Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #38453:
Ty si zjavne jeden z tých, ktorým stačí na opitie rožkom čokoľvek - nie je to prvý raz, čo takto reaguješ za tú dobu, čo sem prispievaš. A rozmýšľanie bez faktov typu však a čo, keď môže byť oné alebo izé a môže sa to takto, lebo to jatak cíti atď. Ja som doslova zhrozený, ako sa pristupuje z pohľadu ľudí k zákonu - a v tomto prípade ide zase o skutočnosť, že zákon dáva len základné kvalitatívne a odborné požiadavky na to, aby niečo malo aspoň nejakú úroveň. Ak to nevieš alebo nechceš akceptovať, tak mi aspoň nevypisuj pocity ako reakcie na fakty.

Zopakujem to - niekto niečo by urobiť mal, pretože normálny by mal mať snahu poskytnúť klientovi kvalitnú službu na odbornej úrovni, k mnohým veciam je zaviazaný zákonom a zmluvou. Skutočnosť, že v praxi na základe vlastnej hlúposti z toho je schopný realizovať minimum a aj to za pomoci veľmi čudných praktík - no prepáč, ja mu za to tlieskať nebudem a opäť sa pýtam, ako je možné, že za porušovanie všetkého možného nie je nielenže nikdy potrestaný, naopak dostáva ešte stále väčšie výhody. Niektorí sa naivne tešia z toho, že do premávky v 10/2009 pribudnú nové vozidlá (ja samozrejme nepopieram prínos pre cestujúcich), avšak tým neexistuje dôvod, prečo by nemala byť neoprávnená kritika, že dopravca nesplnil podmienky zmluvy a dohodnutý počet nových vozidiel nezačal v meste premávať už do 6/2006, napriek tomu, že obdobné sľuby boli všetko dôvodmi preto, aby prevádzkoval dopravu v meste. Na druhej strane niekto zostal ukrátený, resp. nemohlo byť výrazne skôr a hlavne kvalitatívne lepším spôsobom zabezpečované napredovanie MHD bežným štandardom, keďže niekto musí byť uprednostnený, lebo skrátka musí. A či sa budeš hnevať alebo nie, opäť sa vrátim k tomu, že kým ty žiješ v BA, tak ja žijem tu a podrobne sledujem túto frašku od začiatku ešte v roku 2004 s predpokladám aj lepšími znalosťami miestnych pomerov a predchádzajúceho vývoja ako ty a preto mi je aj smiešne, keď vieš posúdiť, čo a ako hodnotím ja. Skrátka SAD ZV sa pasovala za najskvelejšieho záchrancu a liek na všetko a v zmysle toho je aj posudzovaná jej činnosť - skutočnosť, že neustále robí niečo zle a súčasne prípadne aj niečo porušuje a niekto to pomenuje, tak nie je problém v tom, že ich niekto často kritizuje, ale v tom, že sú takí babráci, že nustále dávajú dôvod, aby bola taká kritika zakaždým opodstatnená.
Reply on: PIT #38451:
no celkom zaujímavé je, že do VÚC má šancu sa dostať na vedúcu pozíciu jedna veľmi kontroverzná osobnosť... teda ak je naozaj ten dotyčný niečoho schopný a ľudia ho naozaj ako na truc zvolia ako opozíciu týmto zasraným klamárom, tak možno sa aj dokáže postaviť za udržanie a rozvoj trolejbusov v BB... dúfam, že viete o kom je reč. Dnes o 16:35 má vraj byť na STV2, tak som zvedavý čo povie.
Reply on: expresbb #38454:
To s tou udrzbou je podla mna proste blbost.

Ja netvrdim ze SAD ZV je dobry dopravca. Od zaciatku jasne deklarujem ze ich neznasam za to vsetko co robia. Ale to co robi PIT je hladanie kazdej zamienky a este aj dobre veci co obcas spravia (lebo ano, obcas spravia krok vpred) ofrfle, len aby nadaval na Bryndza Lines.

