Možno že to tak aj jazdí. Inak tá linka BR-BA je tam nahodená už dlhšie, taktiež aj BR-Praha-Plzeň. Ale ešte tam chýba k tej kompletnosti aj cenník linky BR-Plzeň, nieje tam nič.
Bože môj, už to začína byť trápne s tými 40 novými autobusmi. Kde sú? Prečo do Sásovej chodia 20 ročné prímestské kĺbové autobusy? A stále dokola, že celé toto divadlo je len kvôli Kremničke a Rakytovciam. Už by mohli prísť aj s niečím lepším...
Re #28515 brefos: Zaujímavé, že o pár desiatok kilometrov dokáže SAD ZV jazdiť za 5 a 3Sk bez dotácie. ?
Len pre úplnosť, nahodená je už aj diaľková linka BR-BA, takže je to kompletné. Už bol najvyšší čas..
Inak k tej 603457 neviem prečo sú zrejme prehodené zastávky "Banská Bystrica, AS" a "Rooseveltova nemocnica". Táto chyba tam je už dosť dlho, ešte za čias Diaga a SAD ZV si to zrejme nevšimla.
Presne 31 a žiadnych 40 (rátam aj ZV-367BI). SAD ZV totiž od samého začiatku počíta k tejto tridsiatke aj ďalších 10 ks C954E, ktoré sa v tom čase kupovali. Lenže tieto vozy tu jazdili len prvý týždeň (od 2.1.2006 do 8.1.2006) aj to bez ŠPZ a so sedadlami v igelite. Sú to prímestské vozy a viac už v MHD BB nejazdili. Ale niekto je tak "nízky", že to za celé tie 2 roky nedokáže pochopiť a neustále hlása tieto blbosti do médií. Dobre... Mám nápad. Keď je pán P. taký macher, tak nech vymenuje ŠPZ-ky. To by sa hneď dostal do úzkych...
tam hovoril o 40 novych autobusoch. Tak sa pitam kolko ich vlastne do BB kupili vtedy?
Bo niekto ma presvieca ze do novyn by si klamat nedovolili.
hodte mi niekto cislo.
Pán Modranský asi nevie o práve nič. Všmnite si príspevok /príklad s mercedesom/- na jednej strane tvrdí, že nové busy kúpili, na druhej hovorí, že sú na lízing. Takže ako to je?
Po ďalšie, 40 nových busov SAD Zvolen určite pre MHD BB nekúpil. Koľko z nich predsa premáva ešte aj na Xlinkách a na PAL do Badína a Harmanca? To nie je MHD.
A "antifanúšikovským táborom" to celé zaklincoval. Asi chudáci všetci, čo im niečo vytýkajú chodili trhať vývesky po meste, alebo čo? To už nemajú ani štipku hrdosti? By som ich vykopal za to hrubé porušovanie zmluvy aj zákona už 3Xkrát.
Chudáci. Naozaj. "Museli" si zadovážiť staré herky. "Všetci ich nemajú radi v BB...a strhávajú im vývesky...no to ma podrž, hlavne že ich vylepujú tam kde netreba /Rudohorská I smer Magurská/. Asi aj čísla na označníku na námestí slobody "antifanúšikovia strhli". A ešte skôr, ako sa tam vylepili, hehe ? .
Na druhú stranu, jediná čerpačka na plyn je určite výhoda. Ale je vo Zvolene, nie v BB. Tam síce jazdia plynové, ale opäť staré busy /v porovnaní s tými z BB však stále luxus/.
Ak by mesto malo trochu schopných ľudí, nemuselo to byť takto...veĎ nevedia mestskí úradníci ani zdokumentovať porušenia, chudáci jedni, musia občania asi za nich chodiť a fotiť či čo? To už je fakt úroveň. Avšak ako sa vraví, pes dočiahne len tam, pokiaľ mu dovolí reťaz. A tá z BBSK konca nemá, a od mesta ani žiadna asi nie je.
