Myslim ze je tam taka uzasna vec ze objednavatel dopravy musi uprednostnit vlak pred autobusom (also known as "ideme vyhanat ludi z VHD do aut").. Tak asi to mysli.
Čo tak zrušiť tie spoje. 2 busy = cca 1 vagón. A osobáku to trvá max o 4-7 min dlhšie, ako zrýchlenému spoju do ZV. Tak niet čo dodať. Len o trošku lepšie súpravy. Ozaj a nový zákon o dráhach. Len dúfam, že železnice ho využijú.
Re #39833 Mont: To, že Vás nepočkal os do Vrútok by pri zdržaní toho os vlaku mohlo znamenať zmeškanie prípoja na iný vlak vo Vrútkach. Na prípojné vlaky sa čaká do 10 min, pokiaľ nie je uvedené inak. Nako%lko by ste podľa GVD mali čakať 30 min, tak bolo priateľnejšie vedenie ZR vlaku ako OS vlaku v celom úseku Diviaky - Vrútky.
Re #39821 LUK: Ale zvykne, nie raz na mňa čakal Horehronec. Pardon, po novom Laier. To všetko je o meškaní. Ak mešká vlak veľa, tak sa nečaká. Ak málo, tak čaká.
Re #39818 BB-Schuhu: Železnice ďakujú za pochvalu. Čo sa týka zastavenia Ex 231 tak ten zastavuje v Turčianskych Tepliciach denne. Čo sa týka čakania, mali ste šťastie, že ste boli veľká skupina. Inak by asi Ex 231 nečakal, a museli by ste využiť služby Os vlaku 7307.
Ja som už dávnejšie premýšľal nad tým, či by kĺbaky nemohli jazdiť aj na zrýchlených spjoch BB-ZV. Dosť veľa spojov ide dvojených (dva busy v rovnaký čas), tak zrejme by sa uživil aj kĺb.
Inak je pravda, SAD LC má pekne porobené kĺby. Ako keby som videl Karosu C964 ?
Mohla. Ale teraz jej budúcnosť spočíva asi už iba v likvidácii. ? A okrem toho, zrejme rovnaký osud možno pripísať najnovšie aj zvyšným dvom C744 SAD ZV (ZV-831AY a ZV-902AY).
Však práve, pôvodne som si myslel že po dokončení SO bude MHD z pôvodnej cesty cez "tunel" vylúčená (možno okrem L20, ktorá ďalej pokračuje Rudlovskou cestou), ale asi to tak celkom nebude. To, že tam tá zastávka chýba v jednom smere - to si vysvetľujem tak, že v tomto meste na MHD asi naozaj nikto kompetentný nemyslí a nikoho to ani nezaujímalo.
Máš pravdu, zo smeru od Sásovej tam nie je naprojektovaná zastávka MHD na tej novopostavenej vetve od Cesty k nemocnici po Rudlovskú čo pôjde tým novým podjazdom popod trať. Je tam iba ten záliv smere Ru-Sa, i keď naproti nemu cez cestu by priestorová rezerva na taký záliv bola, ale asi to mesto zabudlo tam zakomponovať v rámci pripomienkového konania, alebo sa fakt v mere do centra počíta s prejazdom MHD cez starý podjazd, ktorý by jednosmerne slúžil na tieto účely (a obojsmerne aj pre vozidlá zvláštnych služieb) spolu s chodníkom pre peších. Takže zastávka pri Aurise by tým pádom zostala aj naďalej. ?
Troška na inú tému - severný obchvat.
Pozeral som do "výkresu" a pokiaľ platí tá verzia projektu, ktorú mám doma, tak ma zaujala jedna vec. Nová autobusová zastávka na Rudlovskej ceste pod viaduktom (nachádzajúca sa na novej preložke cesty, neďaleko plánovaného žel. podjazdu) je zakreslená iba jednosmerne - t.j. v smere do Sásovej! Znamená to, že v opačnom smere (t.j. zo Sásovej do centra) bude MHD jazdiť naďalej starým tunelom popri AURISe?
Teraz už nie, ale ešte včera večer bolo pri uvedených spojoch znamienko "n". Som rád, že sa tie spoje nezrušili, len dúfam že ma teraz nikto nezačne presviedčať že som si to všetko vymyslel.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter