K #4311: Zaujímalo by ma, ako je možné, že:
- vozidlo 1004 z L7 stihlo prísť v So 13.11.2004 o 22:16 cet na svetelnú križovatku pod Krajským úradom, keď v tomto čase mal mať ešte len príchod z posledného spoja na žel. stanicu;
- vodič vozidla BB-521AI idúceho v So 13.11.2004 na spoji L5/2205 svojvoľne skrátil trasu linky pri Krajskom úrade a odišiel rovno do vozovne. Ani to mu však nezabránilo, aby potom na spoji L10/2240 meškal cca 3 minúty už na Poľnej ulici. Svojím konaním hrubo porušil prepravnú povinnosť dopravcu v zmysle § 4 ods. 2, § 8 ods. 2, ďalej nevykonal prepravu podľa cestovného poriadku v zmysle § 6 ods. 1 a § 13 ods. 1 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave;
- v Ne 14.11.2004 nemalo vozidlo na spoji L33/2130 označenie L33, ale L30. V dôsledku tejto skutočnosti cestujúca na zastávke Úsvit nenastúpila do prázdneho vozidla, keďže videla, že je označené ako L30 premávajúca na Hlbokú ulicu, o ktorej ani nevedela, kde sa nachádza. Vybraného spoja sa už ale samozrejme nedočkala. Nesprávnym označením vozidla došlo k porušeniu § 8 ods. 1 písm. f) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave v znení § 9 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a v konečnom dôsledku opätovne nebola splnená prepravná povinnosť dopravcu, keďže spoj L33 v podstate nešiel.
V súvisloti s uvedenými skutočnosťami upozorňujem, že za porušenie všeobecnej (§ 4) alebo osobitej povinnosti dopravcu (§
správny orgán uloží podľa § 35 ods. 1 písm. b) pokutu do 200 tis. Sk a súčasne môže dať orgán odborného dozoru aj podnet na odňatie dopravnej licencie podľa § 33 ods. 2 písm. b). Myslím si, že sú to dostatočne relevantné dôvody na zjednanie nápravy.
Tento príspevok odporúčam považovať za priateľskú pomoc.
Pozn. Po 15.11.2004 zastávka Úsvit, vozidlo 1502/4145 - plánovaný odchod 8:00x, skutočný 8:07:14, meškanie +7:14 pri súčiniteli využitia kapacity vozidla 0,29.
- vozidlo 1004 z L7 stihlo prísť v So 13.11.2004 o 22:16 cet na svetelnú križovatku pod Krajským úradom, keď v tomto čase mal mať ešte len príchod z posledného spoja na žel. stanicu;
- vodič vozidla BB-521AI idúceho v So 13.11.2004 na spoji L5/2205 svojvoľne skrátil trasu linky pri Krajskom úrade a odišiel rovno do vozovne. Ani to mu však nezabránilo, aby potom na spoji L10/2240 meškal cca 3 minúty už na Poľnej ulici. Svojím konaním hrubo porušil prepravnú povinnosť dopravcu v zmysle § 4 ods. 2, § 8 ods. 2, ďalej nevykonal prepravu podľa cestovného poriadku v zmysle § 6 ods. 1 a § 13 ods. 1 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave;
- v Ne 14.11.2004 nemalo vozidlo na spoji L33/2130 označenie L33, ale L30. V dôsledku tejto skutočnosti cestujúca na zastávke Úsvit nenastúpila do prázdneho vozidla, keďže videla, že je označené ako L30 premávajúca na Hlbokú ulicu, o ktorej ani nevedela, kde sa nachádza. Vybraného spoja sa už ale samozrejme nedočkala. Nesprávnym označením vozidla došlo k porušeniu § 8 ods. 1 písm. f) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave v znení § 9 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a v konečnom dôsledku opätovne nebola splnená prepravná povinnosť dopravcu, keďže spoj L33 v podstate nešiel.
V súvisloti s uvedenými skutočnosťami upozorňujem, že za porušenie všeobecnej (§ 4) alebo osobitej povinnosti dopravcu (§
správny orgán uloží podľa § 35 ods. 1 písm. b) pokutu do 200 tis. Sk a súčasne môže dať orgán odborného dozoru aj podnet na odňatie dopravnej licencie podľa § 33 ods. 2 písm. b). Myslím si, že sú to dostatočne relevantné dôvody na zjednanie nápravy.Tento príspevok odporúčam považovať za priateľskú pomoc.
Pozn. Po 15.11.2004 zastávka Úsvit, vozidlo 1502/4145 - plánovaný odchod 8:00x, skutočný 8:07:14, meškanie +7:14 pri súčiniteli využitia kapacity vozidla 0,29.
Kami