Neda. Teorericky by sa to dalo zahrnut do ROP (regionalny operacny program). Je to obdoba OP BK, ktory spomina 810zssk, lenze tam sa s takymi projektami priamo rata.
Pre buduce programovacie obdobie by, podla mna, mala ist cela obnova MHD prave z ROP. Podmienky OP ZP su prilis obmedzujuce, vyhovuju len pre plynove autobusy.
Skapal tu pes, takže sem prispejem malou chybyčkov na mape, ktorú si môžte rovno opraviť ? . Ide o tabulku vedla legendy o tom že mimo mesto platí tarifa MHD. Sú tam uvedené linky 51, 54, 56, 56, 63 ? . Namiesto prvej 56 by tam malo byť 55 ? .
Nuz jedine ze existuje nejaky iny OP z ktoreho sa to da, lebo toto sa robi z OP Bratislavsky kraj (ktory je akousi kompenzaciou za to ze BSK nemoze cerpat z inych OP).
Myslel som si, takže momentálne by nový prevádzkovateľ MHD mohol robiť kľudne to, čo SAD ZV v roku 2006. Klasický slovenský syndróm: zrušme najskôr a potom chytajme za chvost.
Nevie niekto, ktorá vyhláška nahradila vyhlášku č. 311/1996 Z.z. zrušenú novým zákonom č. 56/2012 Z.z. o cestnej dorpave? vyzerá to tak, že sa prijal nový zákon, ale podľa § 41 ods. 2 tohto zákona sa pozabudli vydať podzákonné právne predpisy.
S minibusmi už ticho, už sa musíme zmieriť s tým že už nebudú, a problém sa musí (AJ DÁ KEBY SA CHCELO) vyriešiť autobusmi. A tým čo to vadí že im to tam hrkotá, tak to sú vadní ludia ktorým na dvor treba postaviť protihlukové steny ? . Samozrejme z ich daní ? ? .
Prepojenie Haškovej ulice - budované premostenie ponad SO - ul. Mikuláša Kováča a Petra Karvaša (ponad Auris a profesora Sáru) s vyústením na Jesenskom vŕšku miestnou komunikáciou zrejme tak skoro nebude a zišlo by sa, napr. aj pri trasovaniach minibusov do starej Sásovej...
k BID sa radšej nebudem vyjadrovať lebo by ma piclo ? ? . Myslel som 4 pásma pre okres, ťahať do toho celý kraj by bolo teraz náročné, zdĺhavé a neviem aké ešte dalšie prídavné mená ? ? (môžte všetci doplnovať) ? .
Ale vsak ano, dotoval by to dalej a preto by musel s tarifou suhlasit a celkovo system zjednotit...
4 pasma by nestacili pre cely kraj... pre zaujimavost prikladam Koncepciu BID ktora sa navrhuje taky system v SK podmienkach: http://www.bid.sk/data/File/dokumenty/KoncepciaBID.pdf (pripadna dalsia diskusia na temu BID prosim mailom, lebo tu by to bolo OT)
Kraj nech len ďalej dotuje to čo dotuje doteraz, alebo viac ? a (ale to by nemohla byť SAD Bryndza) prímestke linky by sa nejak zmysluplne očíslovali a zjednotila by sa tarifa dajme tomu na 4 pásma, a fungovalo by to ako v BA kupim si listok v stanku alebo v automate (dodatočne u vodiča) a boli by tam nejake štikatka. Dajme tomu že popri tom by boli listky na jednu jazdu ako doteraz. Čo vnímam akoý problém pri takýchto zmenách sú dôchodcovia, tí by zas excelovali ? (ani doteraz nevedia kam majú kartu priložiť) ? , takisto aj nepravidelní cestujúci ktorí radi robia zmätky a nervy vodičom a turisti ktorí nevedia po slovensky ale pri nich je to ospravedlniťelné.
Tak ovela lahsie sa nabaluje cez objednavanie sukromnych firiem. Kazdopadne, to co som popisal je postup ktorym sa da dosiahnut system, ktory bude fungovat. Nabalovaniu treba branit, ale nie nicnerobenim (tzv. bratislavske protikorupcne maximum kedy jeden primator vybrakoval mesto natolko ze uz nie je z coho kradnut).
IDS by samozrejme padol dobre, ale to by bol dalsi krok ked by sa podarilo stabilizovat stav MHD. Navyse do IDS by bolo nutne zatiahnut aj kraj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Pre buduce programovacie obdobie by, podla mna, mala ist cela obnova MHD prave z ROP. Podmienky OP ZP su prilis obmedzujuce, vyhovuju len pre plynove autobusy.