Vies preco ma to stve? Pretoze takymto pristupom trolejbusom a vseobecne DPMBB iba uskodi. Vdaka ludom ako on sa mozu zastancovia trolejbusov stat v ociach ostatnych fanatikmi co len hladaju zamienky proti SAD ZV. A to bude viest k tomu ze ich prestanu pocuvat. Co bude problem.
Reply on: 810zssk #38452:
Ako ináč by si to potom ty nazval. A nie je to teória hodná diskusií sme.sk
Re #38453 810zssk: Musím sa zastať PIT-a. Koľko krát bol na MsU aby sa dačo robilo a hlavne v prospech cestujúcich. Koľko krát upozorňoval na nedostatky. DPMBB nebolo treba vytýkať verejne čo robí zle. Stačlo napísať mail a bola zjednaná náprava. Len bohužiaľ máme tu istého dopravcu, čo al keby si ho telefónnym zoznamom ovalil, tak si to nevšimne. A to že niekto dodá logo na CP a CP nie je v súlade zo schváleným CP tak to je sila. Napríklad CP istého dopravcu sa podarilo rozdeliť na dva režimy. Nuž len dákosi zabudli, že tam majú uvedený jeden spoj dvakrát. Ale to nikoho nezaujíma. Však, že. PIT nenadava na všetko, len na to čo je zlé. A to málo dobrého čo spravili, by sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky.
Reply on: PIT #38451:
"Čo je to už len za nápad ísť ľuďom vtláčať do hlavy niečo také, že si budú mávať na minibus a zastavovať podľa požiadavky - však zákon niečo také nielenže nepripúšťa, ale zakazuje - absolútne by tak nemohla byť naplnená základná charakteristika tejto dopravy. Naviac správny orgán by v zmysle zákona ani nemohol vydať dopravnú licenciu na niečo také - i keď v BB si zo zákona nerobí nikto nič a nieto ešte MsÚ, ktorý porušovaniu zákona minimálne v oblasti dopravy zásadne skôr napomáha."

A co? Tak to podla zakona nebude bus, ale nieco ine??? Kde je problem? Okrem toho ze ti neustale ide nie o kvalitu dopravy, ale o nadavanie na SAD ZV za VSETKO (aj to malo dobreho co spravili)...
Reply on: PIT #38451:
"Čo myslíte, že sa len náhodou úmyselne nevykonávajú poriadne opravy a údržby trolejbusov, ale len toľko, aby nejako ešte jazdili. Však to vidí aj slepý. Lenže cieľ je jasný a prostriedok k ktomu je - urobiť pohľad, že trolejbusy sa rozpadnú a teda ich zničia." - Tak toto je konspiracna teoria hodna diskusii na Sme.sk
Reply on: expresbb #38449:
Jedná sa o politckú demagógiu s jasným cieľom - profitu spriaznenej súkromnej spoločnosti. Keď potreboval hlasy do volieb, tak rozprával o podpore DPMBB a rozvoju trolejbusovej dopravy (a to tu ten klamár rozprával, ako chce ísť s trolejbusmi na Sliač, či hádam až do ZV), teraz už sa správa čisto ekonomicky pre potreby tých správnych svojich s tunelovaním mestských peňazí pod rúškom akože treba na MHD. Celé je to jeden obrovský podvod s vopred jasným scenárom - všetko pre SAD ZV.
Čo myslíte, že sa len náhodou úmyselne nevykonávajú poriadne opravy a údržby trolejbusov, ale len toľko, aby nejako ešte jazdili. Však to vidí aj slepý. Lenže cieľ je jasný a prostriedok k ktomu je - urobiť pohľad, že trolejbusy sa rozpadnú a teda ich zničia. Obdobne už v lete po vstupe intergalaktického šialenstva vypovedali nájomnú zmluvu, ktorá má ročnú výpovednú lehotu. Takže asi takto sa tu ťahá ľudí za nos a doslova sa im smeje a pľuje do tváre - je však len obrovská škoda, že väčšine týchto bystrických buľov je to tak, či onak jedno, podaktorí sa kadečomu naivne dokonca tešia i keď si z nich vlastne niekto len stále robí srandu a v konečnom dôsledku im dáva vždy len omrvinky z toho, čo by mali dostať, resp. čo je zmluvne a zákonom stanovené a malo to byť už pred troma rokmi. A to ešte keď si spomeniem na tie kecy ľudí zo SAD ZV spred pár rokov, kedy sa snažili každému narozprávať, že ekologický prínos tolejbusov je zanedbateľný - a teraz, zase pre zmenu idú všetkých rpesviedčať, aký obrovský ekologický prínos majú ICH plynové autobusy, ktoré však nikdy nebudú mať taký prínos, ako trolejbusy. Je to fakt na smiech, ako niekto dokáže takto obllbovať podľa toho, ako sa mu akurát hodí a na plač, že mu to toľkí sú shopní zožrať aj s navijákom.

A to som ešte zvedavý, ako skončia tie nočné spoje (o linkách asi už nemá zmysel rozprávať) - zase nám len ponúknu horšiu kvalitu za viac peňazí a vlastne sa len vráti to, čo kedysi dávnejšie aj bez týchto hlupákov bývalo samozrejmosťou. Predovšetkým ma však bude zaujímať forma, akou bude táto doprava vykonávaná, pretože podľa niektorých z medializovaných opisov, ako by to podľa predstáv "odborníkov" malo vyzerať ako taxislužba a nie pravidelná autobusová doprava. Čo je to už len za nápad ísť ľuďom vtláčať do hlavy niečo také, že si budú mávať na minibus a zastavovať podľa požiadavky - však zákon niečo také nielenže nepripúšťa, ale zakazuje - absolútne by tak nemohla byť naplnená základná charakteristika tejto dopravy. Naviac správny orgán by v zmysle zákona ani nemohol vydať dopravnú licenciu na niečo také - i keď v BB si zo zákona nerobí nikto nič a nieto ešte MsÚ, ktorý porušovaniu zákona minimálne v oblasti dopravy zásadne skôr napomáha.

