Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: brefos #51341:
a to ako? CP.sk takú linku neeviduje, neexistujúce spojenie...
Reply on: irizar #51340:
Na toto čo povieš? http://evidencia-dopravcov.eu/foto/35731?carId=9597#photo on tam skutočne smeruje. ?
V LM na stanici prave videny Arway SAD ZV, ktoremu na transparentne svieti ciel "H.Nemce, kult.dom".

Em-Trest programming skills level over 9000...
V nedelu by mohli byt klby (aj busy) nasadzované ako posilove vozy aj po hokeji,,,?
osobne dúfam, že po sprevádzkovaní 31Tr (a mohli by to stihnúť do dušičiek, nech na linke 2 a 3 môžu nahodiť kĺbak vhodný pre starších ľudí) sa upravia aj vzory tak, aby sme ich videli na hlavných celodenných poradiach linky 1, a cez víkendy podľa potreby aspoň tak, ako sa nasadzovali v nedeľu na zvládnutie náporu študentov smer Tajovského SOUS.
Reply on: pepies #51336:
Ešte som zabudol. Koľko dobrovoľníkov a petícií sa spisalo a podpisalo, aby sa zachovala trolejka aspon v tej réžii, v akej končila. Aspoň to sa oplatilo. Dlhý boj, ale predsa. Som rád, že cestujem trolejbusmi, vozovy park sa podarilo obnoviť. Od oka dokonca na skoro 100%.
Reply on: 723.6 #51334:
Ak sa nemýlim tak vlaky sú štátna záležitosť. Busy a T-busy zas mesto alebo VUC. Uplny rozdiel. Štát rozdeluje dotácie pre VUC. A co sa tyka t-busov do Sasovej. Niekedy v cca 80-90 rokoch bol aj projekt. Mozno by tam bol najlepší projekt zo vstupom obidvoch dopravcov s možnosťou vstupu nejakeho investora, ktorý by v sasovej otváral vyrobu. Momentálne však teraz SAD ZVOLEN, pri jej frekvencii spojov a plynakou na linkach do toho nesiel. Pozn. Skoro novych plynakou... Čiže by to miselo investovať s DPMBB. Mozno využiť dotacie. Ale tak skoro troleje nebudu. Sorry za môj názor
Reply on: BB-Schuhu #51328:
no veru #1001 a #1501 by mohli byť základ historickej zbierky trolejbusov ? Aj retro náter im fuknúť, som za!
Reply on: Petik #51330:
Ani sa veľmi niet čo čudovať. Konkrétne na trati Banská Bystrica - Brezno sa zrejme od roku 1936 veľa toho nezmenilo, jedine pravidelná údržba a zároveň konzervácia súčasného stavu. Za týchto podmienok niet priestor pre zrýchlenie, na druhej strane akákoľvek modernizácia podmieňujúca zrýchlenie dopravy tu nebude, lebo trať do Brezna nie je koridorová.. Napokon, v 30. rokoch začínajúce motoráčiky vedeli jazdiť takmer tak rýchlo ako tie súčasné krabičky 812, samozrejme v limitoch povolenej rýchlosti a pomalých jázd na každom kroku tie rozdiely ani nemajú kde vzniknúť. No jedno sa zmenilo, zanikla výhybňa v Lučatíne a stanica v Ľubietovej a pomaly mizne aj zastávka v Predajnej, no tá ešte akosi prežíva z GVD na GVD, ktovie dokedy.
Rad by som videl, ako by dopadlo podobne porovnanie na Slovensku:
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/zeleznicni-trate/r~be8a5a0877dc11e5b440002590604f2e/

Ja som spravil uplne historicke porovnanie pre trat Brezno-Banska Bystrica
1938: jazdna doba 1:18 (resp 1:04 mierne zrychlene vlaky Os4005 a Os4011)
2016: jazdna doba 0:57 (najrychlejsi Os7406)
To je pokrok! 7 minut za 80 rokov.
RegioJet prepravil na trase Bratislava-Banská Bystrica od februára 330 tis. cestujúcich.
http://bystrica.sme.sk/c/8043155/na-trase-bratislava-banska-bystrica-prepravil-regiojet-od-januara-330-tisic-cestujucich.html

Nuž dá sa predpokladať, že drvivá väčšina tohto počtu boli cestujúci na trase Nitra-Bratislava a späť.
Reply on: draxter #51327:
To všetko sa ešte uvidí. Tak ja ale dúfam, že 1001 ostane zachovaná, keďže to je svojou históriou legendárny voz, keďže bol úplne prvým trolejbusom v BB a tých prvenstiev má omnoho viacej.
Dokonca by som si rád predstavil do budúcnosti, ak 1001 prejde opravou karosérie ako 1007, 1512 a pod., žeby sa obnovil pôvodný červeno-krémový náter ako mal tento voz z výroby v roku 1988. ?
Reply on: Jeffko #51325:
dúfame,ž e #1501 ostane ako historický voz navždy ? no a vyradí sa pravdepodobne 1523, 1005, 1001 a ešte asi jedna 15Tr, ale možno ani nie. Tu nie je podmienka vyraďovania. #1512 a #1518 prešli posledné dva roky nejakými väčšími opravami, #1529 a #1528 sú o polovicu mladšie vozy, takže tam to nepredpokladám vôbec. Pre #1007 platí to čo #1512 a 1518, možno prevezme po #1001 aj autoškolu. Ale to je len môj tip. ?
Reply on: Jeffko #51325:
Tak som videl dobre. Aspoň viem, ze nemusím ísť na očné.
Reply on: fragma #51324:
Tak a je to už aj potvrdené. Mňa by zaujímalo aké troleje sa ponechajú, čo sa vyradí a čo s toľkými kĺbmi bude DPM BB robiť.
Reply on: fragma #51323:
...aj keby ste videli trojmo/štvormo?
Reply on: draxter #51322:
žiadne popolníky netreba...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.