Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mimi: Ja som nepovedal, že Ty trepeš, ale ten čo to vymyslel!
Luk myslis si ze trepem? Nie mam info z totalne doveryhodneho zdroja. Ako by sa to vetvilo a spajalo netusim, to musia uz vediet ty co to stavaju
Reply on: mimi #3678:
Keď už blbosť, tak poriadna?!? Nová trať zrejme príde po novej spojke zo Sládkovičovej. Ako by sa to vetvilo?
POZOR! DALSIA NOVINKA! TROLEJ. VEDENIE POJDE AZ KU BAUMAXU, DOHODLI SA S TESCO NA SPOLUFINANCOVANI A PRSTY MA V TOM AJ NAY ELEKTRO
Reply on: ondrej38 #3675:
sorry za 2 rovnake prispevky, nejako mi to skocilo
Reply on: LUK #3626:
kedy budu mat nove busy ECV? napis ich potom, tusim zeby mali mat este seriu BS =bystricka spolocnost alebo sa mylim? pekne by im to vyslo :o) V Presove sme uz presli zo serie BR=Brezno na BS=Banska Stiavnica ?
Reply on: LUK #3626:
kedy budu mat nove busy ECV? napis ich potom, tusim zeby mali mat este seriu BS =bystricka spolocnost alebo sa mylim? pekne by im to vyslo :o) V Presove sme uz presli zo serie BR=Brezno na BS=Banska Stiavnica
Reply on: TeBeCe #3672:
Ale nevymýšľaj!:-)
Reply on: LUK #3670:
no po skusenostiach z predchadzajucich noviniek ja uz nic nepridam ?
Btw. Troleje do Tesca sú taká kravina, že by si to tiež zaslúžilo novinku:-).
POZOR! ĎALŠIA NOVINKA!

V ULICIACH MESTA

SA OBJAVILA 14Tr-ka 1006

PO GO!

A HNEĎ S REKLAMOU

NA UniBanku! :-):-)

Posledné dni je u nás nejak rušno...:-)
Reply on: Jozef #3656:
Skrátka nie je možné porovnávať "hrušky s jablkami". BB má v porovnaní so Žilinou úplne špecifické rozloženie i tvarovanie zástavby v území, pričom v BB nie je možné robiť okružnú trolejbusovú linku, ktorá by chodila dookola centrálnej mestskej pešej zóny (ako v ZA), v ktorej je počas dňa neustále dostatok cieľov a zdrojov ciest, ktoré uživia linku takéhoto charakteru. V BB v súčasnosti premáva asi 36 liniek s dlhodobo úbohými kvalitatívnymi ukazovateľmi, s tendenciou ďalšieho poklesu záujmu cestujúcich pri zlom vedení celého systému verejnej dopravy v meste a jeho (ne)preferencii. Zriadenie ďalšej linky vyvolá zrušenie L99 a teda i bezplatnej prepravy, čo opäť zníži záujem o novú linku. Ďalej je potrebné zobrať do úvahy, že v BB vznikajú ďalšie strediská poskytujúce obchodné služby (Kaufland, Billa, Lidl, Europa SC), čo logicky vyvolá ďalšie zníženie počtu ciest do Tesca, pretože ľudí viac asi nebude. Predpokladám, že jediný dôvod podpory tohto projektu zo strany SAD BBDS je len fakt, že budú môcť znížiť jazdné výkony predovšetkým na L2, ktorá sa bude prekladať s novou linkou, so zdôvodnením, že v úseku Podháj - TD nie je dostatočný počet cestujúcich.
Reply on: PIT #3667:
V tomto s Tebou musím jedine a plne súhlasiť.:-(
Reply on: Sarko #3665:
Pretože stavba takéhoto charakteru je za súčasných podmienok rozloženia trolejbusovej siete úplne irelevantná a u mňa by opodstatnenie našla až v časti kozmetických úprav po rozšírení o Sásovú (cez Rudlovskú cestu i Karlovo) a napojením Tajovského ulice + prepojka Strieborné nám. - Hušták. Čudujem sa mestu, že sa nájdu poslanci, ktorí podporia takýto nezmysel mestskými peniazmi (v akejkoľvek výške) namiesto toho, aby výrazne ovplyvňovali výstavbu iným smerom. Ale lobovanie silného je vždy viac, ako zdravý rozum.
Teraz je to už jedno, ak sa stavba začala. Akurát by som nechcel bývať v obslužnosti zastávok Podháj - depo, kam určite zredukujú L2 a prípadne i L3, ktorej niektoré spoje by mohli takisto končiť pri jazde z nemocnice len v Tescu, pre zrýchlenie obehu v špičke, čím by ušetrili nejaké to vozidlo a jazdný výkon. Nechajme sa prekvapiť ?
Ale výsledne možno len konštatovať, že sa opäť do reality dostane absolútne nesystémové riešenie.

Petik: rýchlo zabudni na nejaké výhody v tarife. Také veci fungujú tak v Prahe, kde nemajú problém mať už možno 5 rokov cenu prestupného cestovného lístka na 60 min (v pracovných dňoch od 20.00 večer do 5.00 ráno a v sobotu a v nedeľu celodenne na 90 min od označenia CL) len 12 Kč.
Sarko bohuzial preto, lebo trebalo by ine rusnejsie veci v tomto meste riesit, ako troleje do Tesca. Ma to aj svoje plus, to ze velke obchodne retazce prispievaju k rozvoju mesta nehrabu peniaze len pre seba
Reply on: Mimi #3645:
A prečo bohužiaľ? Byť Bystričan, tak sa vytešujem a beriem všetkými desiatimi.
Reply on: mimi #3663:
HELP ~> CVR=celovozidlová reklama a že na tej linke k Tescu si už Kami predstavuje trolej 1006 s touto reklamou. ?
Este nieco.Kami vysvetli co si myslel tym 1006 CVR ja som nepochopil
tak este raz som pozrel tie materiali a zistil som ze Tesco financuje 80% celej vystavby. Tie materiali su neuplne viac sa uz z nich nedozviem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.