Avšak to, že vyhráva občan, tiež pravdou nie je. Iba ak v cene. Nie v kvalite. A ani počte spojov, lebo Xnasledovníci a naopak idú naraz. A aj to malé plus sa netýka polovice mesta, kam X záhadne nasadený nebol. Linka BB2BB je super medzimestským spojením. Wau. Pri tejto logike ma zaujíma, či si mesto nechá stále skákať po hlave, alebo sa človek dočká konečne trolejbusu na Sásovej, alebo na úvod aspoň slušného intervalu a slušných autobusov, za jednotnú cenu po celom meste, nie 5,10,14... to je bordel na kolečkách, ako raz povedal trolejbusový fanúšik Ján Slota, ktorý hold ukázal, ako sa dá zatrolejovať celé mesto.Carpe diem.
Teda, SADZV ma milo prekvapila, na svojej stránke www.sadzv.sk má cp MHDBR, aj keď je to link na mesto Brezno. Takže sú tam len 3 linky asi naozaj. Mohli spraviť aj vlastný cp, v ich štýle. Dúfam že aj cp prímestských liniek nahodia, však nech to je komplet. ?
to je jasne ze sa to stanicou ani neda nazvat, tak to vypada ked sa nieco nedomysli a este sa na tom aj extremne setri. A bude velka sranda ked dosluzi ten most stary co bude asi coskoro. PS nastupisti resp oznacnikov je 11 ?
No, ja by som tú asfaltovú plochu pred ŽST radšej ani autobusovou stanicou nenazýval. To je akurát tak zastávka s piatimi (alebo koľko ich tam presne je) stanovišťami.
Z tohto clanku sa da zjavne usudit ze sa jedna o "vydieranie". este k tym mestkym busom sad BB ,, pred rokom sa mesto BR mohlo dohodnut radsej zo sad BB co ma na to busy ako s diagom co na to nemalo kapacity . Pred touto zmenou ( mhd robila este sad bb ) bolo rovnako spojov , chodili slusne autobusy ( b 932, b 952, b 952 e ) , nemeskali , ale neboli oznacene cislom linky . Na transparentoch fungovalo vsetko ako malo len to chcelo doplnit cislo . lenze prisla stavba stanice a okolo toho ...
Ešte doplním názov, aby to bolo kompletné
"Nariadenie Rady (EHS) č. 681/92 o spoločných pravidlách pre medzinárodnú prepravu osôb autokarmi a autobusmi" a
čl. 1 Rozsah platnosti
1. Toto nariadenie platí pre medzinárodnú osobnú prepravu autokarmi a autobusmi na území spoločenstva vykonávanú dopravcami v zamestnaneckom pomere alebo podnikateľmi alebo podnikmi pre vlastnú potrebu s trvalým bydliskom alebo sídlom v členskom štáte, v súlade s jeho zákonmi, pričom sa používajú vozidlá, ktoré sú v tomto členskom štáte zaregistrované a ktoré sú vhodné z hľadiska ich konštrukcie a vbybavenia na prepravu viac ako 9 osôb vrátane vodiča a sú určené na tento účel a na pohyb takýchto vozidiel naprázdno v súvislosti s takouto prepravou.
Výmena vozidla alebo prerušenie prepravy umožňujúce, aby sa časť cesty uskutočnila inými dopravnými prostriedkami, neovplyvní uplatňovanie tohto nariadenia.
Definície podľa Nariadení rady ( EHS ) 684/92, 2121/98 a 12/98
Pravidelná doprava
1.1. Pravidelná doprava je doprava, ktorá zabezpečuje prepravu cestujúcich v presne stanovených intervaloch po presne stanovených trasách, pričom cestujúci nastupujú a vystupujú na vopred určených zastávkach. Pravidelná doprava bude prístupná pre všetkých a v prípade potreby bude povinná rezervácia.
1.2. Doprava organizovaná hocikým, ktorá zabezpečuje prepravu špecifikovaných kategórií cestujúcich s vylúčením ostatných cestujúcich, pokiaľ sa takáto doprava prevádzkuje za podmienok určených v bode 1.1., bude považovaná za pravidelnú dopravu. Takáto doprava je ďalej nazývaná „špeciálnou pravidelnou dopravou“.
