to ano, lenze ked niekto nevyuziva MHD ale IAD, tak asi ani nebude mat listky z MHD ktore by mu povedali aby vyuzil mesacnik(to co si navrhoval). na to by bolo treba daku inu kampan.
Od Malachitovej na Stupy - v klesaní posledný rodinný dom tiež pod vodárničkou, cesta k súkromnému pozemku (prechod zakázaný!), ďalej k záhradným chatkám oddelená od panelovej cesty zábranou, ak tak pešo akurát v súčasnosti... ?
lenze ine spolocnosti maju konkurenciu. v mhd v BB konkurencia neni. ten kto nema inu moznost ako vyuzivat mhd tak ju vyuziva, ten co inu moznost ma tak nevyuziva.
Samozrejme od Sládkovičovej komunikácia nevyhovuje, v minulosti tam po nej chodili k vojenským objektom tanky z kásární v Kráľovej a na smetisko smetiari. Zaznamenal som náznak posunu výstavby cca pred 2 rokmi, no v súčasnosti to už opäť iba narastá.
Lenze do Rusoviec je dobry interval, kdezto v BB do mnohych casti nie. Keby do Rusoviec jazdil bus z centra raz za hodinu tak urcite ma zmysel radsej jazdit 3x za hodinu len po Petrzalku.
To je v mensom meste vzdy tazke. Napriklad tym, ze nekupim klbove trolejbusy:-) Ale bavime sa tu o 1 spoji za hodinu, ktory zvladne minibus. Mala by sa zaintegrovat Prsianska linka a jej CP zladit s mestskou linkou.
Riesenie, co navrhujes ty, je obdoba toho, ako keby si v Blave skratil linku z Rusoviec po Petrzalku, aby mohla mat dobry interval linka ex43 a ex54. (viem, ze 43 aj 54 dobry interval maju, len chcem porovnat sikanu cestujucich).
Re #44690 fragma: Ja som myslel cestu od Malachitovej ulice na ulicu Stupy.
Pár rokov dozadu (cca 2007-8) som dostal z MsÚ odpoveď, podľa ktorej sa mala uskutočniť výstavba (lepšie povedané dostavba) komunikácie Vozovňa - Pršianska terasa v rokoch 2009-2011. Ako je to v skutočnosti, to vieme. Súčasná cesta od Sládkovičovej je z hľadiska jedinej prístupovej komunikácie do pomerne veľkej obytnej časti s perspektívou jej ďalšieho rozvoja nevyhovujúca. Nehovoriac o tom, že po postavení uvedenej novej komunikácie by boli lepšie podmienky aj pre trasovanie liniek MHD. Veľmi reálne by som si vedel predstaviť linku od Vozovne na terasu s tým, žeby zabezpečovala prípoje od trolejbusov č. 2 a 3.
Plánovala sa aj (80./90. roky) cesta z terasy na Stupy. Dokonca tu nie je až také veľké prevýšenie ako od vozovne a vychádzalo by to aj kratšie. Od tohto nápadu sa zrejme upustilo hneď ako padol plán výstavby najväčšieho sídliska na terase.
V súčasnom stave by som si vedel predstaviť zladenie 13 + 601463. Aby neboli diery napr. medzi 9. a 13. hodinou (ako písal kvorka), večer a cez víkend.
Pri tej Kremničke, v MHD po jednej zastávke prestupovať vo Vozovni, pričom L 601455 ťa zavezie priamo k centru a na Uhlisko, to by daní obyvatelia asi nechceli mať takú MHD...
Rakytovce sú trošku iné, majú aj L 601455 Badín-Hronsek, ktorá im nepostačovala, no súčasná L 21 je až prehnaná (a ide pod trolejami po Sládkovičovej /tam nech chodí len 601455/, mohla by byť len L 22 Rakytovce-Zvolenská cesta-Pieninská), ležia na priamom ťahu do Badína bez prevýšenia, kým Terasa nie s prevýšením 100 m.
S prepojením Stupy - Terasa som sa aj ja pohrával, kúsok poniže Mosadznej odbočuje úzka asfaltka k vodnému rezervoáru (blízko sa robia ďalšie vnútroblokvé cesty, vjazd je v súčasnosti sťažený nasypanými kameňmi novej cesty k rodinným domom), pred rezervoárom prudším "s-kovým" klesaním schádza poľná cesta (krajinársky vďačné prostredie) k Malachovke (naľavo Bučinová ulica k Malachovu), napravo domčeky vyúsťujúce na Malachovskú cestu presne v priestore zastávky "Stupy,otočka", provizórny mostík). Ďalej prepojenie Malachitovej ulice s ulicou Stupy panelovou cestou-prejazd zakázaný, súkromný pozemok. Ako teória dobré prepojenie, no v súčasnej praxi?
Tvojim argumentom rozumiem, akurat ze ked nie prestupny system tak potom je mozny len system odvsadial-vsade s intervalmi 30-60 minut na mnohych linkach. To podla teba ludi z aut pritiahne,
Nie som si isty, ci taketo napajacie linky su vhodne pre mesto velkosti BB. Tiez som sa v minulosti pohraval s napadom, ze Rakytovce a Kremnicka by mohli mat spojenie len napajacom Vozovna - Rakytovce s garantovanym prestupom na L2.
To by urcite vyuzili ti, co nemaju inu alternativu, ako MHD. Ale komu inemu by sa chcelo na takom kusku prestupovat? Bystrica nie je Bratislava. V BB si autom vsade za 5-10 minut. Ak ma byt MHD alternativou k autu, tak taketo linky by v BB vznikat nemali.
Inac taka uvaha. Podla Google Maps chyba medzi Prsianskou Terasou a Stupami asi 400m asfaltu. Neviem, ci je inac tato cesta (po vyasfaltovani) vhodna pre autobus, ale v buducnosti by mozno stalo za uvahu viest linku MHD tadeto. Tym by sa 1 linkou obsluzili 2 mestske casti, ktore v sucasnosti nemaju poriadnu MHD.
A keby sa niekedy dokoncila uz 20 rokov nedokoncena cesta na Prsiansku terasu od Vozovne, mohla by kludne existovat vymetacia linka Rakytovce - Vozovne - Prsianska Terasa - Stupy - centrum.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023