Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #3719:
Podľa mojich záznamov (bez záruky) 1.9.1994 Tulská a 6.1.1995 Internátna.
Vie mi niekto povedať, k akému dátumu boli otvorené trate na Internátnu a Tulskú a Moskovskú (aspoň rok, ideálne celý dátum)?

Dík.
L26: 26-02, 485AI
L98: 877AF:-)
L100: 091AG
PIT #3712: myslim ze vecne prislusny stavebny urad je v tomto pripade Statny drahovy urad. Mesto robi len samotnu komunikaciu.

mimi: daco mozme spiskat. Ako som uz napisal, prvy termin je od 5.11. vecer do 7.11. poobede. Potom az vianoce.
Reply on: Danny #3714:
Najskôr by som počítal s tým, že to bude obyčajná linka s klasickou výškou cestovného, lebo bezplatná jazda by sa realizovať nedala. Pritom je ale možné mať zvýhodnené cestovné napr. zo zastávky Tesco.
Danny: Určite bude stáť na všetkých zastávkach, ale len na nástup resp. výstup cestou späť.

PIT: Presne to som tiež chcel poznamenať, že sa to celé spískalo dáko v tichosti...
By ma strasne zaujimalo ako to chcu vyriesit s nastupovanim do toho tescotroleja- ved on nemoze ostatne tbusy predbiehat!!! A bude zakazdym cakat na odchod trolejbusu pred nim?! Vsak asi bude obsluhovat len par zastavok. To je chore! Som velmi zvedavy ako si to vyriesia. Alebo--uz viem ponatahuju paralelne dalsie droty na stanicu! Ze mi to hned nenapadlo. A budu expres trolejbusy!!! ?
Kami hovoris plynulo, suvisle az mi je to divne 🙂
Reply on: Kami #3710:
Neviem o tom, že by bol na úradných tabuliach mesta vyvesený akýkoľvek oznam týkajúci sa stavebného konania o tejto stavbe.
Luk mi dvaja sa musime stretnut a vydiskutovat si v dobrom veci. Ked pride Kami do BB tak zinicializuje nejake stretko. Co ty na to Kami?
Klud chlapci. Priprava stavby ma niekolko faz.

Zamer - co, kde, ako
Rozhodnutie o umiestneni stavby - uz sa spracuva projekt (PD) a zasiela na vyjadrenie ucastnikom konania a dotknutym organom
Stavebne povolenie - tu je PD povinna a musi mat zapracovane pripomienky
este mozno poziadat o zmenu stavby pred dokoncenim
definitivna je az kolaudacia.
Luk vsak ja viem ze to vyznie vseliako, ale prave preto sa snazim dane informacie preverovata aktualizovat
Reply on: mimi #3704:
Budzece tam mac zavešene akcijove druty zos Baumaxu 🙂
mimi: Ale veď sa hneď neurážaj! Ale keď chvíľu vravíš tak a potom zas naopak, tak čo si mám myslieť?
Luk klud ja nie som priamo na stavbe! Informacie mam z druhej ruky a viacerych zdrojov a tak prinasam co vypatram. Snazim sa aby to bolo objektivne. Ak ti vadi ze sem pisem tak povedz prestanem.
mimi: kua hádam nám nechceš tvrdiť, že v polovici stavby zistili, že sa im to nedá postaviť?!? Prestaň nás namotávať a povedz naraz všetko.
Luk a Pit zmena planov. LINKA PREDSA KU BAUMAXU NEPOJDE, LEBO USUDILI ZE BY TO BOLO TECHNICKY NAROCNE RIESIT. BAUMAX SA ALE BUDE SPOLUPODIELAT NA VYSTAVBE A PREVADZKE. VYPLIVA Z TOHO TO ZE LINKA BUDE KONCIT PRI NAY ELEKTRO.
PIT: Tak to si nadobudol identické dojmy:-)... Ten Baumax do toho vôbec nepasuje...
Luk tak to neviem.
Tak som sa bol včera večer ešte pozrieť na miesto činu - k Tescu. Nová prepojovacia komunikácia sa na Sládkovičovu ul. napája priamo cez čerpaciu stanicu JET a potom pokračuje priamo na doteraz slepé vyústenie cesty idúcej pomedzi Tesco a NAY (mimochodom tam sú už od počiatku vybudované zastávkové niky, čo nasvedčuje tomu, že táto stavba bola naplánovaná už možno priamo pri výstavbe Tesca). Medzi JET a Tescom už je na vykolíkovanej trase novej cesty stiahnutá ornica a vyrúbané kríky, ktoré rástli v brehu za Tescom pri spomínanom slepom vyústení cesty. Od tohto miesta ďalej smerom k Tescu už sú v plnom prúde výkopy pre stĺpy (mnoho už s vybetónovaným základom). Trasa ďalej pokračuje zákrutou doľava cez križovatku pred čerpacou stanicou ESSO na zastávku L98, 99 a potom sa hneď vracia paralelne späť cez parkovisko medzi budovou Tesca a zastávkou L98, 99. Včera som nenašiel žiadne stopy po nejakej odbočke v smere na Baumax, pričom si NEVIEM ani minimálne PREDSTAVIŤ ROZUMNÚ trasu, ktorá by išla cez Baumax i súčasnú zastávku L98, 99, kde už základy pre stĺpy robia (zatiaľ to vyzerá na minimálne 55 stĺpov). Znamená to, že po kúzelnom pripojení Baumaxu sa trolejbus bude krútiť hore-dole a v porovnaní so súčasnou dobou jazdy L99 na Nám. slobody 7/9 min sa táto predĺži minimálne o 7 min do a o 5 min z Tesca. Takže opäť horšia kvalita a o 5 Sk drahšie.
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.