Špeciálna pravidelná doprava bude zahŕňať:
(a) prepravu pracovníkov z domu do práce a späť,
(b) prepravu do vzdelávacích zariadení a z nich, pre žiakov a študentov,
(c) prepravu vojakov a ich rodín medzi východiskovým štátom a oblasťou ich kasární,
(d) mestská doprava v pohraničných oblastiach.
Nepravidelná doprava
2.1. Kyvadlová doprava je doprava, prostredníctvom ktorej sa pri opakovaných jazdách tam a späť prepravujú skupiny vopred zhromaždených cestujúcich z jednej oblasti odchodu do jednej oblasti určenia. Tieto skupiny zostavené z cestujúcich, ktorí ukončili jazdu tam, sa počas nasledujúcej jazdy prepravujú späť do miesta odchodu.
„Oblasť odchodu“ je miesto, kde jazda začína a „oblasť určenia“ je miesto, kde jazda končí, v obidvoch prípadoch zároveň s lokalitami v dosahu 50 km. Mimo oblastí odchodu a určenia môže k zberu a vysadeniu cestujúcich dochádzať až na troch rôznych miestach. Oblasť odchodu a určenia a ďalšie miesta zberu a vysadenia môžu byť na území jedného alebo viacerých členských štátov.
Kyvadlová doprava s ubytovaním zahŕňa okrem dopravy aj ubytovanie aspoň pre 80% cestujúcich so stravou alebo bez stravy v mieste určenia a v prípade potreby aj počas jazdy. Cestujúci zostanú v mieste určenia aspoň dve noci. Kyvadlová doprava s ubytovaním môže byť zabezpečovaná skupinou dopravcov konajúcich v mene rovnakej zmluvnej strany a cestujúci môžu:
- podniknúť spiatočnú cestu s iným dopravcom z tej istej skupiny ako cestu tam,
- po trase využiť spoj s iným dopravcom z tej istej skupiny na území jedného z
členských štátov.
2.2. Príležitostná doprava je doprava, ktorá nespadá ani do definície o pravidelnej doprave ani do definície o kyvadlovej doprave. Patria sem:
(a) zájazdy, to znamená doprava, pri ktorej sa to isté vozidlo použije na prepravu jednej alebo viacerých skupín vopred zhromaždených cestujúcich, pričom každá skupina sa dopraví späť do miesta jej odchodu,
(b) preprava:
- ktorou sa prepravujú skupiny vopred zhromaždených cestujúcich, pričom cestujúci nie sú dopravovaní do miest ich odchodu v rámci tej istej cesty
- ktorá v prípadoch pobytu v mieste určenia, zahŕňa aj ubytovanie alebo iné turistické služby nedoplnkové k preprave alebo ubytovaniu,
(c) preprava organizovaná pri príležitosti zvláštnych udalostí, ako sú semináre, konferencie a kultúrne alebo športové akcie, ktoré nevyhovujú definíciám v bodoch (a) a (b);
(d) preprava, ktorá nevyhovuje kritériám v (a), (b), (c) a (d), t.j. ostatná preprava.
to je celý systém a lá zrušme zľavy a bude...tak načo sa pchali do Brezna? Jedina robiť ryžu...pretože robiť dopravu je jedna z najlukratívnejších oblastí. Tak nech pán Ander z Balkóna zruší všetky zľavy absolútne bezvýnimky a dočkáme sa X1,X2 a X3 a j tam? Asi nie...ale v BB sa dá voziť aj za 5Sk a 3Sk. Tak kde je logika?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jamal1
to je jasne ze sa to stanicou ani neda nazvat, tak to vypada ked sa nieco nedomysli a este sa na tom aj extremne setri. A bude velka sranda ked dosluzi ten most stary co bude asi coskoro. PS nastupisti resp oznacnikov je 11 ?