Reply on: jojik #46304:
Treba poslat staznost na SAD ZV a kopiu na mesto. Stazovat sa treba aj na to ze isiel skor (aj ked sa ponahla domov, cestovny poriadok plati) ale hlavne na to ze nezastavil. Netreba sa vzdavat boja proti tejto hluposti.
ale asi je to ako s inymi funkciami v nasom meste kde si dosadzuju len svoje vdačne rybky
Nech mu je zem ľahká? Toto nie je jediný prípad. Totižto ide o to, že takýto "ukončovací" nočný spoj PAL po NSL (vlatne po SAD-ku), ktorý ide hore do dediny 22:30, je uvedený v CP ako riadny spoj (teda s obsluhou cestujúcich). Naspäť väčšinou ide prázdny na nulu okolo 23:00 po NSL a vodič zrejme podľa rutiny nepredpokladá nástup cestujúcich na nácestných zastávkach (no ale to by mal-spomaliť, presvedčiť sa o čakajúcich cestujúcich, príp. zastať, najmä na hlavných zastávkach s výklenkom by si mal dávať lepší pozor), pričom s vozidlom prechádza cez zastávku veľakrát neprimeranou rýchlosťou (neubrzdil by, keby niekoho zbadal) a možno sa ani neobzerá a myslí na záverečnú, možno sa chcel vyhnúť odbočeniu z Nábrežia na NSL a frčať si po Stavebnej... Takéto problémy sú také SAD-kové, bez ohľadu na dopravcu a typ dopravy (PAL/MHD). Na Námestí Ľ.Štúra mohol byť aj problém viditeľnosti (stavba križovatky, iný jazdný pruh, prestavba zastávky,...). Taktiež mohlo zohrať úlohu na podcenení situácie aj to, že bol prvý deň jeho jazdy (2.1.) po sviatkoch (inak denný spoj nešiel 31.12. a 1.1.). Je to o to smutnejšie, že nemáme klasickú nočnú dopravu a takéto nočné spoje by občas veľmi dobre poslúžili cestujúcim (ktorí sa im z týchto nespoľahlivých dôvodov snažia vyhýbať), napr. aj na prípoj na nočnú medzinárodnú linku z BB smer Praha cez Brno o 23:30. Ďalej tento spoj ide práve v dráhe zrušeného býv. posledného spoja L21/22 23:08N (pre racionalizáciu je to dobre, Rakytovce majú 22:25 badínsky spoj).
Agent007
ale ked si raz niekto nedovidi na spicku nosa, tak holt si nevsimne ako konsky oznam na webe, vo voze, na zastavke...