Inak toto znie ako keby SAD ZV dal strojovo zovsadial odstranit posledne slovo, aj s tymto to sedi: #32310 Co by sice bola haluz, ale pozname Balkon Lines..
Môžme byť radi,že to zobrazuje takto.Horšie by bolo keby to píše "otoč" alebo "B.Bystrica otoč" a podobne...Takisto aj L21 ide podľa EM Trestu len po "Rakytovce" a nie po "Rakytovce,ihrisko"
ja som hlavne zvedavy na mesacny listok (maxi jazdy) ako to ide DPMBB vyriesit.....lebo pokial nieco reklamujem od svrtka ze bdue fungovat tak by to fungovat malo...predsa vedeli ze maju docinenia so zvolenskym systemom......
Zachádzaš do extrémov a trochu preháňaš. Myslíš si, že som za to, aby sme sa vracali do minulosti aj za cenu zhoršenia stavu... Nie. Ale v prípade Rakytoviec je počet spojov prehnane neúmerný počtu obyvateľov a prepravným požiadavkám (vidieť to aj na poloprázdnych kĺboch, ktoré tadiaľ jazdia), toto uznáš aj ty. Preto hovorím, že je niekedy lepšie vrátiť sa späť, aj keď uznám jednu vec, že možno pri tej 55-ke nebolo tých spojov príliš veľa, ale teraz je to až moc.
No a s tými trolejbusmi, je to tak ako som písal. Ľudia obviňujú trolejbusy z toho, čo nie je pravda. Vďaka trolejbusom boli linky predĺžené od ZVT, čo je dobré. Takže neobstojí argument, že kvôli trolejbusom musia ľudia dochádzať z Kremničky a Rakytoviec pešo, uvedená zóna sa už nenachádza v predmetnej zóne nosných trolejbusových liniek. Takže toľko k tejto veci.
transparenty na vozidlach DPMBB zobrazuju to iste bez rozdiel autobus/trolejbus, to ani nie je oddelitelne... system sa uz viac neupravi, lebo vieme kto ho ma v sprave...
-u vozidiel SADZV dtto vsetky autobusy zobrazuju to iste...
-nazvy zastavok sa nemenili
Re #32312 polony: softverovo karta nabit ide. a ak nejde, tak pre HW problemy
S účinnosťou od 1.9.2008 dochádza o. i. aj k týmto zmenám:
- na linke 601411 je predĺžená premávka víkendového spoja 13:45a/14:20a do/z Španej Doliny do konca septembra
- na linke 601458 je zrušený spoj o 14:55c z Rooseveltovej nemocnice do Zvolena
- na linke 601458 je zrušený spoj o 15:45c zo Zvolena na Pieninskú
- na linke 601462 je ranný spoj o 6:35 do Kordík vedený každý pracovný deň (doposiaľ len v "c")
- na linke 601465 je zrušený spoj o 12:30x z BB do Brusnianskych kúpeľov, taktiež aj späť o 13:45x z Brusnianskych kúpeľov do BB
L90 premáva v súčasnom rozsahu už od 1.4.2001 (predtým od 1.5.1997 do 1.4.2001 to bola L29 1x/hod). CP sa menil len veľmi máličko - napr v júni 2001 bol zrušený strojený spoj z Pieninskej ráno o 5:30, podobne o 7:30 a od 20.8.2006 sa spoje po vozovňu predĺžili po Krematórium a zrušil sa spoj 90/8:37 z Pieninskej. Inak žiadne zmeny.
Otazka, ako sa to takto mohlo vobec pripravovat? ja viem ze boli sviatky ale ked ide o takuto dolezitu vec tak sviatok nesviatok ale malo by sa co najviac snazit o to aby vsetko fungovalo co najlepsie....ale takto veci su uz nonsens...to co sa 4 dni spalo?
Ja som si zas všimol že trolejbusy ukazuju na transparentoch zastavky normalne (teda tie co ich maju), tzn. konecna velkym a aj logo som videl... no ked je namiesto t-busu autobus tak ten zobrazuje B.B, B.Bystr.... s hlasenim neviem ako to je, dnes som t-busom nesiel.
Avsak predpokladam ze dpmbb musel nahrat "system" a neprekvapilo by ma keby ho sadzv dodal na poslednu chvilu. Dufam ze tento "system" sa da upravit a to bude vyriesene k spokojnosti (aspon u dpmbb tomu verim)
Tiez som si vsimol ze niektore busy sadzv nezobrazuju B.B... a niektore ano, dokonca pomenili niektore nazvy zastavok,napr namiesto "B.B.Strieborné nám." sa zobrazuje iba "Strieborné"
1. Transparenty EMTest zobrazujú na linkách 22, 23 (asi aj 21 a 90) konečnú na Pieninskej iba ako "B. Bystrica". To je všetko, takže cestujúci môže hádať, kde to končí. "Podstatné" je predsa, aby cestujúci vedel, že je to v Banskej Bystrici. Toto je úžasný systém...
2. Transparent BUSE na vozidle 3Z4 7767 (L23) zobrazuje konečnú zastávku ešte stále ako "Parkovisko Mičinská", hoci linka premáva oddnes do Majera.
Dnes v uliciach videný celý deň behať posilový autobus 1Z2 0634, tak som zvedavý akú budúcnosť to bude mať.
tak tak. Mne vadí len jedno: prečo za každú cenu "platiť a platiť" pri prestupoch. Ak môže občan cestovať z Rakytoviec na Sásovú, tak by mohol aj občan prestupujúci zo Sásovej na Zvolenskú ísť jedným busom (pr. 22 po NSL a potom 41* - príklad). Ja to vidím v BB najmä na problém nedostavanej trolejbusovej trate. V meste sú potrebné najmä 4 dlhé priame linky: A Sásová - Radvaň, B Sásová - Podlavice (FDR), C Sásová - Fončorda a D Podlavice - ŽST. Ostatné trasy (okrem trolejbusov samozrejme) by mali mať interval prispôsobený prestupom a frekvencii cestujúcich. Keďže však L2 musí skončiť na NSL/ŽST a nemôže pokračovať na Sásovú, je potrebné L22, ktorá by mala kapacitne na L2 nadväzovať. Ostatné priame linky trolejbusom nevadia L34,L24, a L25. Pokiaľ sa teda nadáva na predlhú L26, ideálne by bolo, ak by na L6 nadväzovala na stanici a odtiaľ by šla L26 na Sásovú. Samozrejme s prestupom gratis. A to by sa dalo aj v našich prachom zapadnutých pomeroch, keď nie je dostavané trolejová sieť a autobusy duplikujú trolejbusy.
BB - Schuhu