Vyjadrenie pana prokuratora je obzvlast stavnate. S touto mierou odbornosti by ho v normalnej krajine na prokurature nepustili ani k umyvaniu zachodov.
Zrusene priame vlaky do Ciech, udajne kvoli pracam v okoli Puchova. Vsetky vlaky Zilina-Puchov-Praha maju grafikon platny len do 27.2. Zrejme potom nastane nejaka zmena.
Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).
Tak ja zjavne rychlejsie pisem ako citam. Teraz vidim, ze pisu o diesloch aj elektrikach. Takze z mojho predosleho prispevku zostava len ta poziadavka na 1. triedu
dnes je výročie zrušenia dementných Xtrucliniek súbežných s trolejbusmi a prevádzkovanými v rozpore so zákonom ako "prímestská" linka nevychádzajúca z BB. Toto pseudoprevádzkovanie znamená, že SAD ZV a jeho prisluhovači nás okrádali pol roka (alebo rok?) a mestu to nijak nevadilo. Už ich kopnúť do rici - inak kedy končí zmluva na MHD s týmito nemoralistami?
Čaute odborníci.
Potrebujem poradit.
Existuje v libanonskom bejrute nejaka obdoba MHD?
ak áno viete mi poslat link na schému liniek alebo na dopravcu??
Neskutočný amaterizmus úplne pri každej veci - nevedno kedy to má ísť, hlavne pri hodinovom intervale (odchádzajú v celú hodinu, či kedy??) má človek len tak náhodne prísť na zastávku a čakať, že snáď za čo najmenej času oproti hodine niekedy niečo príde. Akurát sa dozvie, že má za tento chaos zaplatiť, ale opäť sa nedozvie z toho ich plagátu, že koľko. Čo ma na takejto informácii má akýmkoľvek spôsobom motivovať, aby so takúto vec využil?! Obdobne je zarážajúce, že organizátorovi medzinárodného podujatia toto stačí... Ale však sme na Slovensku, tu stačí zaplatiť a ďalej nie je podstatné, čo sa bude diať a hlúpi ľudia tomu ešte zatlieskajú, že také vôbec bolo. KATASTROFA.
veru tak. Inak 22 cez víkend ide aj cez Iliaš, pri moste (kto by už len šlapal z Iliaša na tieto spoje, buď spoj do dediny ale nie toto, potom je dôvod tam cez víkendy nedať kĺbak, lebo sa neotočí ako sme čítali.
Je to len stále sa potvrdzujúca 10 rokov pretrvávajúca neschopnosť "odborníkov" a "expertov" SAD ZV robiť MHD v BB. Tu samozrejme nemožno zabudnúť na fakt, že tieto nezmysly im predtým schvaľuje najskvelejší MsÚ v Blbotíne nad Hronom. To by ma zaujímalo, ako títo všetci by obhájili tie hlúposti, ktoré predkladajú a schvaľujú. Tento primátor a jeho úradníci majú o MHD rovnako žiadnu predstavu, ako ju nemali minimálne jeho traja predchodcovia a vedenie SAD BBDS. Hlavne že tu stále donekonečna "riešia" cyklistické trasy - no už len to zachráni dopravu v meste - môže to byť akurát tak bonus navyše pri zlepšovaní, primárne však musí fungovať VHOD, ktorú v tomto meste nepropaguje a ani nepropagoval ešte nikto a nikdy. Rovnako nechápem, že ak v BB máme takého obrovského medzinárodného "dopravného experta", ako je možné, že VHOD v BB a jej okolí nielenže nie je vzorovým príkladom pre všetkých, na ktorý by sa chodili poúčať z okolitých krajín, ale je to tu ako u truhlíkov, ktorí náhodne robia každú činnosť, pričom okrem existencie nejakej MHD je podstatné len to, aby ju prevádzkoval konkrétny dopravca, ktorý za to dostane v porovnaní s minulosti veľký balík peňazí bez ohľadu na to, ako to robí. Už som len zvedavý, kedy sa zase predĺži na ďalších 100 rokov táto nekvalita a ešte sa tomu bude opäť ako obyčajne prihlúplo tlieskať ako úspechu. A to platí i na úrovni kraja, kde sa reči o redukcii zbytočnej súbežnej autobusovej dopravy so železnicou a šetrení tak výkonov inam, resp. šetrenia verejných zdrojov, opäť absolútne minulo realite.
Pozn. Pre ilustráciu k tým časom - večer je čas jazdy medzi Rakytovcami a Pieninskou v X 32 minút (a posledný spoj cez Tesco až 39 minút, v tom 3 minúty pripočítané pre zachádzku do Tesca a ďalšie spomínané 4 minúty navyše nepochopiteľné na zvyšnej časti trasy), kým cez víkend celý deň zhodne až 35 minút a posledný spoj cez Tesco o +3 minúty kvôli Tescu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petik
Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).