No ale viem ze pri SL to po prilozeni karty bez vyznania sposobilo problemy. Preto to nefunguje tak ze prilozim kartu (citacka by bola pri palubaku, vodic by ju teda videl rovnako ako kedyis), jemu nech sa tam zobrazuje co chce a potom mi z karty vyda listok.. pre cestujuceho by zostal stary system, pre vodica nech je trebars novy.
v obchode pri platbe kartou to musíš tiež nahlásiť a tam to nevadí... jednoducho nový systém bol stavaný pre vodičov, aby si vedeli ľahšie zistiť údaje o držiteľovi karty (najmä kvôli zľavám na ISIC, ktorá sa hneď vyčíta a zobrazí vodičovi), čo mu umožňuje rýchlejšie vybaviť predmetných cestujúcich. Spôsobilo to trošku nekomfort pre cestujúcich, ale to je tiež otázka pohľadu a zvyku. Staršie systémy s kartou pracovali až na výzvu, nové od okamihu priloženia kontrolujú integritu karty, bezpečnostné protokoly a zobrazujú výsledky týchto protokolov vodičovi. V tom je to iné...
Je to síce pekné, ale ja sa (podobne ako PIT) nejdem predčasne tešiť. Vlani (12/2007) sa hovorilo, že stavba sa začne o 2 týždne a potom nastal veľký boom a nespravilo sa nič, odvtedy prešiel rok a stále nič. Projekt sa pripravuje už 31 rokov a NIČ. Kým neuvidím stavebné mechanizmy v teréne, neuverím...
Nekrič hop, kým neurobíš skok. Samotná stavba sa už po x odkladoch mala začať v septembri 2007 a vidíš, teraz sa tešíš úplne z niečoho iného, čo je podstatne ďalej vzdialené, ako to, čo už malo byť.
Habibi: Je škoda že ku dňu 31.12.2008 prestávate jazdiť. ? To sa naozaj nedá zachrániť? Ja do toho nevidím, ale čo vidím je, že stále máte prachy za Trolejbusy, máte AS, kde aj platia aj neplatia, dalej podnik v Brezne, ktorý by sa dal prípadne predať. Autobusy prípadne predať, nanič a staré rozobrať, aj za to by boli prachy. Bus môže mať celovozidlovú reklamu, aj na tomto sa dá zarobiť. A čo takto Cyklobus v lete, v Čechách to funguje. Tých príkladov je veľa. A Hríbik ked dokáže jazdiť do BA, tak neviem prečo by ste nemohli pokračovať. Tak treba začat postupne, nie ako teraz, naučení vo veľkom štýle. No som zvedavý ako to bude....
Grcajúci smajlík je tu: ? a tu # blee# . Myslím, že najvhodnejšie by bolo tými zvratkami ohodiť celé mesto BB a tých 5,5 rozumných, č tam ostávajú, vysťahovať niekam inam.
zariadenia sú identické.... predtým bola pokladňa iba pokladňou a vykonávala pár základných operácií... teraz vodičovi zobrazuje informácie rovno na displeji, ku ktorým sa predtým ťažko prepracovával... akurát oni si na to zatiaľ nezvykli.... chce to čas, takisto im to trvalo pri starších strojčekoch... ešte si musia zvyknúť, že strojček aj "rozpráva", že ich kontroluje, že cezeň môžu komunikovať a pod. ?
U SAD ZV som také čosi nespozoroval (čiže ešte to nič neznamená), zvykne to však spomaliť vydávanie CL. A v každom prípade, mnohí vodiči sú na toto dosť alergickí, preto si treba dať na to pozor a rozlišovať systém starý a nový.
Najvacsie zmatky to u Slovak Lines (neviem ci aj u SAD ZV) robilo pri zavadzani. U SL bolo zvykom ze prilozim kartu a pytam si (presny opak dnesneho stavu), avsak ked si to urobil, vydalo to hned nieco ine a vodic musel resetovat system ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Resp. (to je skor otazka na VLKa), su to tie iste co u SL?