v BB:

https://www.youtube.com/watch?v=CXbP-rF2fpI

https://www.youtube.com/watch?v=zAKFeppJTl4

https://www.youtube.com/watch?v=uDpt3_Gkeqo

https://www.youtube.com/watch?v=9x11CkPDukg

https://www.youtube.com/watch?v=DxRRQSedwmg

Zoradil som ich chronologicky, v pozadí tiež vidno stavbu autobusky. Okrem toho iné celkom zaujímavé zábery z mesta v rokoch 1988 a 1989.
Reply on: x0001 #53529:
Nekonečným rozprávaním, vytváraním plánov, stratégií a všetkého možného obdobného, sa nikdy nič nezmenilo a ani nezmení. Áno, ľudia z vlastnej skúsenosti môžu popísať svoje subjektívne problémy (pričom spravidla ich vnímanie však býva vo vzťahu k všeobecným potrebám výrazne obmedzené na seba), lenže na zmenu je potrebný komplex objektívnych opatrení. Len realizácia takýchto konkrétnych skutkov v praxi môže niečo zmeniť, ale k tomu nedošlo a ani nedochádza, a to ani na základe konkrétnych podnetov zvonku, keď už MsÚ a ani dopravcovia nie sú schopní konať z vlastnej iniciatívy alebo robia pravý opak.
Pena dní_FM s Ondrejom Sokolom



V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.



https://www.mixcloud.com/radiofm/pena-dni_fm-732018/
SAD ZV opravil chybný CP linky 601470 konkrétne spoj 47: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601470_180312_56726.pdf
Ešte ho opraviť na stránke dopravcu a bude to.
Tak od Ďumbierskej ZŠ, ďalej Karpatská -> AS, to už platí ?
Reply on: PeterBB #53523:
Samozrejme, že nie. Je to uvedené aj v CP tu na imhd:
https://imhd.sk/bb/cestovny-poriadok/linka/20/smer/Sasova-Karpatska/zastavka/razcestie-Rudlova/734003523596
Na druhú stranu, na čo by komu bolo ísť tretinu trasy opačným smerom a potom prechádzať opäť cez miesto, kde nastúpil (zastávka "Rázcestie Rudlová"))? A na ŽST ide jeden spoj L 20...

http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_18/pdf/Oznam_100512_1.pdf
Dobrý deň, platí lístok od ubytovne Rudlovka až po žel. stanicu ? Ale v smere cez Karpatskú..ďakujem.
Vetranie v najdlhšom železničnom tuneli Slovenska dočasne odstavili
https://mybystrica.sme.sk/c/20774511/vetranie-v-najdlhsom-zeleznicnom-tuneli-slovenska-docasne-odstavili.html

Po osadení opraveného motora vo februári 2018 sa zistili iné technické problémy, v dôsledku ktorých nebude Čremošniansky tunel odvetrávaný minimálne do leta.
Reply on: C4H8Cl2S #53520:
Medzi tých diletantov na VÚC si patril aj ty, však? To sa cení, toľká sebakritika.
Reply on: PIT #53519:
Inak tie zmeny CP PAL sú vôbec o niečom alebo to sa hrajká SADka a diletanti na VÚC len schvaľujú sračku za sračkou, látajú kde horí posunmi o +5min jeden rok, o rok -10 minút a tak dokolečka dokola, lebo jeden rok sa ozve babka z Nemeckej, druhý dedko z Brusna, tretí starosta v obci XY, ktorý ako pravý Horehronský boľševik slúži štvrté, či piate volebné obdobie a nerobí sa nič. Napadlo niekoho vôbec, žeby tá linka z Brezna mohla jazdiť aj nejak systémovo, že v rannej špičke každých 15 minút, v sedle 30 minút a v poobednej špičke 20 minút? Tiež by som rád poznal toho nesvojprávneho tvorcu CP 601470, ktorý považuje za normálne aby v 11h odišli z BB 4 spoje a ďalšie hodiny to skáče hore dole, ako keby si losovali ľubovoľné čísla od 1 po 4 ...
Pre zaujímavosť, ako sa zmenili pomery na AS po presmerovaní PAL z Mičinskej a zavedení zachádzania MHD a hlavne po zvýšení poplatkov. V prílohe je maximálny modelový mesiac podľa stavu CP k 12.02.2018 a jeho porovnanie s maximálnym mesiacom pred zmenou - júnom 2017.
Z porovnania je zrejmé, že tri štvrtiny poplatkov si zacvaká samospráva (VÚC sa tomu nemá ako vyhnúť) a nie ako sa demagogicky navonok prezentovalo, že zaplatia dopravcovia - no áno, ale za výkony vo verejnom záujme si to dopravcocia dajú automaticky preplatiť objednávateľovi z verejného rozpočtu.
Vrátane do vzduchu vyhodených 28 tis. eur/rok za MHD (kým k nejakému zásadnému zlepšeniu oproti jazde MHD pred ŽST, a to bez potreby platenia nejakého poplatku, nedošlo, niekto to môže hodnotiť aj ako zhoršenie), ktorá naopak na náklady mesta (kým v iných prípadoch si obchodný reťazec musí sám zaplatiť, aby mu MHD jeho centrum obsluhovala) zabezpečuje
- vlastníkovi návoz a odvoz zákazníkov (a ten túto službu, ktorá ho v postate nič nestojí, ešte cez prevádzkovateľa AS dokonca spoplatní) a
- dopravcom návoz a odvoz cestujúcich, za ktorých už i tak títo dopravcovia zaplatia v svojom poplatku, keďže sa jedná o tých istých ľudí.
A celá hra je len o vybraní peňazí na prevádzku a nájom pre vlastníka, bez akejkoľvek logiky - teda mimo logiky prídeš sem, tak zaplať. Ale prečo tú hru hrá aj mesto, keď nemusí? A prečo si dal takýto záväzok na krk DPM, keď nemusel? Hlavne teraz aby sme sa báli, že či pri takých poplatkoch zostanú nejaké komerčné linky DAL a MAL jazdiť do BB, AS. Však napr. pre Turancar to pri uvedenom modeli vychádza mesačne vyše 1 800 €, či pre Regiojet skoro 2 000 €, kým podľa pôvodných sadzieb to bolo cez 800 €, resp. pod 900 €. Áno, štandard sa na novej AS o čosi zvýšil, ale že by až tak? no uvidíme, ako to bude fungovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.