Náhodne som sa dostal k takémuto textu:
http://www.bystricky-superman.sk/cms/articles.php?article_id=7
Martin Baník chce predložiť správu, v ktorej navrhne, ako a za akých podmienok by nočné spoje fungovať mohli. Medzi polnocou a štvrtou hodinou rannou by mal premávať po meste citybus, ktorý však nebude stáť na normálnych autobusových zastávkach - zastaví všade tam, kde naňho niekto počká, teda na znamenie. Pasažiera odvezie tam, kam dotyčný potrebuje - vodič bude rešpektovať želanie cestujúcich. Cestovné bude vyššie, navrhované je jedno euro, platiť by nemali žiadne zľavy. V citybuse bude namontovaná bezpečnostná kamera, aby nikomu nenapadlo robiť vo vozidle výtržnosti.
Reply on: brefos #38448:
Neviem, čo je na ekologických autobusoch ekologickejšie ako na trolejbusoch. Keď trolejbus má nulové emisie. Slovom laika, nič nevypúšťa. No nie je to ekologickejšia doprava?
Už sa teším, ako budú tieto nové Citelisy zvládať banskobystrické kopce.
Ad zastaralá infraštruktúra trolejbusovej dopravy podľa nášho najvyššieho. Tak poďme zrušiť cesty veď veľa ciest je na tom oveľa horšie ako infraštruktúra trolejky 😃. Alebo navrhujem rovno zrušiť celé MsZ a nastoliť diktatúru, ale niekoho normálneho.
Pred vyše cca rokom sa hovorilo o nákupe trolejbusov cez eurofondy. No argument prečo sa nedajú kúpiť bol ten, že je tu SAD Zvolen a bola by to nekalá súťaž. Tak ma teda zaujíma prečo SAD Zvolen mohol nakúpiť nové autobusy z Eurofondov a DPMBB nemohol nakúpiť trolejbusy. To by ma veľmi zaujímalo. Taktiež ma zaujíma, pri predkladaní ponuky na ekologizáciu MHD BB museli asi uviesť čo vyradia keď im poskytnú dotáciu na nové autobusy. Tak by bolo zaujímavé zistiť, či pošli autobusy čo mali.

Re #38442 quark1408: Na to sa nespoliehaj. Ja som raz musel ísť v Banskej Štiavnici zo Zvolenom a chcel som si nabiť kartu a zaplatiť z nej cestové. No tá pekná skrinka mi povedala: "Karta iného závodu." A bol som vybavený.A to, že mi vodič nechcel uznať zľavu o tom pomlčím.
PS pre dispečerák: Už sa nevytešujte toľko z tých Crosswejov na tom dispečeráku. Keď píšete číslo linky na ktorej jazdí, tak uvádzajte prosím oficiálne číslo linky. Nie Váš výmysel.
Reply on: BB-Schuhu #38446:
ja mam nejake foto LE-čiek...tak ak budeš hotový s fotením...daj vedieť...pošleme potom spoločne na update ?
Inak velmi pekne su tie fotocky z prezentacie novych Citelisov , a aj celkom dost ich je. ?

Chystam sa spravit nejake foto LE na primeste v BB.
Reply on: N/A #38444:
Ďakujem vám!! ?
Reply on: quark1408 #38442:
jasné že sa dá ?
Reply on: quark1408 #38442:
Ano 🙂
Mám jednu súrnu otázku! ? Karta sa dá normálne dobiť aj na medzimestkých busoch, že? ? Ak idem na Strelníky, tak mi ju pán šofér nabije normálne, že? ? Lebo viete... Ehm, ja medzimestkou, alebo prímestkou, či aká je to doprava, často necestujem... ? Ďakujem! ?
Reply on: Bubak #38439:
najkrajsie to bolo v NR vtedy ked tam popri inych bystrickych busoch jazdila B941 na teplickych spz-tkach (ci ake to boli) ? ?
Reply on: no.ev.di. #38436:
Ono v praxi k tomu politika mesta smeruje už pekných pár rokov, odkedy na trolejbusové linky vyšla prvá zvolenská (alebo pakšibusovská?) Karosa 700. Akurát dnes to bolo prvý krát povedané nahlas; Saktor sa asi s novými autobusmi za chrbtom cítil silný v kramflekoch...
Reply on: Papyr #38426:
V Nitre už nie, jediné čo z toho prežilo je teplická TPA 88-52 a aj tá nesie značku NR-260BE. V minulosti (hlavne koniec roka 2008) to tu bola poriadna Amerika. ?
Reply on: no.ev.di. #38436:
Úplná debila je to čo zadelil ten zaseknutý komunista.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.