Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čo sa týka konfortu cestujúcich, koľko ľudí toľko chutí. Niekoho to netrápi vôbec, niekoho kus a niekoho riadne. Ja osobne si všímam autobusy a trolejbusy z rôznych pohľadov keď že som technicky založený človek. Len v BB viac ako autobusy a trolejbusy kazí a odrádza cestujúcich anti system MHD. Ja osobne v tejto situácii by som sa vozil aj na korbe V3S, keby tá V3S - ka išla aspoň každých 15 minút v špičke.
Čo sa týka šoférov sad balkán, drvivá väčšina, česť výnimkám sú obyčajný lazníci a chrapúni, ktorí si myslia že sú páni za volantom, ktorí môžu všetko a cestujúci sú len hnoj, ktorí musia voziť. Kde by si oni čítali vyhlášku a prepravný poriadok.
Ku hygiene, keby to robili aspoň na dvore kde ich nikto nevidí ale oni si kľudne zametajú autobusy na zastávkach. Otvorí dvere a smeti šup von na cestu potom si pán autobusár zapáli cigaretu a šup do trávy potom si dá desiatu a zasa šup von oknom. O olejových švkrnách ani nejdem hovoriť.
Kto sa chce o tom presvedčiť pozívam ho na exkurziu zástavka Slnečná - otočka. ?
Reply on: vladis888 #40761:
V civilzácii vodič neumýva podlahu ani rámy okien. Poznávacím znamením balkánskej prevádzky je to, že vodiči sa zúrivo bránia poskytovať cestujúcim informácie ale bez slovka protestu umývajú autobus niekde na dvore.
Reply on: roman85 #40760:
V Beszterczebányi ešte tepovač neobjavili ? ? Pre mňa je teda koženková sedačka ďaleko významnejším signálom ako SOR.
Reply on: roman85 #40766:
Mne osobne sa páčia škodovky 25. Ale ani tento SOR čo testujú teraz nevyzerá byť škaredí. Chcel by som vidieť prevádzkové náklady a parametre vozu.
Reply on: vladis888 #40761:
myslim ze bb staci citelis , od karosy , ved su nizkopodlazne , nizkonakaldove na udrzbu , a dalo bvy sa do nich namontovat kozenkove sedadlo ,a o komforte to nieje kedze je to na MHD nie dialkove linky , jednoducho nastupit, previezzt 3-4 zastavky a vystupit , to by som zvladol aj na traktore !!!! vy nie ??? hlavne nech tam nieje v zime -10 a v lete +50 stupnov, a nech nehrkoce ako citelis bus , ako to mame tu na bus linkach ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------a este pred niekolkymi mesiacmi sa tu bavily ze troleje zaniknu a teraz riesite ze nove chcete , nech jazdi co jazdi a nech technicky posstaci - ci uz kapacitne a ci uz STK -stav vozu
Reply on: 810zssk #40763:
...resp este inak to napisem, lebo ma zas niekto bude chytat za slovicka.. Solaris vidim ako vhodnu moznost. Najlepsi bude naozaj SOR, alebo citelisoidna Skoda.. ale Solaris je tiez fajn cesta (z mojho pohladu).
Reply on: vladis888 #40761:
Prosim, napis mi cislo prispevku kde niekto navrhol aby sa do Banskej Bystrice kupili Mercedesy. Dakujem.

Ja som akurat navrhol Solaris a za tym si stojim.
Reply on: Mont #40759:
Jasne, ved ja som napisal ze aj ostatne faktory su dolezite a to je napokon dovod preco nie som za to aby sa v BB kupovali drahe vozy - kym nebudu vyriesene ine veci, nemali by zmysel.
Reply on: roman85 #40760:
To máš pravdu koženka alebo koža sa dá veľmi ľahko umyť a tým sa dá aj hygiena dodržiavať. Ale u nás??? Keď vodič neviem umyť ani podlahu??? a nie to ešte rámy okien ved tam je toľko prachu že hrúza. Trolejbus by mal byť praktický či z prepravného hľadiska jasné že tam musí byť aj dáke pohodlie keď človek ide na dlhšiu vzdialenosť ale aj z technického hľadiska, musí sa dať ľahko opraviť a ani náhradné diely nemôžu byť drahé ako tu niekto písal že nech kúpia mercedesy to je blbosť.
Reply on: S499.1023 #40743:
naco ti bude luxus sedacky , ked niekdo ich aj tak znici popise, pokresli polepi zuvackami popripade dotrha, moj nazor do mhd patria kozenkove sedacky tipu KAROSA 731 , aj z hygienickeho hladiska !!!!! hlavne pri preprave ciganov, bezdomovcov, atd.... vzdy sa da utriet nie ako u plysovych .... HYGIENA BUSU JE KAROSA s kozenkovymi sedackami "!!! narozdiel od karosy s plysovimy , aky je medzi nimy rozdiel ????ci v hlucnosti a zvuku motora ??? a viac by sa k teme nevyjadroval tema : trolejbusy co kupit !!!! nova tema : hygiena busu : plysove -kozenkove - kvalita komfort co vy na to ????
Reply on: 810zssk #40758:
však ja ti dávam za pravdu (do istej miery, samozrejme), že cestujúcemu nie je jedno, v čom jazdí, ale nie je to jediné kritérium (ako to už tu ktosi spomínal) a na druhej strane - všetci pindajú na staré busy - napr. takí dôchodcovia nadávali na staré karosy, že majú schody a že sú staré a tak podobne, a teraz nadávajú na citelisy, že sa im na tie bidielka zle vysadá, že sa tam nemajú kde chytiť, že tam je v lete aj zime priteplo, že majú malé okienka na vetranie a bla, bla, bla - jednoducho cestujúcim sa veľmi vyhovieť nedá 🙂
Reply on: Mont #40756:
Ak si ma cital pozorne, tak este na zaciatku som jasne napisal ze v BB pripade su najvhodnejsie SORky. Akurat bojujem proti tvrdeniu ze cestujucemu je jedno cim cestuje.
Reply on: Mont #40756:
ano mate pravdu, tie peniaze su z casti aj moje a viem ze eu neda peniaze na hocico atd.. nestudoval som podmienky, ani ceny, ani naklady na udrzbu ani nic. snazil som sa prezentovat nazor, ktory ma podla mna vacsina cestujucich co sa "nevyznaju do problemu" a to, ze "ved EU to zaplati tak vezmime co najkvalitnejsie".
Reply on: router #40748:
D ) : a keď sa nablýskaný mercedes raz pokazí alebo mu dačo odpadne a pod., kto bude platiť drahé náhradné diely a servis? je pekné, že EÚ zacvaká nové busy, ale pochybujem o tom, že do nich bude nalievať peniaze na opravy počas ich životnosti (prípadne aj po...) - z tohto pohľadu si myslím, že vhodnejší variant by bol lacnejší bus s prijateľným komfortom pre cestujúceho a s nie drahými nákladmi na opravy a údržbu - ono, ak v západnej Európe na mercedesy majú, tak zrejme majú aj na ich opravu a údržbu, lenže ak by sa nám tu nedajbože zaradom kazil jeden mercedes za druhým, tak oprava bude jednoznačne drahšia, ako keby sa pokazili naraz trebárs SOR-ky alebo Citelisy...ja nevravím, že by nebolo fajn voziť sa v mercedese, ale na druhej strane, v tom buse stráviš približne 20 min./jazdu a to sa vydržať dá, si myslím aj v lacnejšom buse, bo vo väčšine NP busov už s priestorom na nohy najmä v zadnej časti busu pri státí rátať nemôžeš a ak sa ti sedadlo nepáči, tak si staň, MHD má byť efektívna a nie aby sa prispôsobovala kdejakým požiadavkám, príp. rozmarom cestujúcich ...toľko môj názor, môžete sa hádať ďalej 😃
Reply on: m@rtin #40752:
Nie údajne, ale naozaj. Jednalo sa o vozidlo SOR BN 10,5 #3418.
Reply on: S499.1023 #40749:

100% souhlas
Reply on: router #40748:

Typicky alibistický názor. Eurofondy nejsou nic jiného než vybrané peníze ze všech zemí EU. Tedy i tvé peníze.
Reply on: 810zssk #40730:

údajně... Je mi to jasný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.