Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Danny:
Dnes som bol pozrieť aktuálny stav na ceste Kremnička-Pršianska terasa. Vzhľadom na to, že začalo husto snežiť, tak som toho veľa nevidel, taktiež som nemohol spraviť fotografie... Ale nebol som zbytočne.
V porovnaní s koncom septembra sú tam viditeľné rozdiely. V hornej časti je dokončená kanalizácia. V strednej časti sa čiastočne vyrovnalo cestné teleso.
Aký je teda súčasný stav?
Cestné teleso je vyhĺbené v celej dĺžke až na cca 100m. Chýba totiž ešte spojenie pôvodnej cesty z Kremničky s teraz budovanou od Pršianskej terasy. Tíchto cca 100m bude technicky pomerne náročných, nakoľko sa tu musí cesta otočiť o 180st. a prekonať na malom úseku relatívne veľký výškový rozdiel. Inak je to už celé prekopané.
V celom novobudovanom úseku je dokončená kanalizácia, upravené je aj cestné lôžko (s výnimkou posledných cca 150 m pred Pršianskou terasou).
Na túto cestu som sa dnes opýtal aj miestnych. Podľa ich slov im tohto roku sľúbil primátor dokončenie tejto cesty do konca r. 2007. Je jasné, že sa to nestihne, ale je vysoký predpoklad, že táto cesta by mohla byť dokončená niekedy v prvej polovici 2008. (rovnaký názor majú aj stavbári, ktorých sa títo miestni pýtali). Všetko však závisí od nadchádzajúcej zimy.

A aby som nezabudol, vyslovujem veľkú vďaku tým, ktorí sa podieľali na tak podrobnom spracovaní histórie trolejbusov. Naozaj hodnotné dielo.

Dnešné poobedné sneženie spôsobilo mierne kalamitný ráz. Keď som išiel L101 na Pršiansku terasu, na ceste 10 cm snehu, vozovka vôbec neupravená. Citybus mal veľké problémy, aby sa vôbec dostal na kopec. Prešmykovali mu kolesá a na takmer každej väčšej zákrute sme lietali z jedného kraja na druhý. ?
Reply on: Kami #25297:
Prečítala ? a aj autorov fotiek som si prečítala a ja keď mi je jasné ,že hlavný autor je Ali viem svoje ?
Reply on: brefos #25304:
A ešte ak niekoho zaujíma L102 mala tieto odchody z KÚNZ smer ČSD: 22:27,23:25,00:20,01:10,01:50,02:55,03:32,04:07W, Znamienko W- Poľnou ulicou. Z roku 1991.
Zaujímavý článok o trolejoch. ? Inak k tým trasám z 1990-1992 sa mohli napísať aj vtedajšie názvy zastávok, aspoň do zátvorky. Nočná L102 ČSD-ul.29.augusta,Elektro-Part.cesta,Lekáreň-Banka-Nábr.Dukel.hrdinov,OVS-Štadler.nábr.,Kolkáreň-ul.kpt.Nálepku-Wolkerova,Dom dôchodcov-THK,Stavoindustria-Švermova,ZARES-Tajovského,SOUS-Nám.L.Svobodu,KÚNZ. ?
zima sa nam prejavila naplno a obidva salkovske autobusy stoja v salkovej pred zeleznicnym priecestim a nemozu sa dostat na hlavnu cestu 1/66
Stále sa márne snažím pochopiť, ako sa dajú urobiť z jednej prímestskej linky dve mestské. Nechcem trepnúť blbosť, ale doteraz som žil v tom, že všetky prímestské spoje musia mať zo zákona konečnú mimo územie mesta. Alebo je Kremnička už samostatná obec? Alebo je to proste tým že v Murgašove je možné všetko?
Reply on: Kami #25299:
Však v pohode ? nemohol som si odpustiť ten komentár ?
tiež sa pripájam k obrovskej pochvale autorom článku o histórií trolejbusov...je to perfektné a dozvedel som sa mnoho nového čo som o trolejbusoch ešte nevedel...obrovská pochvala ? ? ? ?
Reply on: Solider #25298:
drz sa prosim druhej casti prispevku #25264
Ohľadom X3 a X9 - najradšej by som tých zvolenských maďarov nakopal do riti a poslal ich naspäť kočovať slovač do Zvolena.
Reply on: Habibi #25296:
myslim ze si treba riadne precitat patu stranky, tam je autor riadne podpisany. 😉
Reply on: Solider #25293:
Som na nich pyšná a to preto, lebo som mala to šťastie spoznať všetkých osobne ? nechcem byť protivná , ale toto v SAD ZV nemajú )))))))) všetci nám môžu záááááááávidieť... ? ? ?
Tak aj ja som sa vcera viezol trolejbusom a to dokonca 3x (nejedna sa o preklep). Sice som sa viezol iba v 3ke, ale ten pocit bol neopisatelny. Vodic trolejbusu nas dokonca 2x zviezol zadarmo, za co mu este raz dakujeme 🙂

Par fotiek:
http://fotky.etherealia.com/2007.11.10.%20-%20Trolejbusy/medium/0002.jpg
http://fotky.etherealia.com/2007.11.10.%20-%20Trolejbusy/medium/0005.jpg
http://fotky.etherealia.com/2007.11.10.%20-%20Trolejbusy/medium/0010.jpg
http://fotky.etherealia.com/2007.11.10.%20-%20Trolejbusy/medium/0016.jpg

Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale príležitostní fotografi použili nesprávny režim, tak sú tie fotky trochu zašumené.

Na záver prikladám fotografiu cestovných poriadkov, aby ste mohli porovnať ich kvalitu:
http://fotky.etherealia.com/2007.11.10.%20-%20Trolejbusy/medium/0017.jpg

Musím povedať, že CP linky 97 (ak je to ona), to jasne vyhráva
Takže, ako pozerám, cestovné poriadky autobusových liniek L3 a L9 odišli definitívne do histórie. Najbližšie to čaká autobusovú linku L7.
Reply on: Habibi #25292:
Pripájam sa. Naozaj excelentná práca, páni! ?
Ďakujem za naozaj skvelú diplomovú prácu o historií trolejbusov Ali B ,Kami a tiež LUK . Vyjadrujem obdiv a kúpim si asi sto nových klobúkov všetkých farieb, aby som ich mohla každý deň skladať tým povestným "Klobúk dole páni !" ❤ ? ? ? ❤
Reply on: mimi #25289:
Pridávam sa. Jedným slovom, perfektné. Takže aj ja vám obom ďakujem. ?
Ten článok o histótii trolejbusov je jedna fantastická robota. Ali B a Kami ?
Reply on: Kami #25282:
To mas pravdu.

Re #25284 Bystrican.: Myslim si, ze problemy ktore robi VUC su len dobre z dlhodobe hladiska. Bude to vytvarat tlak na magistrat aby nakoniec vsetky vykony prebral dpmbb a nepredlzil zmluvu s SAD ZV. BB by tak konecne mala plnohodnotny mestsky dopravny podnik.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.